Het grote "Ice" topic

Status
Not open for further replies.
jah..
geeeft wat meer.. bijna 1600 watt rms volgens test raport.
amp is heeel fijn... speel der met 2 T7512 op.. soms 2 xt12.. maar net of ik zin heb om te wisselen..
Nu speel ik nergens mee.. men accu's zijn dood :( hoe het komt is men een raadsel.. denk dat ze elkaar opgefreten hebben
2 ams linked 3,5 kw :p maar dat heb ik niet.. komt misch ooooooooiiiitttt nog wel :p ziet namelijk iedere amp 1 ohm..
 
jah..
geeeft wat meer.. bijna 1600 watt rms volgens test raport.
amp is heeel fijn... speel der met 2 T7512 op.. soms 2 xt12.. maar net of ik zin heb om te wisselen..
Nu speel ik nergens mee.. men accu's zijn dood :( hoe het komt is men een raadsel.. denk dat ze elkaar opgefreten hebben
2 ams linked 3,5 kw :p maar dat heb ik niet.. komt misch ooooooooiiiitttt nog wel :p ziet namelijk iedere amp 1 ohm..

:D arme Xtjes!

btw Erik, heb je dit setje bij Joost bestelt?

http://www.ice-inc.nl/item.php?id=153
 
uhu... die jah..

XTjes moeten der maar aan geloven met 1,5 kw rms :p
Overleven ze wel hoor.. ligt maar net aan hoe je der mee om gaat :D
 
uhu... die jah..

XTjes moeten der maar aan geloven met 1,5 kw rms :p
Overleven ze wel hoor.. ligt maar net aan hoe je der mee om gaat :D

Terring Erik :D waar staat dat geldboompje in therheiden (kom je toch vandaan?) kom ik ook even plukken +pippi+

Edit: hoe staat het met die vriend van je met die Jackhammer?
 
die is der niet.. :D
XT's zijn niet zo duur hoor ...

Compo wel :( moet ook nog andere amp daar voor halen... nog erger :D

Jackie gaat goed.. over paar weken moest het af zijn volgens mij voor een grote show in frankrijk.. ben benieuwd :D
 
die is der niet.. :D
XT's zijn niet zo duur hoor ...

Compo wel :( moet ook nog andere amp daar voor halen... nog erger :D

Jackie gaat goed.. over paar weken moest het af zijn volgens mij voor een grote show in frankrijk.. ben benieuwd :D

Ik had het ook over dat Compo setje :p heb je geen paar foto's van die Jackhammer?
 
Blijft vervelend natuurlijk, naast de amp voor jou zijn er meer spulletjes die gelijk door moeten :) Word dus helaas volgende week, maja, niks aan te doen..
 
Speciaal voor jou een mooie mtx folder meegenomen vandaag erik :p
Ben langsgeweest bij rho delta, en ben dus sinds vandaag officieel dealer van onder andere mtx en macrom. Ik kan nu dus ook de xthunder leveren :W Ga vant weekend hard aan de site werken om de enorme hoeveelheid nieuwe producten toe te voegen. Ook navigatie is nu leverbaar, en enkele head units 8)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top