Het grote voetbaltopic #16

Status
Not open for further replies.
HAHAHAHA!

Romero heeft zn klauw gebroken doordat hij te hard op een muur sloeg uit woede, prachtig :D!
 
hahaha was wel een heel duur foutje :p

valt me trouwes op dat die Melvin Platje vaak scoort, en die van gister was weer fenomenaal zeg! zie hem nog wel ver komen,, al komt ie wel over alsof hij gewoon zondags een wedstrijdje speelt en de rest van het weekend gewoon in kroeg staat ofzo haha
 
Die melvin platje woont bij me ouders om de hoek, vroeger vaak zat ruzie mee gehad :p

Hoor vaak dat hij op het veld ook een heethoofd is maar ook goed speeld, jaren in de buurt gewoond en zie 'm nu ook nog wel eens, wel grappig hoe dingen lopen.
 
Twente - PSV veschoven naar Zondag.

Competitievervalsing! volgens PSV.
Na de zware wedstrijden tegen Marseille & de superboeren krijgen de twentespelers meer rust.

Omdat de nieuwe grasmat nog niet goed is. Terwijl de mat prima was tegen de graafschap Ook zou twente vanaf maandag tot de volgende wedstrijd veel meer tijd hebben voor nieuwe mat.
 
Wel nep ja, had voor ons beter geweest als Twente op zaterdag tegen PSV had gespeeld. Ik gun het dit keer jullie hoor Tinne :p
Nu AZ 4x verliezen :+


Serieus, zouden ze alweer nerveus worden? :p
 
Ik weet niet of AZ nerveus aan het worden is, ik weet wel dat ze heeeel slecht geslapen hebben. Het is natuurlijk bizar dat die Romero zichzelf zo uitschakelt. Hoe onprofi is dat?
Vond het al geen wereldkeeper hoor, eerder een solide verdediging.

Maar ze worden gewoon kampioen hoor...heel stiekem ;)
 
Twente - PSV veschoven naar Zondag.

Competitievervalsing! volgens PSV.
Na de zware wedstrijden tegen Marseille & de superboeren krijgen de twentespelers meer rust.

Omdat de nieuwe grasmat nog niet goed is. Terwijl de mat prima was tegen de graafschap Ook zou twente vanaf maandag tot de volgende wedstrijd veel meer tijd hebben voor nieuwe mat.

Ja zeker, wat een prachtmat :X
 
Of ze het nu expres hebben gedaan of niet, de belangen zijn erg groot, en voor Twente is door het drukke programma afgelopen week voordeliger dan voor PSV. Een dag rust kan het wel of niet meespelen van spelers betekenen hoor.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top