Fitness / Bodybuilding Facts!

Status
Not open for further replies.
Ik heb momentel nog tampons erin zitten.. 8P
Mn neus is dus opgezwollen en zit helemaal dicht.
Het veroorzaakt dus lekkere hoofdpijn, geen nachtrust en geen eetlust.
Slapen heb ik al 2 dagen niet meer gedaan.

Maar ik geloof dat ze om 2 uur eruit mogen, wat nog eens flink pijn gaat doen :p
 
hehe sterkte dan maar, nog even herstellen, ik zou toch proberen zo snel mogelijk wat shakes naar binnen te werken of kwark oid, iets wat makkelijk gaat. Om toch je eiwitinname op pijl te houden... En hopelijk zo snel mogelijk weer kunnen trainen.
 
DvO said:
2500kcal is het gemiddelde wat een man moet eten.
lees goed: gemiddelde
Had het goed gelezen, maar als 2500 het gemiddelde is betekent het dat er mensen zijn die daar dus ook boven zitten en mensen die eronder zitten. Dus de opmerking ''klopt geen zak van'' is niet op ze plaats denk ik;)
:*


BTW sterkte met je herstel, zonde dat al je dure kilo's er nu weer afgaan. Gelukkig hebben spieren een geheugen en zal het er wel weer snel bijkomen maar toch jammer
 
ik mag voorlopig de eerste 2 weken geen kracht uitoefenen, dus trainen zit er nog even niet in.
Maar de arts heeft erg veel ruimte vrij kunnen maken zei hij, dus dat is dus wel een groot voordeel.
Ik drink ook geen shakes momenteel, omdat die er net zo hard weer uitgaan als erin.
Zonde van de shakes dus. Het is even niet anders dan dit.
Gelukkig hebben we nog zoiets als spiergeheugen :)
 
Raceroxie said:
Had het goed gelezen, maar als 2500 het gemiddelde is betekent het dat er mensen zijn die daar dus ook boven zitten en mensen die eronder zitten. Dus de opmerking ''klopt geen zak van'' is niet op ze plaats denk ik;)
:*


BTW sterkte met je herstel, zonde dat al je dure kilo's er nu weer afgaan. Gelukkig hebben spieren een geheugen en zal het er wel weer snel bijkomen maar toch jammer

Aangezien we hier met een vrij serieuze sport bezig zijn, fitness of bodybuilding en je wilt wat aankomen, is het zeer verstandig om boven dat gemiddelde te zitten.
Aangezien de gemiddelde man, mannen zijn die geen reet uitvoeren.
 
Tampons eruit:p

Ik zie het altijd maar zo, een operatie is ergens goed voor, nu niet leuk, later wel:)

Sterkte en S6 uiteraard:)
 
Raceroxie said:
Hangt af van je gewicht, vetpercentage en het soort werk dat je doet.
Als hij heel licht is en geen flikker uitvoerd dan kan het met gemak kloppen. Ook zegt ie dat ie wilt afvallen dus dan haalt het schema er 20% vanaf dus zou je op rustdagen normaal ook op 2500Kcal komen.

Hé let op je woorden he.. dat ik geen flikker uitvoer.. :p
mja ik had mezelf als dagelijse arbeid als kantoor pik gerekend in dat schema
ben student namelijk, en werk niet al fulltime als bouwvakker oid
Verders genoeg beweging per dag mja ik vind dat moeilijk inschatte die procenten..

kijk wat ik gewoon wil is die focking buik-heupstreek weg werken

15% BF @ 83 kg en 1.80cm

rest oogt redelijk normaal.. maar die andere shit word gewoon niet minder :D

En ik doe dan ook extreem lekker cardio.. 3x per week rmp/spinning een uur (en geloof me dat word erg goed gegeven bij ons, en ik maak het ook altijd lekker zwaar) en ernaast nog flink wat kracht training..

verders fiets ik, en doe ik genoeg andere beweging op door de week

maar die focking probleem area's he..

dus daarom dacht ik als ik nu gewoon ga bikken wat ik net nodig heb
of net iets minder dan ik nodig heb, naast mijn voldoende cardio dan moet dat wel gaan lukken..

Zijn er nog andere dingen/oefeningen voor dan? Want die onzin als een sauna belt oid dat neem ik dus echt niet serieus :)

edit:
raceroxie dat schema dacht ik te bedoelen ja
niet precies de zelfde maar ook deze geeft de voedingsinhoud weer per maaltijd, voorzover het redelijk klopt natuurlijk
 
Jules said:
Na een tijdje van een stuk minder fanatiek trainen heb ik besloten toch weer te beginnen en beter dan wat ik eerst deed.
ik ga weer 3 dagen trainen; maar nu ga ik ook echt alles trainen..
dus nu ook benen (wat ik eerst niet deed; schaam schaam) en de zijkant van de buikspieren.
verder wil ik voor m'n 18e (wat ongeveer 8 maanden is) ongeveer 8 kilo aan massa winnen (liefst spiermassa; maar ik weet niet in hoeverre dat haalbaar is).
ik ben op het moment niet bepaald zwaarlijvig (gewicht schommelt tussen de 66-67kg @ 1.80. met een vet% van minder dan 10%) dus ik zit er aan te denken evt een weightgainer te gaan gebruiken..
streven is dus 75 kilo tegen de zomervakantie
verder wil ik ook een eetschema gaan (proberen:p) te volgen en evt whey gebruiken.
iemand die tips voor mij heeft?
denken jullie dat mijn doel reëel is?

hey succes, lees de thread eens door zou ik zeggen, of kijk op een site zoals bodybuilding.com, staan wel wat goede artikelen op.
Maar wees niet geobsedeerd van je doel. Ik bedoel, het is altijd wel goed een doel te hebben, noodzakelijk zelfs al wil je heel fanatiek gaan doen. Maar je moet het voornamelijk doen omdat je het leuk vind.
 
Foto van mijn rug, is van voor de zomer. Train nu ong een jaar maar heb een hoop gekloot. Ga vanaf nu met voedingsschema beginnen. Ook heb ik creatine, glutamine, amino's en alle omega vetzuren gekocht dus dat wordt knallen:p

 
Ducati749 said:
Je hebt al een v-vorm in je rug, mooie lats.
Weinig vet ook. Hoe zwaar weeg je nu?
idd weinig vet; 7,5% @ 66,5 kg laatste keer :X (en 1.80m/17jr)
ga proberen toch wat meer te eten want volgens mij haal ik de 2500kcal niet eens!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top