Het grote voetbaltopic #15

Status
Not open for further replies.
Mag jij rellen in Nederlandse stadions van de afgelopen vijf jaar gaan opnoemen. Ik denk dat het een knap lastig gaat worden om er uberhaupt een paar te vinden. Sowieso snap ik deze aantijgingen naar Feyenoord/Ajax niet meer. Schijnbaar is bij de treinen door Feyenoorders het 'beruchte' hamas lied gezongen, een plek waar Ajax niets meer ten laste kan worden gelegd.
 
Mag jij rellen in Nederlandse stadions van de afgelopen vijf jaar gaan opnoemen. Ik denk dat het een knap lastig gaat worden om er uberhaupt een paar te vinden. Sowieso snap ik deze aantijgingen naar Feyenoord/Ajax niet meer. Schijnbaar is bij de treinen door Feyenoorders het 'beruchte' hamas lied gezongen, een plek waar Ajax niets meer ten laste kan worden gelegd.
Het gaat toch niet alleen om in de stadions, ik geef toe dat rondom een stadion het lastiger aantonen is wie wat doet maar ik kan wel garanderen dat rellen rond het stadion ook gewoon voetbalsupporters zijn.

Ohja :) http://ajax.nieuwslog.nl/article/aj...jdje_te_weren__Filmpjes_ongeregeldheden_.html
 
Idd slecht dat ze geen uit-supporters meer toelaten bij de klassieker. Er waren dus echt geen spreekkoren he, dit is gewoon weer iets zieligs vanuit een paar top ambtenaren die wat denken en niet eens de praktijksituatie hebben gezien. En wat ga je nu krijgen, confrontaties ergens, want de supporters willen elkaar toch een keer ergens zien...
 
Precies, het was echt super netjes in het stadion. Alleen buiten niet maar dat vind die ME alleen maar leuk volgens mij met die lachende koppies van ze. Nu is de klassieker niets meer waard, Fey uit was altijd gek, helemaal opladen in de trein, trein stopt en dan als een imbeciel de trein uit vliegen en je rotterdamse vrienden uitdagen :p
 
Gister bij NEC ook weer fijn dat de scheidsrechter een muntje tegen zijn hoofd krijgt :X.. Ik wacht nog steeds op het moment dat supporters eens na gaan denken en iemand die zoiets doet er op aan spreken..
 
Nee joh, dat komt altijd uit een bepaalde hoek en daar zitten allemaal van die lutsers die het stoer en statusverhogend vinden. Als je het uit een normaal vak doet zal er wel iemand zijn die er wat van zegt. Maar ja, de gemiddelde hersens zijn in zo'n vak niet veel groter dan een pinda en het iq zal niet veel hoger liggen dan dat van een visstick.
 
Ja i know, anders doe je zoiets sowieso niet... Maar het blijft toch jammer, ze zien gewoon niet in wat ze allemaal kapot maken :(
 
En ik denk ook niet dat dat ooit zal veranderen. Alles voor 'het clubbie'. Alleen zijn er zoals jij al zegt veel mensen die niet door hebben wat ze met hun 'stoere' gedrag teweeg brengen. Met je capuchon en burberry sjaal een aansteker naar de scheids gooien, grote jongen hoor!
 
En het erge is dat mensen het gewoon accepteren en dan nog roepen dat het wel mee valt en het nog erger kan.

1-0 voor de kansloze verklootsupp.
 
Tja het is moeilijk om in deze situatie niet te generaliseren, maar ik doe het toch, het is altijd wel een bepaald type dat in die vakken staat. En waar het aan ligt, ik zou het niet weten...
 
Gisteren zaalvoetbal;

uit tegen WIA 5 in de Zevenkampsering.
Vorige week ook al tegen dezelfde jongens; 5-3 winst met een goeie scheids.

Nu een hele slechte!!! er mocht ineens veel meer, en daar kon de tegenstanders van profiteren..ze speelden ook veldvoetbal...(een zaalvoetballer weten wat dat betekent)
Bij ons veel irritatie en gemekker...medespeler met geel door dat mekkeren naar de kant...5 tegen 4 dus...tegenstander scoort en onze speler mag er dan off. in..Nee zegt de scheids..hij zat niet op het stoeltje maar op onze bank :|.....dus nog steeds 5 tegen 4...zij scoren wederom....toen mocht hij wel... en natuurlijk verlies je de wedstrijd na een 1-5 voorsprong met 9-7...2 doelpunten verschil :!....

Vervelend.

Zelf goed gespeeld zonder handschoenen, enkel 2x een schop tegen m`n hoofd gehad....kut veldvoetballers lopen altijd door, gelukkig zag ik het aankomen.
 
Gisteren zaalvoetbal;

uit tegen WIA 5 in de Zevenkampsering.
Vorige week ook al tegen dezelfde jongens; 5-3 winst met een goeie scheids.

Nu een hele slechte!!! er mocht ineens veel meer, en daar kon de tegenstanders van profiteren..ze speelden ook veldvoetbal...(een zaalvoetballer weten wat dat betekent)
Bij ons veel irritatie en gemekker...medespeler met geel door dat mekkeren naar de kant...5 tegen 4 dus...tegenstander scoort en onze speler mag er dan off. in..Nee zegt de scheids..hij zat niet op het stoeltje maar op onze bank :|.....dus nog steeds 5 tegen 4...zij scoren wederom....toen mocht hij wel... en natuurlijk verlies je de wedstrijd na een 1-5 voorsprong met 9-7...2 doelpunten verschil :!....

Vervelend.

Zelf goed gespeeld zonder handschoenen, enkel 2x een schop tegen m`n hoofd gehad....kut veldvoetballers lopen altijd door, gelukkig zag ik het aankomen.

En toch 9 goals tegen?! Ik kom eens een keer kijken bij je ;)
 
Manchester United/ van der Sar weer de nul gehouden. Manchester pas 10 goals tegen in 25 wedstrijden, echt bizar!

Ook wel een leuk feitje dat ik laatst las over Mourinho, die coacht al 7 jaar zonder thuis nederlaag, zegt toch wel iets imo.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top