Het grote "Ice" topic

Status
Not open for further replies.
Vandaag even goede kabelogen gehaald van 20QMM :)

Zit nu prima gemonteerd, alleen nog even weg werken.

Vandaag tripte de woofer hem trouwens even, als ik bijna stationair draaide ging de woofer het geluid van me motor nadoen, behoorlijk lage tonen kwamen eruit, ding ging tekeer. :D

Vanmiddag alles even beter aangesloten en nu is het weg en hij speelt weer normaal, mischien dat verschillende kabels te dicht bij elkaar lagen oid?
 
Vandaag even goede kabelogen gehaald van 20QMM :)

Zit nu prima gemonteerd, alleen nog even weg werken.

Vandaag tripte de woofer hem trouwens even, als ik bijna stationair draaide ging de woofer het geluid van me motor nadoen, behoorlijk lage tonen kwamen eruit, ding ging tekeer. :D

Vanmiddag alles even beter aangesloten en nu is het weg en hij speelt weer normaal, mischien dat verschillende kabels te dicht bij elkaar lagen oid?

Zoiets lijkt me idd logisch. Wel mee uitkijken, is niet echt goed voor de woofer..
 
Speelde er ook niet mee door, radio uitgezet maar hij bleef nog steeds doorgaan.

Dus de auto maar even langs de kant gegooid en de stroom eraf gejast. :#
 
Hoe zit zo'n woofer eigenlijk aangesloten? zit er een filter tussen of iets dergelijks?
want je wil natuurlijk geen hoge tonen laten produceren door zo'n ding :p
 
vraagje (aan joost eigenlijk vooral)
wat kan je vertellen over die MTX versterker van 175 euro die op je site staat?
beetje aardig voor een klein budget? en dan icm met een compo + sub?
 
ja ik wil binnen nu en een tijdje wel wat hebben ja, zag ook een JBL GTO 6000, is dat wat?

Is denk ik wel wat :) alleen je kan er dan niet echt een zware woofer eraan gaan hangen want dat kom toch niet echt tot ze recht.

Ben benuwd of morgen dit bij Joost voor ze deur staat :D:p
19.jpg
 
externe bass control.

Kan je bv je normale muziek vol spelen en maar een beetje bass.
kan je dus je bass kwa volume regelen..soort 2de gain
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top