Het grote "Ice" topic

Status
Not open for further replies.
volgens mij bedoelden ze daarmee iets anders. Namelijk dat je niet iets van 2 ohm moet bruggen, omdat elk kanaal dan 1 ohm ziet. Je hebt wel 2 rca kabels nodig(splitten denk) om beide subs aan te sturen.

Zou het kunnen dat je inderdaad 2 rca kabels nodig heb? en dan zijn het Y kabels?

is dat het volgende dat er aan de 1 kant 1rood tulpje zit en die gaat dan aan andere kant in 1 rode en 1 zwarte? en andere kabel is dan 1 kant zwart en aan de andere kant van kabel 1rood en 1 zwart? (hoop dat je snap :p)
dus dit:

23338.jpg


maar dan past die ene kant toch niet in me radio? :X
 
gewoon normale rcas kan je gebruiken :)


Snap het niet meer echt:D ik heb 1 mono sub uitgang op me radio, kan ik die niet gebruiken dus? en waar moet ik dan die 2 rca kabels die naar me gp1400 insteken? want ik heb er voor me jbl amp toch ook nog 1 nodig?
 
Wacht weet het denk ik al:)

2 rca kabels, bij de versterker sluit je ze op beide uitgangen aan (rood op rood, zwart op zwart, en dat 2 keer omdat je 2 rca kabels heb)

dan aan de andere kant van je rca kabel heb je 1 kabel met 1 rood en 1 zwart tulp dingetje.
dit gelt ook voor die andere rca kabel.

dan pak je van rca kabel 1 de rode tulpel, die sluit je dan aan op bv. rear out put?
van die andere rca kabel pak je de zwarte, en die doe je bij die andere rca kabel (zelfde rijtje waar je rode tulp inzit van die andere rca kabel) bij in?

Dus 2 rca kabels
beide kabels aansluiten op versterker (rood bij rood, zwart bij zwart)
2 rca kabels naar je radio
2 rca kabels, 2 rood stekkertjes, 2 zwarte stekkertjes
1 rca kabel rood, in radio
andere rca kabel zwart in radio
op zelfde out put?
:)

Edit: en op welke out put moet ik dit bij voorkeur doen? kan dat niet op me mono subwoofer uitgang?
 
welke uitgang maakt niet zoveel uit. als je hem op je sub out doet kan je wellicht het bassniveau nog wat bijregelen op je radio. bij mijn alpine is de sub out btw ook gewoon 2 plugjes, dus 6 totaal bij de radio, 3 sets rca
 
Verdomme, zit veeeeeeelste krap in me geld nu maar wilde Joost ze dealtje toen niet afzeggen.

Ben genoodzaakt het setje nu te verkopen in de hoop dat het dan nog snel verkocht word anders red ik het echt niet met me geld deze maand. ( Hoop verjaardagen, sletje kost ook geld. :p )

Verdomt, vind het echt zonde. :X ( Haal over een tijdje wel weer nieuw spul @ Joost :* )

Dus mocht iemand hier nog spul zoeken of iemand kennen laat het weten!

Betreft gloednieuw MTX spul:

MTX T5512-44 Subwoofer + kist
MTX TC3001 Monoblok
20Qmm Kabelset

Geheel complete set, aansluiten en knalle!

:'(
 
Nah ik houd er niet zo van om in de schulden te staan bij andere, zowiezo kan ik niks lenen van me ouders omdat die er al op tegen waren dat ik zoveel geld uitgaf aan audio. :p

Lag het net allemaal prima in de auto verdikkie, mja goed het is niet anders voor nu, over een kleine 2 maanden haal ik wel weer nieuw spul, of ik moet hiermee blijven zitten natuurlijk. :D
 
Hij zat hiervoor gewoon in mn hoedenplank, en dat gaf wel een goeie bass.

Maar wil t eigelijk gewoon netjes weg hebben gewerkt in een kist.
 
Dat hangt ervan af wat je onder een free-air sub verstaat..
@remco: zonde man, zo'n mooi setje!

Ja baal er goed van iig, maar tot nu toe is er nog totaal geen intresse dus ws zal ik het gewoon kunnen houden en maar ergens anders aan geld zien te komen. :D
 
Lijkt me het beste :)
Dalijk langs de groothandel, wat leuk spul halen voor de voorraad :D vanavond pics :W
Tevens een heleboel mtx en macrom spul aan de site toegevoegd 8)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top