Het grote voetbaltopic #26

Status
Not open for further replies.
Stadhuisplein was best te doen.. we stonden er ook al om 5 uur :p
Jammer voor nederland, maar nu ga ik toch maar tukkie doen want morgen weer 7 uur op :D
 
Stadhuisplein was best te doen.. we stonden er ook al om 5 uur :p
Jammer voor nederland, maar nu ga ik toch maar tukkie doen want morgen weer 7 uur op :D

ik hoorde dat er zelfs mensen op het plein hebben overnacht of iets dergelijks voor een goed plekje?8P
 
Pfff, zielig hoor @ de members die hier komen irriteren, ga maar lekker ergens anders vervelen... En als Nederland had gewonnen ook gewoon meefeesten, trieste figuren...
 
ik hoorde dat er zelfs mensen op het plein hebben overnacht of iets dergelijks voor een goed plekje?8P

Dat was heel niet nodig, voor de plekken die wij hadden konden we ook nog om 8 uur aankomen.. Maar misschien hadden hun podium plekken ofzo..
 
JohnnyP is gewoon kansloos, puur om het anders zijn dan anderen, maar prima als je zo wilt zijn.

Ik heb me gisteren kapot lopen ergeren aan sommige spelers, ik vond het eerlijk gezegd een beetje wanvertoon, de zenuwen en de onmacht dropen er van af. Nederland heeft op sommige momenten redelijk gevoetbald, maar het in mijn ogen geen seconde verdiend.

Deze wedstrijd had echt een doelpunt nodig, maar die viel maar niet. Heel erg jammer dat Robben die kans mist, en dat Webb de wedstrijd totaal niet onder controle had. Alle gele kaarten waren terecht, maar dat hij verdomme niet ziet dat de vrije trap van richting wordt veranderd, en niet zo een beetje ook :X.

Conclusie: Spanje veel beter. Grootste idioot van het Nederlands elftal, Nigel de Jong.
 
Pfff, zielig hoor @ de members die hier komen irriteren, ga maar lekker ergens anders vervelen... En als Nederland had gewonnen ook gewoon meefeesten, trieste figuren...

meefeesten? mij niet gezien, ook al woonde ik in spanje nu...


@ de rest, bedankt voor die lieve woorden ;)
 
Ben je nu nog steeds bezig ;(

Ik vond het erg jammer dat Robben z'n kansen niet afmaakte en een beetje gaar dat die om ging zeiken zodat die geel kreeg :p en van Persie had heel het WK thuis mogen blijven
 
Ik heb iig tijdens de wedstrijd een herhaling gezien waaruit bleek dat inderdaad de directe paas op Iniesta niet buitenspel was, maar een seconde ervoor toen stond Iniesta buitenspel (wat ze ook op tv hebben laten zien in de herhaling) en kwam zodoende uit een buitenspelpositie het spel inlopen en dan moet je fluiten als die alsnog de bal krijgt. Maar ik moet het nog een keer zien, dat zeker.
 
Last edited:
@JohnnyP, jammer voor je, maar ga ergens vervelen als je toch niets om voetbal geeft:)


Spanje verdient gewonnen, Nederland kwam er, buiten een paar goede aanvallen niet aan te pas. Jammer dat Robben niet scoort, 't had fantastisch geweest maar helaas!
 
Ik heb iig tijdens de wedstrijd een herhaling gezien waaruit bleek dat inderdaad de directe paas op Iniesta niet buitenspel was, maar een seconde ervoor toen stond Iniesta buitenspel (wat ze ook op tv hebben laten zien in de herhaling) en kwam zodoende uit een buitenspelpositie het spel inlopen en dan moet je fluiten als die alsnog de bal krijgt. Maar ik moet het nog een keer zien, dat zeker.

na de wedstrijd hebben ze het nog eens bekeken, en het beeld stilgezet.

en er heeft zich geen buitenspel positie voorgedaan. dus het was gewoon een doelpunt.
 
Braafheid moet wel worden voorgedragen voor de beste terugspeelbal van het wk. wát een held.

en als robben zijn actie niet afmaakt en gaat liggen krijgt puyol zijn 2e geel en dus rood en is de wedstrijd compleet omgedraaid.

als we een corner krijgen na die vrije trap was het ook compleet anders.

als als als als.

maar we hebben niet gewonnen, en dat is het feit we waren gewoon te slecht.
 
na de wedstrijd hebben ze het nog eens bekeken, en het beeld stilgezet.

en er heeft zich geen buitenspel positie voorgedaan. dus het was gewoon een doelpunt.

idd heb gisteren ook gekeken de scheidsrechter gaf idd wel heel veel gele kaarten, en 1 rode kaart als ik me niet vergis (en dat komt niet veel voor op een wk finale, laatste was die leuke kopstoot van zidane of hoe schrijf je zen naam)
eerste helft me wel verveeld 2de was wel iets beter maar je zag toch dat NL met veel spanning voetbalde.
of ze zijn afgegaan? nee ze hebben een zeer mooi WK achter de rug. iets waar wij belgen alleen maar van kunnen dromen. ;)
 
0.jpg
 
wie gaan er nou keihard op in? mag ik mijn eigen mening/favoriet niet hebben omdat ik in NL woon???

Was jouw favoriet niet Brazilie? Je mag best je mening geven dude, maar ga hier niet steeds voor de tegenpartij van NL zijn. Jij bent waarschijnlijk 1 van de trieste figuren die niks om voetbal geeft, en dat mety een evenement als het Wk weer even moet laten weten hoor. Zonder je gedurende het Wk lekker af van alle festiviteiten dan.



Maar what a damn shame dit zeg :( Het had zo mooi kunnen zijn.
 
Erg jammer dit. Naja jammer, ik baal als een stekker. De kans was er, we hebben op het moment een erg sterk team. De kans was er zelfs nog meer toen Robben 1 op 1 op de keeper afging... Wat een pech was dat, dat ie nog net tegen zn voet aanschiet. Wat een pech...

Het Nl elftal speelde erg onder hun kunnen, tuurlijk, in het begin heb je wat zenuwen. Ik had verwacht dat dat na een half uurtje wel weg zou zijn, maar het bleef maar op een erg laag niveau. NL was ook elke keer net te laat en maakte daardoor domme overtredingen en kaarten. Waar van Bommel het goede voorbeeld had moeten geven, deed ie het tegenovergestelde. Ik had vooraf vertrouwen in van Bommel, dat ie de scheids wel weer zou inpalmen, maar uiteindelijk was de scheids duidelijk aan het fluiten in ons nadeel.

Spanje verdiend gewonnen, mja wat is verdiend? Ze controleerden wat beter, maar hadden de scheids mee, hadden niet veel meer kansen dan NL. Een goed draaiend (niet eens perfect draaiend) NL elftal had Spanje opgerold. Nu zit elke NL speler (muv. Stekelenburg, Wesley en Gio) gewoon op een onvoldoende... Ik baal echt! Dit had hem moeten worden!!!
 
nou wat sneijder deed na die aftrap direct op doel knallen verbaasde me ook. sneijder speelde echt niet goed en had samen met robben iets teveel zijn mondje bij en de oogklepjes op.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top