Het kleine vraagjes topic deel 3

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

kun je een waterkoeling van mina hor lc gwn op de blok van een neos zetten of zit er toch verschil op de blok ?

Zit geen enkel verschil in het blok (carter).
Wat heb je nodig voor een neos blok watergekoeld te maken:

- watergekoelde cilinder
- waterpomphuis met inhoud ed... welke op de ontsteking gemonteerd wordt
- Radiator
- KVS slangen

That's it.
 
en hoe dan ? andere vario en carb ?

Een goede uitlaat (yas r, polini for race, bidalot s2, ...)
Een goede vario (malossi, hebo, ...)

Dat zijn de 2 basis vereisten.
Verder kan je er natuurlijk vanalles extra inzetten zoals een iets grotere carb, hiermee bedoel ik dan geen 28mm maar eerder een 17.5 of 19mm.
Je kan ook je cilinder laten tunen maar dat is geldverspilling in mijn ogen, dan kan je beter een andere cilinder kopen en die er onbewerkt opzetten, dan kom je uiteindelijk op hetzelfde neer.

Grtz
 
Jullie hebben niet het volgende kelkje erbij?: (dat dunne grijze ding)
177.0051.jpg


Jullie hebben zo eentje?: (dat dikke zwarte ding)
1611021.T.jpg


Als je een kelkje hebt zoals op de eerste foto dan moet het normaal gewoon passen. Heb het namelijk dit weekend ook nog gemonteerd.
Als je een kelk hebt zoals op de 2de foto dan zou je gewoon opzoek moeten naar een losse kelk zoals op de eerste foto.

Conclusie: Als je geen klein kelkje hebt, koop dat en het past :)

Grtz Hans
 
de uitgang van de luchtfilter is kleiner van een 21 en heb geen zo'n stuk voor erbij!

Met welke sproeier zou ik ONGEVEER moeten zitten met deze setup:
-70cc stage 6 racing lc
-21mm carb
-mhr vario
-yasuni c16

(mina hori lc)

met een gewone powerfilter

Dank bij voorbaat!
 
die bovenste krijg je vaak alleen maar bij malossi en polini setjes , en dat is jammer want die werken nou net goed vaak icm std aanzuigrubber , ik heb ze nog nooit los ergens gezien btw.

@ marvin 010 , waarom niet een standaard filter gebruiken?

btw , tegenwoordig heb je ook imitatie 19 en 21 , van dmp geloof ik ,zit ook een mooi kelkje op.
 
die bovenste krijg je vaak alleen maar bij malossi en polini setjes , en dat is jammer want die werken nou net goed vaak icm std aanzuigrubber , ik heb ze nog nooit los ergens gezien btw.

@ marvin 010 , waarom niet een standaard filter gebruiken?

btw , tegenwoordig heb je ook imitatie 19 en 21 , van dmp geloof ik ,zit ook een mooi kelkje op.
Omdat het er niet echt op past en er toch niet veel mee zal rijden in het vuile weer!

Wat voor sproeier ik ongeveer steken voor m'n setup met powerfilter, ik dacht ergens rond 85?
 
Hey,

ik ben van plan om een aprilia SR 50 DITECH uit 2004 te kopen bij een zaak. Hij heeft 26000 (veel?) gereden en ziet er verder strak uit, zonder schade. Voor 950 euro.
Nu had ik de vraag, is dat redelijk ofniet?
En hoe zit het met ditech, iedereen is er verschillend over. Ik ben niet van plan er aan te sleutelen, dus is ditech dan iets ofniet?

`
 
Kan wel, zelf ook gehad uit 2001, niet te hard laten lopen en regelmatig olie verversen etc. dan kan t makkelijk voor 950 euro. en je kan er wel wat aan sleutelen, vario eruit en computertje op snel maar kzou het daarbij houden.!
 
Hm. bedankt voor de reacties.
Maarr, deze man heeft 2 aprilia SR ditech voor 950. De ene heeft 26000 km gereden en ziet er beter uit (kappen, kleur)
De andere heeft 13000 gereden en kost ook 950 euros. En ziet er dus minder mooi uit. Maar dat is toch een groot verschil in km's of maakt dat niet super veel uit?
( onderhoud weet ik niks van) welke is dan aan te raden?
 
Hm. bedankt voor de reacties.
Maarr, deze man heeft 2 aprilia SR ditech voor 950. De ene heeft 26000 km gereden en ziet er beter uit (kappen, kleur)
De andere heeft 13000 gereden en kost ook 950 euros. En ziet er dus minder mooi uit. Maar dat is toch een groot verschil in km's of maakt dat niet super veel uit?
( onderhoud weet ik niks van) welke is dan aan te raden?

dan moet je vragen naar het onderhoud.
 
Ik kocht helemaal geen ditech, heb er alleen nog maar ellende mee meegemaakt in de werkplaats. Veel electronische storingen, injectoren die kapot gingen, cilinders die snel slijten. Nee, geef mij maar een gewone carburateur hoor :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top