Het kleine vraagjes topic deel 3

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Nee in m'n dellorto zit er een W16 fzo standaard in!

W7 om even te testen...
Nee, W7, iig in de black edition. Toevallig gister nog gekeken.
Verder vraag ik me af wat voor naald het beter zal doen op een roze top met shot? Op wat voor manier kan een naald invloed uit oefenen? Heb me daar eigenlijk nog nooit in verdiept..

Zo was ie gisteren de bougie
DSC01155.jpg

Heb nu 4 maten kleiner zal straks even rijden hij geeft nu wel volgas ,maar alleen met wiel van de grond .misch dat er wat teveel olie in het blok nog zit?

als ik men brommer ( booster spirit) elektrisch wil starten lukt dit nier, als ik hem in gang kick , en er 1 minuut mee rijd , dan gaat dit echter wel?? hoe komt dit?
Dan is je accu mogelijk stuk, als een scooter warm is loopt alles een beetje soepeler, waardoor je elektrische start minder stroom nodig heeft om de krukas rond te slingeren.

Zou iemand de maten van een std nx fles op kunnen meten? Dus de fles die je bij het normale kitje krijgt. Ook zou ik graag de maten willen hebben van de gaten van het beugeltje waar hij mee vast zit.

Zit nog met 1 probleempje
Sproeier is goed
Maar heb ik een maat hoger dan nu stottert/inhouden ie heel erg met optrekken als ik hem start
Kleur bougie wel goed
Heb ik een maatje kleiner
Dan wil ie amper aan
Wel na wat doorstarten met het gat dichtgehouden van me luchtfilter
Zou ik dit kunnen verhelpen met de gasnaald iets rijker te zetten?
en lucht iets dichter

Gas naald merk je over het algemeen alleen met +/- half gas. Maar als een maatje groter stotterd en een maatje kleiner inhoud dan lijkt me je sproeier nu toch goed!?

Status
Not open for further replies.
Back