Het grote "ICE" topic #2

Status
Not open for further replies.
Hangt ook weer van het budget af, maar ik heb zelf goede ervaringen met bv MTX, Hifonics, JL Audio(duurder), DLS, Audio System etc..
 
Hier is ie dan :P

audio.jpg


Voor 100 euro :P

-Pioneer DEH-P7600MP
-5meter 35mm2 kabel
-0.5meter 35mm2 massa kabel
-Zekeringhouder + zekering :P

Leuke basis om op verder te knoeien iig :P
 
Mooie aankoop!

Is dat 35mm2 draad joh? Hm, dan heeft die vent me toen toch 40+ meegegeven i.p.v. 20mm2 :D!
 
Dan was het 50. :D

Ik dacht al, het is wel erg dik!

Mja goed, heb er toen een € of 30 voor betaald, met zekeringhouder/zekering en alle verdere kabels. :W

Na de zomer kom ik trouwens weer even shoppe bij je Joost, mis de bass nu toch wel, kom ik even zo'n X1000D en een 8512 halen. :W
 
Heey,

Ik had een vraagje... Ik ga van de zomer een Roadtrip maken, en daarvoor wil een Radio kopen met Aux-in omdat die niet op mijn huidige radio zit. Het gaat om een Passat station (2000) met voorin gewoon de standaard boxjes (blaupunt geloof ik) die naar mijn idee het erg goed doen. Achter zit niks, daar moet ik ook wat voor kopen (iemand tips voor 17cm boxjes?)
Mijn vraag luid, heeft iemand een aanrader voor een goede autoradio met aux-in? Ik dacht aan maximaal 150 euro, maar liever natuurlijk wat goedkoper. Ik hoef dus niet het mooiste spul wat er is.

Weet dat ik ook gewoon naar een audio-tent kan gaan en het daar kan vragen, maar wie weet heeft iemand nog een goede aanrader voor me (of zelf nog wat liggen). Volgens mij zitten hier wel mensen op het forum met verstand ervan, en ik heb het niet zo op de winkels, volgens mij zeggen zij ook maar wat hun het beste uitkomt.

Dus iemand? :)
 
Last edited:
Lees het topic ff door zou ik zeggen.

Koop een JVC radio met USB poort, dat is ideaal. JVC KD-G722 (heb ik ook, en anderen hier ook). USB stick erin met muziek en gaan. kost zo'n 130 a 150 euro op internet...
 
Lees het topic ff door zou ik zeggen.

Koop een JVC radio met USB poort, dat is ideaal. JVC KD-G722 (heb ik ook, en anderen hier ook). USB stick erin met muziek en gaan. kost zo'n 130 a 150 euro op internet...

Had ik al voor een groot deel gedaan, maar werd er niet echt veel wijzer van.

En een USB poort is voor mij overbodig. Heb een MP3 speler met 40 GB muziek, dus die wil ik er op aan sluiten. Iig thnx voor je reactie, zal eens kijken naar die radio :)
 
Dan was het 50. :D

Ik dacht al, het is wel erg dik!

Mja goed, heb er toen een € of 30 voor betaald, met zekeringhouder/zekering en alle verdere kabels. :W

Na de zomer kom ik trouwens weer even shoppe bij je Joost, mis de bass nu toch wel, kom ik even zo'n X1000D en een 8512 halen. :W

Geef maar ff een gil tegen die tijd :W

@wout: meeste radios beschikken wel over een aux-in
 
Das vervelend.Wellicht is het een optie om een gebruikte radio te kopen via bijvoorbeeld het showyoursound forum of marktplaats(risicovoller)
 
Ja, daar zat ik ook naar te kijken... Maar kwam op marktplaats ook al iets tegen dat je een kabeltje hebt dat je hem op je CD-Wisselaar ingang kan zetten... Geen idee of dat wel heb. Morgen maar eens kijken.

Anders idd maar eens kijken op marktplaats en zal ook even kijken op die andere site :) Meteen maar eens even zoeken naar mooi setje boxjes :) Die zal ik wel nieuw kopen. Als ik toch bezig ben met audio kan er ook nog wel een setje boxjes vanaf :P
 
Gister ff die 10cm MTX Thunder in de Cinquecento van mijn dinnetje geplaatst. Geluid is echt 10 x beter dan die standaard dingen. Dinnetje helemaal blij. :p

Thanks Joost, prima service.
 
Ja, daar zat ik ook naar te kijken... Maar kwam op marktplaats ook al iets tegen dat je een kabeltje hebt dat je hem op je CD-Wisselaar ingang kan zetten... Geen idee of dat wel heb. Morgen maar eens kijken.

Anders idd maar eens kijken op marktplaats en zal ook even kijken op die andere site :) Meteen maar eens even zoeken naar mooi setje boxjes :) Die zal ik wel nieuw kopen. Als ik toch bezig ben met audio kan er ook nog wel een setje boxjes vanaf :P


Check even of je Pioneer een IP-bus heeft, kun je heel makkelijk zelf een Aux-In op knutselen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top