Het grote "ICE" topic #2

Status
Not open for further replies.
Komt overigens nog een nieuwe XThunder enclosure aan :W :

arton1126.jpg

Veeeet! :~

Dat zijn die 250 RMS woofertjes?
 
Tadaaaa:

IMG_3501.JPG


IMG_3502.JPG


IMG_3503.JPG


IMG_3504.JPG


IMG_3505.JPG


IMG_3506.JPG


IMG_3507.JPG


IMG_3508.JPG


Boel spullen.. rol speakerdraad, 2 rollen 50mm^2, complete aansluitsets, enorme hoeveelheid zekeringen en zekeringblokken, aansluitogen, distributieblokken, kabelvorkjes etc etc..
 
Veeeet! :~

Dat zijn die 250 RMS woofertjes?

Yep, dit is een enclosure met 2 maal de xt12 erin, gesloten :) Nog niet bekend wanneer die leverbaar is trouwens, maar kan niet lang duren. Zo gauw die beschikbaar komt neem ik die uiteraard ook op voorraad. Alle andere xthunder enclosures met enkele woofer heb ik ook reeds op voorraad, zowel de xt10as xt10av xt12as en de xt12av :)
 
Joost heb jij nu toevallig connectoren die ik tussen de + en massa zou kunnen zetten, zodat ik mijn sub eruit kan halen? :D

Ps. Eindelijk die beugels binnen van Ron de Vries om de sub rechtop te zetten, blijken het de verkeerde beugels te zijn :(
 
Verkoop jij nu al zoveel via Ice-Inc dan Joost ? Tenminste, het draait nog niet eens zo lang, maar als ik zie hoeveel voorraad je al liggen hebt, moet het wel leuk gaan. Zolangzamer hand ook al aan het verzamelen voor winkelvoorraad oid ? :)

En ik moet even een splitter hebben van 35mm2 naar 1x 35mm2 en 1x 20 oid :) Wat heb je daar van liggen nu ? :) Met display is ook wel tov :P
 
Joost heb jij nu toevallig connectoren die ik tussen de + en massa zou kunnen zetten, zodat ik mijn sub eruit kan halen? :D

Bedoel je van die pluggen die je los kan halen? Die heb ik helaas niet, die zitten niet in het assortiment. Wel gewoon zekeringblokjes, die kan je er ook wel voor gebruiken maar dat is niet wat je zoekt denk ik, dan moet je alsnog elke keer de kabel losschroeven met zo'n imbusje.
 
En dan is na een paar keer los en vastschroeven de kabel 'af'... Nee dus. Nou ja, eerst maar eens de goeie beugels bestellen :P
 
Verkoop jij nu al zoveel via Ice-Inc dan Joost ? Tenminste, het draait nog niet eens zo lang, maar als ik zie hoeveel voorraad je al liggen hebt, moet het wel leuk gaan. Zolangzamer hand ook al aan het verzamelen voor winkelvoorraad oid ? :)

En ik moet even een splitter hebben van 35mm2 naar 1x 35mm2 en 1x 20 oid :) Wat heb je daar van liggen nu ? :) Met display is ook wel tov :P

Begint lekker op gang te komen, verkopen blijven stijgen. Marktaandeel is nog wel ont-zet-tend klein vergeleken met bv rondevries ofzo, maar met een persoonlijke behandeling van de klanten en met gericht advies op de klant en niet op de eigen marge ;) hoop ik langzamerhand meer klanten te winnen!
Ik heb overigens distributieblokken die van 50 naar 20 gaan, zowel met als zonder voltagedisplay :) Gaan mini wafer of glaszekeringen in dus tot 100ampere zeg maar, ruim voldoende.
 
En dan is na een paar keer los en vastschroeven de kabel 'af'... Nee dus. Nou ja, eerst maar eens de goeie beugels bestellen :P

precies, zoals ik al zei, niet echt een ideale oplossing voor je. Ik weet wat je zoekt, maar ik heb het niet helaas en ik kan er zo 1,2,3 ook niet aan komen.
 
Joost heb jij nu toevallig connectoren die ik tussen de + en massa zou kunnen zetten, zodat ik mijn sub eruit kan halen? :D

Ps. Eindelijk die beugels binnen van Ron de Vries om de sub rechtop te zetten, blijken het de verkeerde beugels te zijn :(

ga eens op zoek naar heftruck steckers..
die werken wel :)
 
Joost, 20mm² is toch nooit voldoende voor op die X1000D ? :S Tenminste dat denk ik :X En zou een 2e accu in de kofferbak al noodzakelijk zijn bij die amp ? Powercaps doe ik niet aan iig :X
 
Joost, 20mm² is toch nooit voldoende voor op die X1000D ? :S Tenminste dat denk ik :X En zou een 2e accu in de kofferbak al noodzakelijk zijn bij die amp ? Powercaps doe ik niet aan iig :X

2de accu is niet echt nodig..
goede accu voor in is al goed..

zou toch wel 50 mmq2 naar achter leggen voor die amp..
 
Godver, net een aanbod gehad voor een 1501d (1.5kw @ 2ohm) voor 300e :X

Doubts Doubts :X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top