Het grote voetbaltopic #26

Status
Not open for further replies.
het leven hangt helemaal niet af van een wk finale,

echter de manier waarop JohnnyP het brengt is gewoonweg provocerend, op een topic waar het merendeel supporter voor nederland is en dan zulke berichten plaatsen...
 
nja spanje was wel wat te sterk voor nederland, eerlijk is eerlijk.
de scheids is een bladmongool.

en stekelenburg is een held! geef hem een lintje! :)
 
het leven hangt helemaal niet af van een wk finale,

echter de manier waarop JohnnyP het brengt is gewoonweg provocerend, op een topic waar het merendeel supporter voor nederland is en dan zulke berichten plaatsen...

het gaat meer om de ophef die erover wordt gemaakt.
je kunt je natuurlijk volwassen gedragen zonder iedereen vol te schelden en allerlei dingen toe te wensen.

het is maar een spelletje, wie er wint doet er uiteindelijk niet toe.
 
nja spanje was wel wat te sterk voor nederland, eerlijk is eerlijk.
de scheids is een bladmongool.

en stekelenburg is een held! geef hem een lintje! :)

ik vond het qua krachten eigenlijk wel gelijk opgaan. Dat de lijnrechter en de scheidsrechter hun functie niet volledig uitgevoerd hebben is een 2e wat klaarblijkelijk in het voordeel van spanje heeft gewerkt.

Daarnaast ben ik het absoluut met je eens dat Stekelenburg een uitstekende prestatie heeft geleverd en absoluut een huldiging met een lintje verdiend.
 
ik vond het qua krachten eigenlijk wel gelijk opgaan. Dat de lijnrechter en de scheidsrechter hun functie niet volledig uitgevoerd hebben is een 2e wat klaarblijkelijk in het voordeel van spanje heeft gewerkt.

Daarnaast ben ik het absoluut met je eens dat Stekelenburg een uitstekende prestatie heeft geleverd en absoluut een huldiging met een lintje verdiend.

daarom zeg ik ook, "wel wat te sterk".....
en niet veel te sterk :)
 
Tja niet te geloven. Geen woorden voor. Een goal voor een speler die terugkomt uit buitenspel positie. Werkelijk een dramatische scheidsrechter, ook de Jong die een volrode kaart moet krijgen. Die jongen zegt dat die ze grenzen weet, maar o,o,o, wat is dit een domme voetballer! Vreselijk geirriteerd aan Iniesta, dat zo`n grote voetballer zulke smerige schwalbes maakt etc. Zelfde geldt voor Xavi.

Nederland heeft het fantastisch gedaan en had Spanje op aardig wat momenten in de zak. Aan de andere kant, het is geen schande om van Spanje te verliezen, maar dit ging wel op een onsportieve manier.
 
Nee zei 't ook al eerder, was inderdaad geen buitenspel.
Ze lieten 't namelijk nog zien bij VI Oranje en ze stonden op één lijn.
 
Jij was toch degene die enorm veel haat/last had van die vuvuzela's en schreeuwende mensen etc.
Zal nog wat zijn geworden als Nederland wereldkampioen werd!

:+
 
Klopt.

Ik heb enkel alleen last van aaaaaaaaalles erom heen. Dat iedereen weken/maanden van te voren al schreeuwt dat we kampioen zijn en de hele fucking dag die toeters aan je kop. Ik woon wel in een woonwijk met >50 kinderen dus kun je nagaan als je overdag probeert te slapen, dan begin je je er echt wel aan te irriteren. Die hele uitmelkerij van bedrijven etc die overal een graantje mee proberen te pikken, supermarkten die je niet eens meer in of uit komt omdat er 10tallen kinderen staan te schooieren om paar van die kk dingen.

DAAR heb ik een hekel aan.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top