Het kleine vraagjes topic deel 3

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

hallo,
ik heb weer een vraag ik heb een gianelli extra chroom gezien helemaal compleet voor €75
is de gianelli chroom een goede uitlaat of zeggen jullie doe en wat geld bij en koop een yasuni r
(ik moet iedere dag 22 km of soms nog meer rijden en de uitlaat moet dus wel heel lang mee)
alvast bedankt

Hallo,
ik heb weer me 50cc onder me zippie (SP) geschroefd en me yasuni R vervangen voor een sito plus(70cc is verrot) maar ik wordt helemaal gek want hij rijdt echt gaar, heb sproeier 80 en 76 gebruikt. of is dat te groot? uitlaat is ontgrenst en ik heb me luchtfilter weer terug gezet en originele drukveer met 4,3 gr rollen, hij trekt tot 40 redelijk snel op en dan zakt hij in toeren tot 60/70 en dan komt hij na een tijd wel weer op toeren.
iemand een richtlijn voor de sproeier en luchtfilter? me bougie is wel gewoon droog maar zwart en de randen zijn licht vochtig.

ey mensen ik wil een yasuni r gaan kopen maar dan ben ik ook van plan om er hitte bestendige blanke lak op te doen.
weet iemand of dat ook roest tegen houd
alvast bedankt

Hallo,
ik heb weer me 50cc onder me zippie (SP) geschroefd en me yasuni R vervangen voor een sito plus(70cc is verrot) maar ik wordt helemaal gek want hij rijdt echt gaar, heb sproeier 80 en 76 gebruikt. of is dat te groot? uitlaat is ontgrenst en ik heb me luchtfilter weer terug gezet en originele drukveer met 4,3 gr rollen, hij trekt tot 40 redelijk snel op en dan zakt hij in toeren tot 60/70 en dan komt hij na een tijd wel weer op toeren.
iemand een richtlijn voor de sproeier en luchtfilter? me bougie is wel gewoon droog maar zwart en de randen zijn licht vochtig.

bougie hoort koffiebruin te zijn. kleinere sproeier proberen

ff klein vraagje

aerox met 70cc mhr replica 17.5mm

heb nog een MHR2005 vario liggen

ik wil deze monteren icm de originele poulies
kan dat en zo ja welke snaar gebruiken de standaart of de overange snaar

bvd

dan moet je echter wel de electrische starter afsluiten ,ofwel de startkoppeling voor het electrische starten verwijderen.

gewoon de standaard snaar gebruiken , een overrange snaar moet je alleen gebruiken wanneer de poellies achter groter zijn. (dus overrange)

ey mensen ik wil een yasuni r gaan kopen maar dan ben ik ook van plan om er hitte bestendige blanke lak op te doen.
weet iemand of dat ook roest tegen houd
alvast bedankt

Alles wat blank metaal beschermt tegen de atmosfeer is roestwerend... Lak, verf, olie of snot... het maakt niks uit.

Het 1 houd alleen wat langer dan de rest... ;). Blanke lak (hittebestendig) is prima!

ik gebruik zelfs gewoon blanke lak , niet hittebestendig. (imo is hittebestendig ook 0.0 beter)

maar al met al is een uitlaat een onderdeel van je blok , en deze word gruwelijk heet , dus het is logisch dat geen enkele laag blijft zitten op het beginstuk (waar het het heetst word) , en dus gaat het roesten ,er is geen ontkomen aan , je kunt alleen maar wat uitstellen..

er is maar 1 manier om de uitlaat goed te houden, en dat is niet gebruiken..

hey,

ik heb laatst een nieuw blok moeten kopen,
maar ben er dus achtergekomen dat het gaat om een 100mm trommel blok gaat.
het probleem is dus dat ik een 110mm runner velg heb,
zijn hier ombouwsets(oid??) voor, of moet ik toch een runnerblok gaan kopen

gr, martijn

ja oke. maar ik moet alles nog aanschaffen. ik wil namelijk gelijk het goede kopen:D
Ik weet dat je voor (semi)-opgevoerde setups wel een gele drukveer nodig hebt. mischien wel rood.
Qua trekveren word het omega silver. mij is verteld dat deze je een stukkie harder op laten trekken.
ik moet eigenlijk alleen nog weten wat voor rollers erin moeten.
Dat kán niemand weten, want afstellen is proberen. Wat wel kan is richtlijnen geven;) En ik denk dat je zo rond de 4 gram moet zitten

Status
Not open for further replies.
Back