Het grote "Ice" topic

Status
Not open for further replies.
Ik doelde op Vincent, hij speelt met een 400 RMS woofert + een 2 kanaals versterker geloof ik?

Hij gebruikt 8 QMM kabel.
 
Morgen maar eens kijken of ik een mooi plekje achter het dashboard kan vinden voor dat 2 kanaals mtx versterkertje van joost :).
 
Was zekeringhouder + zekering helemaal vergeten.

Dit setje dan maar:

- 5m 25qmm voedingkabel
- 1m 25qmm massa
- 1x 5m stereo RCA met remote
- Zekeringhouder + zekering
- Aansluitmateriaal

8)
 
Anders heb ik ff gruwelijk mazzel. We krijgen een geheel nieuwe lijn van audioproducten in de winkel. Rodec, Emphazer en nog een merk. Volkomen onbekend hier in noord holland, maar het schijnt in het zuiden van het land al heel bekend te zijn.

Nu kwam me baas met het idee om mijn auto als demo kar te maken:D. Graag natuurlijk:p.
 
Anders heb ik ff gruwelijk mazzel. We krijgen een geheel nieuwe lijn van audioproducten in de winkel. Rodec, Emphazer en nog een merk. Volkomen onbekend hier in noord holland, maar het schijnt in het zuiden van het land al heel bekend te zijn.

Nu kwam me baas met het idee om mijn auto als demo kar te maken:D. Graag natuurlijk:p.

mot je wel DTM RACEBUMPERS monteren!
 
Anders heb ik ff gruwelijk mazzel. We krijgen een geheel nieuwe lijn van audioproducten in de winkel. Rodec, Emphazer en nog een merk. Volkomen onbekend hier in noord holland, maar het schijnt in het zuiden van het land al heel bekend te zijn.

Nu kwam me baas met het idee om mijn auto als demo kar te maken:D. Graag natuurlijk:p.

Moeten dr wel reeszsbumprs op enzo :D
 
Bedankt voor de nuttige toevoegingen, graag weer ontopic ajb :)
@remco: succes met amp aansluiten, mocht je nog problemen oid tegenkomen hoor ik het wel :)
 
Btw he, dat kabel setje dat ik wil gaan kopen heeft een RCA kabel met remote, zit dat er nou in verwerkt of lopen deze gewoon tegen elkaar aan?

Want op het plaatje zie ik maar 2 aansluitingen en aangezien de RCA al 2 aansluitingen heeft, waar is de remote dan? :#

Moet natuurlijk wel zeker weten dat ik de goede heb. :#

kabelset_kl.gif
 
Boeid me idd vrij weinig, ik vervoer zowiezo zo goed als niks in de kofferbak.

Als ik iets ga halen wat een beetje groot is gooi ik het wel op de achterbank, of als er plaats is naast me. :#
 
Zie vraag paar posts hierboven, als ik daar antwoord van je op krijg zal ik hem bestellen. :D!

Ben ook benieuwd hoe hij gaat spelen, zal alle 3 de standen even testen.
 
Als er staat dat er een remote bij zit kan je hier van uit gaan. Hoeft niet perse in de rca te zitten. Een rca met remote, dan zit er tussen de 2 rca kabels gewoon een dun draadje. Dit is dus wel zichtbaar. Maar bij sommige sets krijg je het er gewoon los bij hoor.
 
jammer dat ik alleen nog maar kortere stukken voedings kabel heb liggen.. anders had je bij kunnenhalen..maar misch te ver weg voor je..
langste stukken zijn 3 meter.. dus te kort :(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top