Het grote voetbaltopic #15

Status
Not open for further replies.

Fox_gek

Pilsje erbij?
http://forum.scooterforum.net/forum/f33/het-grote-voetbaltopic-14-a-165501/index35.html#post2861969

Reker zegt de kritiek van de fans te begrijpen. “Maar we moeten vooral geen gekke dingen doen”, zegt de directeur in AD/Sportwereld. “Ik snap dat de fans óók mijn kant op wijzen, maar we moeten vooral rustig blijven. Aan de instelling van de spelers ligt het niet, ook niet aan de inzet van de technische staf. Er wordt goed getraind. We moeten hard blijven werken om het seizoen als derde te finishen. Bij de eerste twee eindigen is niet reëel meer.''

*oh shit, volgens Reker ligt het nergens aan....

Ze proberen Twente gewoon dood te zwijgen :).. Ik hoop dat ze (we) het vol kunnen houden :D

Ik zal jou nog eens vertellen hoe onze zaalvoetbalvereniging heet...zit gvd gelijk heel de website door te spitten :+ Oja...ik ben nu ook iets slanker dan op de foto en mijn haar is ook langer :#

Az & Twente ed hebben ook niets te verliezen...
Ajax, Fey & PSV kunnen alleen verliezen. (als je snapt wat ik bedoel)

Az kan rustig kampioen worden, terwijl Ajax dan met veel "wat zijn ze slecht" tweede is.
Wat ook een goede prestatie is natuurlijk.

Zo bedoel je Pronk? :

[ir]http://www.mazzelstars.nl/mazzelstars-1/mazzelstars-1/fotoboek-heren-1/PICT0005.JPG[/ir]

Volgens mij dacht r0bert dat ik het echt was...maar hij zal het ws niet toegeven///

Die foto van jou op je Symjet in de scootin kan hier ook geplaatst worden :p

Ik zie het morgen dan wel!

Truste.

Niet zo vijhandig reageren gelijk "Huubje S"

Vijandig?

Ik ben niet bekend met een foto van mij op de Symjet in de scoot`in. Thats`all.

Ja Len, haal je Scootin verzameling maar van zolder af..

Ik ga er niet op wachten, [nogmaals] truste!

Die heb ik VERBRAND :+

Samen met de telfonbus van de Hebo as? :+:+

Haha, nee zo lang is het (gelukkig) niet meer...daar tussenin ongeveer. En volgens mij dacht R0bert idd dat jij het echt was...:D

Hoop dat ik een keer tegen jou kan spelen Tinne...welke klasse spelen jullie?

Zo hier weer verder :)
 
Advertisement - register to remove this

derde klasse Pronk.
Watergras 6.

Wij moeten de 16e tegen Watergras 1 spelen voor de beker. Ken je die gasten ook? Anders moet je maar komen kijken, kan je misschien nog wat leren haha!:winner:

Is wel in Zoetermeer btw...Oosterpoort.
 
Komt niet kijken.

Watergras 1 spelen Hoofdklasse. Staan op #1.
Nederlandsche verdediging en Noord-Afrikaanse aanval..
 
Komt niet kijken.

Watergras 1 spelen Hoofdklasse. Staan op #1.
Nederlandsche verdediging en Noord-Afrikaanse aanval..

hhmm...klinkt als een killing-combinatie! :D Wij spelen 1e klasse...maar het is voor de beker en in onze poule zitten bijna alleen maar hoofdklasse teams hehe! Vorige keer hebben we iig wel van ze gewonnen (toen ik je tegenkwam in Gouda) dus ben benieuwd of het weer lukt.
 
van Watergras 1 konden wij vorig jaar ook nog winnen..nu zijn ze wat serieuzer bezig.
Maar ik wens je veel succes!

psv.fenerbahce.425.jpg



Cudicini is als stand-in gehaald.
Dus Gomes blijft.
 
Hij had hem door midden moeten trappen, kut ventje :p
Vertonghen 1 duel schorsing, v Basten 500e boete :D!

Sloeg natuurlijk nergens op die gele kaart, Ajax was vol aan het drukken en ik had serieus het gevoel dat er nog een doelpunt kon gaan vallen en dan verneukt FC Wegereef het weer.
Mja hadden ze vanaf minuut 1 maar zo moeten voetballen, had je dit gezeik ook niet gehad.
Nu hopen dat AZ 1x verliest, en Ajax lekker blijven scoren, 3 duels voor het einde staat Ajax - AZ op het programma.
 
Wel jammer dat die ballenjongen niet achter hem aan gaat ofzo..

Wat denkt ie wel niet, halve vedette! Die ballenjongen had die hazentanden wel weer ff recht in z'n bakkes kunnen zetten :)

En Twente staat nog maar 1 puntje achter Ajax :+

Iemand trouwens vorige week dat interview met Perez gelezen in de Revu?
 
Zondag Ajax - Heerenveen
Zondag Twente - Fc Utrecht

Mooie kans voor Twente om Ajax voorbij te gaan :D...
 
In de jacht naar versterkingen zou de regerend landskampioen overigens uit zijn gekomen in Limburg. PSV zou volgens Voetbal International geïnteresseerd zijn in Keisuke Honda, de smaakmaker van VVV-Venlo. De 22-jarige Japanner is bezig aan zijn tweede jaar in Nederland en heeft nog een contract lopen tot medio 2011.


PSV zit al een hele poos achter mij aan", citeert de Catalaanse sportkrant Sport dinsdag de voormalig spits van onder meer Barcelona. "Het is een kans die ik wellicht niet moet laten lopen." Saviola is vol lof over de regerend landskampioen. "PSV is de grootste club van Nederland en speelt elk jaar in de Champions League.":rolleyes:

Oud bericht zeker :D
Portsmouth & Everton hebben ook interesse...geen saviola dus.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top