Het grote voetbaltopic #15

Status
Not open for further replies.
Eerste helft was echt klassieker-onwaardig, echt heel slecht.
Kwam vooral door Feyenoord wat echt met 11 man op eigen helft liep, soms liep Makaay als linksback 8P

Tweede helft was een stuk beter, Leo viel echt heel erg goed in.
Waarom v Basten Kennedy nog een kans geeft snap ik echt niet, wat een pannenkoek!
 
vBasten wilde geen risico nemen, kennedy is een zekerheidje...:p

PSV straks Groningen uit en H`veen thuis....volgens mij moet dat best lukken...

Net Leonardo op de radio....:X hoe lang woont die gast nou in NL?
 
Last edited:
Best wel lang, voor Ajax bij NAC en daarvoor bij Feyenoord, wss een jaartje of 8 dus.

Bij Ajax en Feyenoord ook diezelfde zware knieblessure gehad, maar is nu dus al een tijdje blessure vrij.









Al die ballen op het aluminium zeg! Ik moet zeggen dat Timmer die bal goed wegdrukte van de lijn, na het schot van Anita, ik had em er nog zo inzien gaan na het aanraken ervan.
 
216262_661_1234688132232-0809-PSVAZfoto46810.jpg


Dag Lazovic...
 
van Koevermans?
korte hoek had voor Romero moeten zijn...zoals de 0-1 voor Isaksson, en de 2-1 had ook voor Romero moeten zijn...
 
Jep de 2e van koevermans, ik vond dat hij goed de bal voor zich hield waardoor hij romero liet kiezen. Hij had ook de andere kant op kunnen draaien bijvoorbeeld.
 
Goed balvast ja.

de 0-1 van AZ was duidelijk een keepersfout evenals de 2-1 van PSV.
Die penalty kon gegeven worden, maar de overtreding was een "tikkie op de schouder, Demy is hem"

Iig erg knap van PSV.
Toch mooi een punt gepakt tegen AZ..zie ik andere clubs niet snel doen.
Ik hoop dat het uiteindelijk een duur punt is.
 
Wat heb ik genoten van die Tiendalli zeg, een van de meest dramatische voetballers die ik ooit heb gezien. Het begon al goed in de eerste minuten met een schaar langs de zijlijn die mislukt en hij zelf de bal over de zijlijn speelt. De rest van de wedstrijd ook, liet zich constant afbluffen, ongelovelijk veel balverlies en hij heeft denk ik 0 duels gewonnen van Leonardo. Genieten en genieten
 
Vette wedstrijd met een hele goede sfeer. Voor de wedstrijd bij het ontvangen van feyenoord was ook leip, dikke charges van de me waar ik nog net weg kon duiken. Mensen die vooraan stonden kreeg dikke klappen. Er is een filmpje gemaakt door een maat van me zal eens kijken om die online te zetten:p
Volgende week thuis Volendam, moet ook wel lukken...
 
Jeej, bel 010 - FcKnudde voor een wekelijkse afgang :|.

Wat maakte Leo trouwens een hoop los bij Ajax. Daarbij was er geen energie te vinden in heel Feyenoord op 2 a 3 afzwaaiers vanaf 16 meter na.
 
Wat heb ik genoten van die Tiendalli zeg, een van de meest dramatische voetballers die ik ooit heb gezien. Het begon al goed in de eerste minuten met een schaar langs de zijlijn die mislukt en hij zelf de bal over de zijlijn speelt. De rest van de wedstrijd ook, liet zich constant afbluffen, ongelovelijk veel balverlies en hij heeft denk ik 0 duels gewonnen van Leonardo. Genieten en genieten

Ik zeg het niet graag, maar dat viel me idd ook op. Wat een ongelofelijke droeftoeter...
 
216262_661_1234688132232-0809-PSVAZfoto46810.jpg


Dag Lazovic...

Ik blijf het een pannenkoek vinden die Koevermans, jammer dat hij ze wel maakt :p.

Ajax speelde trouwens een aardige tweede helft. En Timmer stond verassend een keer goed te keepen, alleen ik weet niet wat hij ging doen met dat tweede doelpunt van Ajax :D.
 
Kan ik hem zien als een mindere vNistelrooij? het ziet er niet uit, maar hij maakt ze wel.
Staat dan net op de juiste plek etc etc...

Isaksson zag er ook niet best uit bij de 0-1.

Net Cassio Ramos bij Sparta gezien :D
Dat gaat een cultheld worden :W
 
Kan ik hem zien als een mindere vNistelrooij? het ziet er niet uit, maar hij maakt ze wel.
Staat dan net op de juiste plek etc etc...

Koevermans vergelijken met van Nistelrooij? Tinne, dat kan en mag niet...

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=56CbVxsPOpE&feature=related"]YouTube - Nistelrooy Skill[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=hoy8Hf-kX9U"]YouTube - Tutti Frutti Rudi: Ruud van Nistelrooy against France[/ame]

Nee Koevermans kan dit gewoon allemaal niet.
 
340x.jpg


Eindelijk zijn eerste doelpunt voor Real Madrid. Hopen dat hij vaker aan spelen toe komt.

En echt de held van de dag;

raul_real_madrid.jpg
.

Legend.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top