Het kleine vraagjes topic deel 3

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Hallo, ik heb Sr factory 2007, wat voor blok zit hier onder, hij is standaart..!?

Als je het factory model hebt dan heb je een Piaggio injectie blok dus Purejet

Maar als je Factory R type hebt dus met kickstarter.. heb je een Piaggio (hyper 2) blok

Morini injectie bij nieuwste model is niet in NL uitgekomen
 
Als je het factory model hebt dan heb je een Piaggio injectie blok dus Purejet

Maar als je Factory R type hebt dus met kickstarter.. heb je een Piaggio (hyper 2) blok

Morini injectie bij nieuwste model is niet in NL uitgekomen


Hmm okok, ik weet wel dat het idd een piaggio is en geen Di-tech maarja ik moet weten wat voor cilinder of blok ofzo, want moet een nieuwe uitlaat hebben.
 
ik krijg binnen kort mijn yasuni r binnen en die wil ik met hitte bestendige blanke lak gaan in spuiten maar dan moet ik hem ook eerst scheuren welke korrel heb ik daar voor nodig en kan je hitte bestendige blanke lak tot 650 g gewoon bij een doe het zelf zaak halen of moet je die echt apart bestellen.
alvast bedankt
Gamma;)
 
de pen moet eruit , en meestal zit deze aardig vast.

zet je er een zijstander onder zou ik de pen gewoon aan de buitenkant afslijpen zodat je de stander eronder weg kan buigen.

zit die pen er gewoon ingeschoven? of is er ergens schroefdraad aanwezig?

ik heb er al aardig met een hamer oplos geklopt, maar zonder resultaat
 
hoi mensen,

ik heb sinds kort een 24mm stage 6 vlak carbu gekocht.
deze heeft een handmatige choke doormiddel van een hendeltje op de carburateur zelf.
mijn vraag geeft deze choke meer benzine of juist minder (zodat er meer lucht komt)
en is de choke aan als het pinnetje 'erin' of 'eruit' is?

bij voorbaat dank :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top