Het kleine vraagjes topic deel 3

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Ik heb veel topics over ditech doorgelezen, maar is het nu nog steeds zo dat er zo weinig onderdelen van te krijgen zijn?

::de scooter is uit 2004, zijn er met exemplaren met dat bouwjaar nog veel problemen of zijn die kinderziekten er toen al uitgehaald?

ik neem aan dat de meeste van jullie de vorm vn een peugeot speedfight 2 kennen
maar als er 1 geen vleugel heeft maar zo een ijzere ding achterop kan je dat dn vervangen door een vleugel? sorry hoor voor al deze vragen

Hey!

Ik heb een Aerox '08 met ontgrensde Yasuni R.

Ik vind m'n scooter te langzaam optrekken en daarom wil ik dit aanschaffen:
P1 Vario
Malossi v-snaar
en Malossi Delta clutch
Ik heb op euroscooters gezocht naar een Delta clutch, als ik die koop moet ik dan nog iets anders kopen om het te laten werken?
En nog een vraagje.. Ik krijg de moer niet van m'n standaard koppeling. ook niet met koppeling sleutel, het is een maat 32 voor gewone sleutels maar die heb ik niet.
Enig idee hoe ik die veel te grote moer van die koppeling kan krijgen?

Alvast bedankt!

Mischa

welke sproeier moet er op een cilinder: malossi 50cc cilinder ( Ther.Groep 40,0 Mm P.10 Minarelli Cil/Vertikaal Luchtk. ) ?
kan dat dat het een 9 moet zijn ? ik weet er zelf bijna niets van

Ik ben voor de eerste keer een uitlaat aan het monteren en ben tegen een probleempje aangelopen. Maakt het uit hoe je een pakking tussen je cili en uitlaat doet? Is er een bepaalde kant die tegen de uitlaat moet en een bepaalde kant die tegen de cili moet?

Ik ben voor de eerste keer een uitlaat aan het monteren en ben tegen een probleempje aangelopen. Maakt het uit hoe je een pakking tussen je cili en uitlaat doet? Is er een bepaalde kant die tegen de uitlaat moet en een bepaalde kant die tegen de cili moet?

dat maakt niet uit.

welke sproeier moet er op een cilinder: malossi 50cc cilinder ( Ther.Groep 40,0 Mm P.10 Minarelli Cil/Vertikaal Luchtk. ) ?
kan dat dat het een 9 moet zijn ? ik weet er zelf bijna niets van
Hoe kom je er bij dat dat een malossi cilinder is btw?
En ik neem aan dat je bougie bedoelt? Dat zal gewoon een hittegraad 8 moeten zijn denk ik..

Een killswitch met zo'n klemmetje is verplicht,
knopje is niet verplicht.

Dat weet ik, maar in het topic waar deze regel bekend werd gemaakt werd een link gepost naar een killswitch met klemmetje EN druk-knop. Ik kan alleen dat topic niet meer vinden en die killswitch dus ook niet.

Dus, wie weet het wel? :P

setup:
-70cc stage 6 racing
-21mm dellorto met powerfilter sproeier 92 (bougie koffie met melk)
-malossi vario
-technigas rs70

Heb de uitlaat verandert naar een yasuni c16 maar nu is ie weer verkeerd afgesteld. Tot aan 30 lage toeren en niet rap vooruit gaan en opeens in toeren en gaat ie goed.

Moek ik lichter gaan in billen of moet ik de gasnaald een standje hoger zetten?

Grtz

Status
Not open for further replies.
Back