Het grote voetbaltopic #26

Status
Not open for further replies.
11bf2a2f_1278875206378.gif

FAIL :D
 
Misselijkmakend dom. Ik zou er serieus over gaan twijfelen om iemand anders te gaan zoeken voor zijn positie, want hij heeft volgens mij 3(!) wk wedstrijden gespeeld waarin die eigenlijk direct rood had moeten hebben. Wat een idioot!
 
je heb de jong gewoon nodig in je team...spanje had ook twee keer rood moeten krijgen. puyol en iniesta wegens natrappen. webb moet per direct stoppen, blinde mongol. zondr zonde zonde, we waren zo dichtbij!!
 
Webb hoeft niet te stoppen, de Fifa ouwe lullen moeten gewoon véél meer gebruik maken van technologie!!

Bij de fifa moet gewoon een bezem doorheen...
 
je heb de jong gewoon nodig in je team...spanje had ook twee keer rood moeten krijgen. puyol en iniesta wegens natrappen. webb moet per direct stoppen, blinde mongol. zondr zonde zonde, we waren zo dichtbij!!

Je kan hem nodig hebben, maar bij het volgende toernooi krijgt die wel 3x rood..
 
Van Bronckhorst had last van zn hamstring. Ik vond Kuyt wel een dubieuze wissel. Ik had die er echt niet zo snel uitgehaald.
 
Ach alsnog was Spanje beter, dat allemaal naast het gezeik om kaarten of een corner of etc etc. Niemand wordt er beter van door te zeuren en smoesjes te verzinnen, Spanje was gewoon beter. Ik denk dat iedereen dat na de eerste 10 minuten al zag..

En over De Jong, tsja, soms gewoon te grof maar je hebt wel zulke spelers nodig op de manier hoe NL speelt.

Van Persie echt een teleurstelling op het WK, hoop dat hij ooit nog z'n vorm terugkrijgt want dit gaat natuurlijk nergens over.. Misschien is Bouchra stiekem dochter van van Marwijk?
 
Natuurlijk wel een mooi afscheid voor Gio dit, velen twijfelden aan hem, maar ik heb hem geen 1 grote fout zien maken
 
Zonde.... Eeuwig zonde....

Toch nog een leuk feestje ervan gemaakt gister, maar het was 100X zo vet geweest als Nederland had gewonnen natuurlijk.

Over 32 jaar nog maar een keer dan:p
 
Zonde.... Eeuwig zonde....

Toch nog een leuk feestje ervan gemaakt gister, maar het was 100X zo vet geweest als Nederland had gewonnen natuurlijk.

Over 32 jaar nog maar een keer dan:p

Nee over 4 jaar he, daarna weer 32 jaar ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top