Het grote voetbaltopic #16

Status
Not open for further replies.
Die Prandelli lekker janken, heerlijk!
En maar klagen dat ze over 2 wedstrijden beter waren en toch verliezen :D
Zo wint Italië al jaren van Nederlandse clubs, koekje van eigen deeg.
Twijfel nog om met de auto of vliegtuig te gaan, het is toch dik 1200km :X
 
Die Prandelli lekker janken, heerlijk!
En maar klagen dat ze over 2 wedstrijden beter waren en toch verliezen :D
Zo wint Italië al jaren van Nederlandse clubs, koekje van eigen deeg.
Twijfel nog om met de auto of vliegtuig te gaan, het is toch dik 1200km :X

Zou gewoon de auto pakken.
 
Uit wedstrijden = chaos :D

Enige wat me tegen zou staan zijn die kut Algerijnen daar in Marseille. In de kroeg begon een gozer ook gelijk of we zin hadden. Heel veel mensen zullen op korte termijn geen vrij kunnen krijgen en met auto is best te doen. Maar om zo'n zelfde bende als Twente in Parijs mee te maken...... Zou puur voor voetbal en sfeer gaan. Geen zin om tussen van die rellende mongolen te komen.
 
Mwah in de stad moet je gewoon niet alleen lopen, that's all. In het stadion gebeurd niets. En ik denk dat de beveiliging wel aanscherpt wordt als Ajax komt....we hebben toch een reputatie :p
 
MÜNCHEN - Voetballer Mark van Bommel twijfelt over zijn toekomst. Kiest hij voor een langer verblijf bij Bayern München of keert hij deze zomer terug naar PSV?

''Ik beëindig mijn carrière bij PSV. Dat staat wel vast'', zegt de international vrijdag in de Abendzeitung van München.

Het besluit om zijn voetballoopbaan in Eindhoven af te sluiten, nam hij al in 2005, toen hij PSV verliet voor Barcelona.

''Ik heb dat toen afgesproken met mensen van de club. Nu heb ik een aanbod van PSV om deze zomer al terug te komen. Ik weet nog niet of ik het nu aanneem of over twee of drie jaar terugga.''
 
Gerets: 'Ajax nooit gewaardeerd'

Erik Gerets zal het binnenkort tegen Ajax opnemen in de UEFA Cup. De Belgische trainer van Olympique Marseille kwam als speler en trainer van PSV vaak uit tegen de Amsterdammers, en het gevoel van toen is hij nog niet kwijt.
"Het is een club die ik niet in mijn hart draag. Toen ik nog bij PSV was, was Ajax echt dé vijand. Ik heb nooit waardering gehad voor die club. En ze hebben nooit veel van me gehouden in Amsterdam", aldus de man die veel successen kende in Eindhoven.

Over Ajax-trainer Marco van Basten was de oud-international positiever. "Hij is een goede vent", zei Gerets tegen AFP. "En hij is geen domoor, hij is een buitengewone trainer. Bovendien was hij een van de beste aanvallers van zijn tijdperk. Respect."

Olympique Marseille en Ajax treffen elkaar in de achtste finales van de UEFA Cup. Marseille klopte donderdag FC Twente na strafschoppen en Ajax bekerde moeizaam verder ten koste van Fiorentina.


Goedzo, lekker zo doorgaan met die uitspraken 8)
 
Gerets is eigenlijk het tegenovergestelde van een doorsnee Belg. Hij heeft een grote muil, grootheidswaanzin en denkt dat hij heel wat is.
 
De supporters van NEC hebben het iig gezellig gehad

Gisteren als vanzelfsprekend naar Hamburg geweest..wat natuurlijk supervet was..maar.

Even een mooi staaltje supportersrespect in het stadion. Het over een weer zingen. Dit duurde een kleine 10 minuten. Zo kan voetbal dus ook zijn.

Neem daar maar s een voorbeeld aan feyenoorders of ajaxieden die altijd alles moeten slopen. Losers

http://www.youtube.com/watch?v=sZiXJmRSgfM
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top