Het grote "Ice" topic

Status
Not open for further replies.
ik ook :D
zweer daar bij ;)

maar joost bedoel je eigenlijk niet van dat je beter over vermogen kan hebben.. zodat je woofer/speakers neit te veel van je amp vragen waardoor hij zou kunnen gaan clippen..
En misch ook iets goed kopere spullen nemen.. en dat geld dat je over houd besteden aan inbouw zoals jij al zei..Inbouw win je veel mee... Vaak meer werk.. maar je klank gaat der echt veel op vooruit.. :D

juist, overpower op een mindere woofer/speakerset is altijd beter dan underpower op een dikke woofer/speakerset.. Zeker met goeie inbouw :)

als je het dan goed afsteld kan het in principe niet stuk gaan..
 
inbouw is het grootste probleem nog :p, daar snap ik de ballen niet van.. Maarja daar vind ik nog wel iemand voor.
 
Dat kan je het beste zelf doen hoor, scheelt je bakken met geld.. moeilijk is het niet, er gaat gewoon een boel tijd in zitten. Met wat hulp/tips van hier kan je dat best!
 
inbouw is het grootste probleem nog :p, daar snap ik de ballen niet van.. Maarja daar vind ik nog wel iemand voor.

moeilijk is het niet..
kost alleen aardig wat tijd..
Zijn paar punten die je goed in de gaten moet houden..
Dan komt het wel ver goed hoor..
 
Gister een dvd radio met zo'n uitklapbaar schermpje ingebouwd. Is ook wel leuk speelgoed :). Alleen zitten er zo ontiegelijk veel kabels aan zo'n ding.
 
als die ingeklapt zit zie je er meestal weinig van..
Klopt, maar je ziet wel nog een radio zitten. En de mensen die erop uit zijn voor spullen te jatten zullen ook wel weten wat erin zit :X Maar we gaan er gewoon vanuit dat het allemaal goed gaat :)
 
Anders een goed alarm op je auto zetten....wil ook wel helpen....ben ook van plan om leuke audio dingen in me otto te stoppen....maar wil wel eerst een goed alarm hebben eigenlijk.
 
hee mensen, ff vraagje van mij:
ik ben bezig met een dubbele bodem in mn achterbak, die is nu opzich klaar en ben bezig met indelen.. er komt iig in:

- amp voor sub (2kanaals gebrugt) (JBL GTO 2000)
- condensator voor sub (Caliber 1F)
- amp voor voor + achterspeakers (4 kanaals) (Lanzar Vibe 431)
|-> voor: hifonics zeus ZS6.2C Compo, achter tijdelijk ovale boschmans 200watt rms
- stroom en massa verdeelblokjes

nu ga ik voorin de auto een composetje plaatsen, daar zitten dus ook 2 van die kastjes bij.. nou vroeg ik me af of het beter was die 8erin in de dubbele bodem naast de versterker te leggen.. of voorin het dashboard te plaatsen?! zitten alle2 voor/nadelen aan uiteraard.. alsie 8erin komt dan moet ik waarsch de kabels van de tweeters verlengen, en alsik de kastjes voorin het dashboard wegwerk dan moet ik ook kabels van voor-8er trekken om de boel aan te sturen..

btw; ik hoef geen adviesen over wat ik moet kopen (weet dat een monoblock beter is voor de sub!) want ik heb alles al (ooit voor een leuk prijsje kunnen overnemen)

hoor het wel ff, alvast bedankt!
 
voordeel van filter voor in aanstluiten
2 speaker draden naar voor.. ipv 4..

Nadeel als der filter instellingen op zitten moeilijker af te stellen omdat je der niet bij kan
 
hey ik kan aan een radio komen van kenwood, de kdc-8021 maar ik kan de specificaties niet egt vinden iemand van jullie misschien meer geluk ? alvast bedankt :)
 
voordeel van filter voor in aanstluiten
2 speaker draden naar voor.. ipv 4..

Nadeel als der filter instellingen op zitten moeilijker af te stellen omdat je der niet bij kan

afstellen hoef ik alleen @ AMP, dus je hebt wel een punt ;) denk dat die dan maar voorin komen :)
 
ok als je verder geen in filter instelingen hebt op je filter.. zou ik hem ook voorin zetten..
tenzij je ooit eens actief wilt gaan aansturen.. maar dan ben je al een eind verder.. dus denk ik niet van toepassing.

Maar lekker je compo en ovalen vanaf 75 hertz laten spelen. en je sub tot 80..
In wat voor kist ga je spelen? en wat voor sub heb je eigenlijk ?
 
hey ik kan aan een radio komen van kenwood, de kdc-8021 maar ik kan de specificaties niet egt vinden iemand van jullie misschien meer geluk ? alvast bedankt :)



D-MASK+ motorized automatically rotating front panel
motorised front panel


Front panel removable


MASK-KEY security system


Panel angle adjustment
Three colour FL full dot matrix display
Red or green switchable key illumination
CD-R / CD-RW compatible
Option to add CD changer and accept auxiliary input
CD Text display from head unit and capable CD changer
CD disc name preset for discs in changer
RDS (radio data system) & EON (extended other networks) tuner
Radio text display
4 x 50 Watts max power
System QEX sound control
BMS amplifier control
Switchable dual-zone capability
Two RCA preouts (2.0 volt) for connecting external amplifier
Zero-bit muting
24 hour clock display
Calendar function with memo
Infra-red remote control included
Option to receive new DAB broadcasts with add on tuner box
Two way telephone mute
Automatic turn off (selectable delay of 20, 40 or 60 minutes)
Complete with full fitting and operating guide
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top