Mijn speedfight is op twee plaatse begrensd, nu weet ik alleen nie waar. Ene zit in mn uitlaat, hoe haal ik di eruit? En is dit niet slecht voor mn cilinder als ik op 50 cc tege 60-70 rijdt? Ik zou ook graag een andere uitlaat zette, welke is het beste onder de €100.
Mvg,
RUben
Giga-probleem. Ik was aan het rijden (50 per uur) en plots zakt hij naar 25 en gaat steeds trager en trager. Hij trekt niet meer door en dan met gas te lossen valt hij uit. Pas na 20 keer kicken start hij weer. Dan doet hij weer hetzefde na een paar kilometers.
Hoe krijg ik de witte verf van mijn kappen af? hij is geverfd zonder grondlaag en komt er nu stilletjes aan af.
ik heb eens een vraagje mijn velgen zijn gecaot en nu wil ik men banden er terug op doen hoe kan ik dat het beste doen?
greets dummy
Wat is het verschil tussen deze carterkappen:
Met andere woorden:
Passen ze beide op een Zip SP2000 blokje (olie pomp verwijderd)
Grtz
Ahja,, mijn toeren :d Ik was gistre aant sluetele en ik start hem
Laat hem ff bollen op ralenti en hij schiet ineens vooruit . Zonder dat ik gas geef. Ook als ik hem start rijdt hij zonder dat ik gas geef. Is dit erg? Indien ja, is het moeilijk di ralenti trg normaal te zette?
Mvg,
RUben
Volgens mij is er geen verschil.
Enige wat anders kan zijn bij piadeksel is een lager voor je achter as.
Rij je zonder gelagerde achteras kan je alles gebruiken.
Waar vind ik een nieuwe kniekap voor peugeot 2 wrc? Liefst in het wit.
Mvg,
Ruben
www.easyparts.nl, zoek even rond op die site (originele onderdelen> peugeot)
Waarschijnlijk je uitlaat en vario ofzo?
Heb zelf niet zoveel ervaring met peugeot...
En waar zit mn carborateur 8P|(?
Waar zit die begrenzing in de vario? Niet te vinde
Mvg,
Ruben
dit gaat natuurlijk nergens over. je weet hoe een carb eruit ziet dus ga achter die pc vandaan en kijk eens ff onder die scooter van je.
nou, waarom vraag je er dan om? laat gelijk die begrenzers eruit halen dan..
of wacht tot je hem terughebt en zoek ze op, en anders, vraag het aan de dealer waar die nu staat