Het grote "Ice" topic

Status
Not open for further replies.
net terug van joost :)

Mooie amp hoor erik.. heel netjes dat je ook je kabels weg werkt onder de 2 zijkapjes..
Ben benieuwd..
WE hadden het der nog over gehad dat ik hem wel mee kon nemen,, woon toch dicht bij had je hem vandaag al gehad.. maar je telefoon nummer hadden we niet.

Maar fotos zijn goed gelukt joost :)

Compo ziet der echt netjes uit..

En men auto moet nog beter gedempt worden hoor joost ;) zoals ik al zei..
 
net terug van joost :)

Mooie amp hoor erik.. heel netjes dat je ook je kabels weg werkt onder de 2 zijkapjes..
Ben benieuwd..
WE hadden het der nog over gehad dat ik hem wel mee kon nemen,, woon toch dicht bij had je hem vandaag al gehad.. maar je telefoon nummer hadden we niet.

Maar fotos zijn goed gelukt joost :)

Compo ziet der echt netjes uit..

En men auto moet nog beter gedempt worden hoor joost ;) zoals ik al zei..


ohhhh dat is jammer ja :X njah is niet anders.

Toch denk maar keertje kleine sf.net ice meeting houden :W???
 
jah daarom..
doen wel zkr een xtje..
over 2 maanden zal mijn auto pas klaar zijn :)

De mijne ook zoeits:)

Joost, kan jij aan het volgende grutje komen:
JBL C508GTI composetje?
http://www.rondevries.nl/catalog/product_info.php?cPath=25_170&products_id=1473
C508GTI.jpg
 
mijne was ook 5x7, zit nu ook 16 in.

Hoe gedaan?

gewoon beetje weg gevijlt? ik heb daar zo de pest in om nu heel me deur te gaan verbouwen, want als ik 13cm pak en ik maak daar mooi ringetje ervoor dan ziet het er ook netjes eruit:)
 
ik kan voor 5 tientjes een sony xm 4060gtx 4 kanaals versterker krijgen, is dat de moeite waard om een simpel setje mee aan te sluiten?
heb geen bijzondere eisen opzich, als het maar gewoon beetje aardig is :)
 
The Fatal: zou je mischien foto's van je composetje kunne maken? of mischien heeft joost nog meer foto's dervan:)

en Jules, volgens mij als het niet zo geweldig hard en goed hoef te zijn van je is dit wel goed genoeg die versterker:)
 
Heb niet meer fotos van erik zn set, maar hij kan ze vast maken voor je. Ik heb al heel wat sets gezien en gehoord, maar ik ga zowiezo voor die set in mn volgende auto :) Trouwens, alle pakketjes zijn op de post dus erik je amp komt morgen aan!
 
Heb niet meer fotos van erik zn set, maar hij kan ze vast maken voor je. Ik heb al heel wat sets gezien en gehoord, maar ik ga zowiezo voor die set in mn volgende auto :) Trouwens, alle pakketjes zijn op de post dus erik je amp komt morgen aan!

Yes:)

nu we het toch over composetje hebben, ik denk dat ik zodra ik me crunch versterker en kabelsetje heb, stopt met het audio gedoe in me auto :X ik wou het hier en daar nog wel wat uitbreiden, maar ik ga wss naast me area, rox en rs nog een firefox erbij kopen en om dan nog duur audio spul te kopen :X zie ik niet echt zitten. Dus ik bouw alles netjes in en dan is het toch echt even goed:)
 
net ff simpele opzet gemaakt van de nieuwe hoedeplank die ik ga maken, niet heel bijzonder, maar wilde er een maand geleden eigenlijk al aan beginnen 8P

attachment.php


Ik wil alleen nog een subwoofer kopen. Zit nu te twijfelen of ik die in de hoedeplank ga maken want dan moet ik ook nog op een nette manier een versterker kwijt of dat ik een losse kist/pijp koop.
Ga voor een 22 mm MDF plaat, is dit uberhaupt geschikt voor een subje??

En waar moet ik op letten bij een losse sub in een kist/pijp??? Losse versterker erbij of met ingebouwde versterker?
Ik hoef niet perse topkwaliteit (ground zero oid), zolang het netjes klinkt ben ik al tevreden.
 
Last edited:
net ff simpele opzet gemaakt van de nieuwe hoedeplank die ik ga maken, niet heel bijzonder, maar wilde er een maand geleden eigenlijk al aan beginnen 8P

attachment.php


Ik wil alleen nog een subwoofer kopen. Zit nu te twijfelen of ik die in de hoedeplank ga maken want dan moet ik ook nog op een nette manier een versterker kwijt of dat ik een losse kist/pijp koop.
Ga voor een 22 mm MDF plaat, is dit uberhaupt geschikt voor een subje??

En waar moet ik op letten bij een losse sub in een kist/pijp??? Losse versterker erbij of met ingebouwde versterker?
Ik hoef niet perse topkwaliteit (ground zero oid), zolang het netjes klinkt ben ik al tevreden.


Woofer moet in een kistje, of je moet free air willen spelen? dus volgens mij is het niet echt wijs om een kistje aan je hoedenplank te maken. Als je veel ruimte heb kan je een woofer in een kistje doen, heb je weining ruimte dan een woofer met ingebouwde versterker. (overgings heet dit een active subwoofer)

Ik zal bv voorbeel voor een MTX XT woofertje gaan of de woofer die Joost verkoopt, een Hifonics - HF12D4. Beide niet duur maar wel goed (denk ik, moet je even vragen aan The Fatal of aan Joost)

Versterker keuze lig aan je eigen hoe duur je het wil maken. Zal een budget opstellen en daarmee aan de gang gaan, en volgens mij kan Joost of Erik (the fatal) je dan uitermate goed helpen om tot een leuk setje te komen:)
 
Woofer moet in een kistje, of je moet free air willen spelen? dus volgens mij is het niet echt wijs om een kistje aan je hoedenplank te maken. Als je veel ruimte heb kan je een woofer in een kistje doen, heb je weining ruimte dan een woofer met ingebouwde versterker. (overgings heet dit een active subwoofer)

Ik zal bv voorbeel voor een MTX XT woofertje gaan of de woofer die Joost verkoopt, een Hifonics - HF12D4. Beide niet duur maar wel goed (denk ik, moet je even vragen aan The Fatal of aan Joost)

Versterker keuze lig aan je eigen hoe duur je het wil maken. Zal een budget opstellen en daarmee aan de gang gaan, en volgens mij kan Joost of Erik (the fatal) je dan uitermate goed helpen om tot een leuk setje te komen:)


Ik probeer nu met deze hoedeplank de kofferbank zo gesloten mogelijk te krijgen. Bij de originele zit er een redelijke spleet tussen omdat de motor van me achterruitenwisser precies op de hoogte van de plank zit en dus hebben ze een makkelijke oplossing gekozen :p

Maar ik heb een budget van rond de 300 euro, laatste weze kijken voor een active subwoofer :)P), daarmee haalde ik het wel, weet niet in welk budget ik moet gaan tellen als ik een losse versterker pak + kistje...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top