Het kleine vraagjes topic deel 3

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

bij OA Prox zuigers krijg je zuigerslotjes bij zonder pennetjes hoe monteer je die eigelijk??

t_7564065.jpg


hier een voorbeeld (wel 4t zuiger maja) de slotjes die hier liggen
 
hoi mensen,

ik heb sinds kort een 24mm stage 6 vlak carbu gekocht.
deze heeft een handmatige choke doormiddel van een hendeltje op de carburateur zelf.
mijn vraag geeft deze choke meer benzine of juist minder (zodat er meer lucht komt)
en is de choke aan als het pinnetje 'erin' of 'eruit' is?

bij voorbaat dank :)

niemand?
 
Hallo,

Ik heb laatst een 2de hands neos gekocht waarvan de kappen opnieuw gespoten moeten worden. toen ik alle kappen er af ging halen zaten er in verschillende kappen scheuren. Fijn, netjes gelijmd, maar dat is niet sterk genoeg volgens mij. Ik naar de dichtsbijzijnde auto dealer toe (slager, zoetermeer) Daar kreeg ik polyester plamuur in me handen gedrukt. Had nadrukkelijk gevraagt of dat niet anders was dan polyesteren en plamuren los. Nee dit kan je als 1 middel gebruiken er over heen samen met die matjes. Mijn vraag heb ik nou het goede?
 
Jah, ovetto/neos

Weet iemand hoe je zo'n stuurslot aanzet? Heb wel sportstuur geplaatst, maar denk niet dat het daaraan zal liggen.

heel simpel, je drukt je sleutel in (als ie in zn vrij staat, niet op contact) en draait um helemaal naar links, terwijl je stuur ook helemaal naar links gaat.

Dus in het kort: stuur naar links -> sleutel indrukken -> sleutel naar links draaien
 
Ik heb net een nieuwe uitlaat (technigas next-r) op men standaardscooter (voor straatgebruik), een yamaha stunt, laten steken maar hij rijdt net iets te snel, 60 op de teller. Weet iemand waar en hoe ik hem het best wat afstel en dus minder snel laat lopen?
 
Ik heb net een nieuwe uitlaat (technigas next-r) op men standaardscooter (voor straatgebruik), een yamaha stunt, laten steken maar hij rijdt net iets te snel, 60 op de teller. Weet iemand waar en hoe ik hem het best wat afstel en dus minder snel laat lopen?

Rijdt net iets te snel? of te langzaam..

Als je vario-ring er uit is zet die er weer in (als begrenzer van je uitlaat nog vast zit)

Verder is 60 op teller rond de 50 op rollerbank.

Liever zet je standaard uitlaat er op gaat beter rijen

Maar is jouw keuze..
 
Rijdt net iets te snel? of te langzaam..

Als je vario-ring er uit is zet die er weer in (als begrenzer van je uitlaat nog vast zit)

Verder is 60 op teller rond de 50 op rollerbank.

Liever zet je standaard uitlaat er op gaat beter rijen

Maar is jouw keuze..

Ja, te snel -en is natuurlijk yamaha slider...-
mja, maar wil geen risico lopen boete op te lopen ofzo, want heb laatst nog gehoord van iemand die hier 1km!! te snel reed en een boete kreeg...

Daarom dat ik dacht dat die 60 op de teller nog steeds te veel is, misschien beter eens een fietscomputer installeren om echte kilometers te weten dan?
 
Ja, te snel -en is natuurlijk yamaha slider...-
mja, maar wil geen risico lopen boete op te lopen ofzo, want heb laatst nog gehoord van iemand die hier 1km!! te snel reed en een boete kreeg...

Daarom dat ik dacht dat die 60 op de teller nog steeds te veel is, misschien beter eens een fietscomputer installeren om echte kilometers te weten dan?

Vertel ff meer over je scooter
Is ie volledig begrensd dan bedoel ik het vario-ring en begrenzer van het uitlaat

En fietsenteller krijg je ook geen exacte kilometers.. Probeer het uit met een GPS
 
Hoeveel wil je rijen? 50km?
Je hebt denk ik geen andere keus dan je vario-ring weer terug te plaatsen..

en je weet dat zo'n scooter volledig begrensd cut gaat rijen?

(en vergeet niet af te stellen)

mja, ik weet dat hij cut reed... ik wil op teller 5km minder, ong 55 dus, met varioring er terug in gaat er wss terug 10 af en moet ik ook weer veel trekkracht inboeten... Mja
 
Ik heb op het moment een mina. blok (origineel) met een hebo sportuitlaatje eronder
nu zit er een gat in en ga ik voor ( denk ik de beste optie) een gianelli shot
verder is ie origineel
maar ik heb nog wat geld over en ikwil hem wat meer trekkracht geven wat kan ik het beste nog erbij kopen?
 
Ik heb op het moment een mina. blok (origineel) met een hebo sportuitlaatje eronder
nu zit er een gat in en ga ik voor ( denk ik de beste optie) een gianelli shot
verder is ie origineel
maar ik heb nog wat geld over en ikwil hem wat meer trekkracht geven wat kan ik het beste nog erbij kopen?

17,5 carb.
Hebo,P1, .. vario
70cc

Het beste is gewoon dat je een 70cc neemt
En vergeet niet je uitlaat te ontgrenzen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top