zit dus met benzine lekage wat niet over wil gaan
Zit een nieuwe schroef onder in vlotterbak
vlotter kamer 3/4 x open gehad en gecheckt
alles schoon'
slangen goed
Wie heeft een oplossing voor me Do 17,5
is ditech atijd injectie?ditech is injectie
is ditech atijd injectie?
Ik wil graag mijn nieuwe Yamaha Neo's (snor) een beetje opvoeren, maar niets op het eerste gezicht veranderen qua onderdelen. Wat kan ik er dan aan doen om hem wat sneller te laten rijden?
Hallo,
ik heb weer me 50cc onder me zippie (SP) geschroefd en me yasuni R vervangen voor een sito plus(70cc is verrot) maar ik wordt helemaal gek want hij rijdt echt gaar, heb sproeier 80 en 76 gebruikt. of is dat te groot? uitlaat is ontgrenst en ik heb me luchtfilter weer terug gezet en originele drukveer met 4,3 gr rollen, hij trekt tot 40 redelijk snel op en dan zakt hij in toeren tot 60/70 en dan komt hij na een tijd wel weer op toeren.
iemand een richtlijn voor de sproeier en luchtfilter? me bougie is wel gewoon droog maar zwart en de randen zijn licht vochtig.
ey mensen ik wil een yasuni r gaan kopen maar dan ben ik ook van plan om er hitte bestendige blanke lak op te doen.
weet iemand of dat ook roest tegen houd
alvast bedankt
Dat kán niemand weten, want afstellen is proberen. Wat wel kan is richtlijnen geven En ik denk dat je zo rond de 4 gram moet zittenja oke. maar ik moet alles nog aanschaffen. ik wil namelijk gelijk het goede kopen
Ik weet dat je voor (semi)-opgevoerde setups wel een gele drukveer nodig hebt. mischien wel rood.
Qua trekveren word het omega silver. mij is verteld dat deze je een stukkie harder op laten trekken.
ik moet eigenlijk alleen nog weten wat voor rollers erin moeten.