Fitness / Bodybuilding Facts!

Status
Not open for further replies.
Marcie said:
Het lijkt me alleen sonde om meteen te beginnen met weightgainer.

Eerst voeding op orde 8)

Waar ik overigens ook hard mee bezig ben:X
En lukt het een beetje, is het schema goed te doen??

heb laatste 2 weken wat minder gegeten maar merk eigenlijk niets in me vooruitgang, me gewicht is dan wel niet omhoog gegaan maar ook niet omlaag, terwijl ik soms dus echt onder onderhoud eet:X
 
Last edited:
Hallo, ff een vraagje

Wat is een goed schema om te bankdrukken (daarmee bedoel ik dus aantal setjes en de herhalingen in het setje) als mijn top bij 70 kg ligt (deze doe ik 5 keer).

Nou begin ik bij 55 kg deze doe ik 10x en dan steeds 5 kg erbij en 2 herhalingen minder, tot ik de 70 kg heb bereikt.
Nog wat handige tips?

Bedankt.
 
joep said:
Hallo, ff een vraagje

Wat is een goed schema om te bankdrukken (daarmee bedoel ik dus aantal setjes en de herhalingen in het setje) als mijn top bij 70 kg ligt (deze doe ik 5 keer).

Nou begin ik bij 55 kg deze doe ik 10x en dan steeds 5 kg erbij en 2 herhalingen minder, tot ik de 70 kg heb bereikt.
Nog wat handige tips?

Bedankt.

Alleen bankdrukken dus? 4setjes en dan 12-10-8-6 doe ik altijd, maar is voor iedereen verschillend natuurlijk.
 
Iemand die mijn vraag kan beantwoorden?

Ooit is hier een excel schema gepost
voor het berekenen van je eetschema, wat je zoal aan k.cal per dag nodig hebt..

Bij mij komt daar voor lichte afval doeleinden het volgende uit:

Trainingsdagen 2322,43 K. cal
Rustdagen 2064,38 K. cal

Iemand die weet hoe ik dit aantal in de gaten kan houden..?
Geloof dat er ook nog een schema was met de voedingswaarden per product
zodat je kon zien wat je allemaal at en op hoeveel je zat

de verdeling van me dag zou er zo uit moeten zien volgens dat schema

Trainingdag Rustdag
Proteïne 174,18 154,83
Koolhydraten 319,33 283,85
Vetten 38,71 34,41
K. cal 2322,43 2064,38

iemand antwoord? :p
 
ik fitness nu 3 dagen per week, mooi uitgedokterd programma en de andere 4 dagen zit ik met voetbal. van de fitness begin ik al behoorlijk resultaat te krijgen, maar ik vroeg me af gaat die fitness geen nadelige gevolgen krijgen op de voetbal.. verlies aan snelheid,wendbaarheid enz ook omdat ik met creatine bezig ben as supplement.. ik doe het niet echt om te bodybuilden maar ik heb als doel nu toevallig ook die foto van brad pitt, die hier ook staat een paar pagina's terug. Met dit eindresultaat voor ogen zou ik dan grote nadelen ondervinden op de voetbal??
 
ow :D
t was overigens het eetschema van Johny 83
screen :D
fuavsp.jpg


heeh maar das dan lekker kut :D
vul ik het zoals de bedoeling is in
komt dat eruit :p
 
mja blijkbaar is dat schema dus focked up
terwijl ik dacht dat het wel vaker gebruikt werd..
achja

maar 2500
wat houd dat bijv in als je normaal 4 a 5x per dag eet met 1x warme maaltijd

kut dat dat bestandje van de voedingswaarde hier niet meer te vinden is
 
bonecrusher said:
ik fitness nu 3 dagen per week, mooi uitgedokterd programma en de andere 4 dagen zit ik met voetbal. van de fitness begin ik al behoorlijk resultaat te krijgen, maar ik vroeg me af gaat die fitness geen nadelige gevolgen krijgen op de voetbal.. verlies aan snelheid,wendbaarheid enz ook omdat ik met creatine bezig ben as supplement.. ik doe het niet echt om te bodybuilden maar ik heb als doel nu toevallig ook die foto van brad pitt, die hier ook staat een paar pagina's terug. Met dit eindresultaat voor ogen zou ik dan grote nadelen ondervinden op de voetbal??


niemand????
 
Oke, heb der niet echt verstand van.. Maar met beetje logisch denken.. Zie jij @ die foto iets dat hem in de weg zou zitten bij rennen/trappen? Ik niet.. Hij ziet er gewoon uit als iemand die erg sterk en atletisch is
 
bonecrusher said:
niemand????

ik voetbal zelf ook. Heb er nu met voetbal nog een beetje voordeel van omdat ik meer body heb gekregen en niet makkelijk meer van de bal weg gezet kan worden. Maar denk dat ik in de toekomst qwa voetbal niet voorruit ga als ik groter wordt, omdat je gewoon langzamer wordt.
 
DvO said:
klopt geen zak van :D

Een man moet gemiddeld 2500kcal per dag eten, en jij zit eronder..
Hangt af van je gewicht, vetpercentage en het soort werk dat je doet.
Als hij heel licht is en geen flikker uitvoerd dan kan het met gemak kloppen. Ook zegt ie dat ie wilt afvallen dus dan haalt het schema er 20% vanaf dus zou je op rustdagen normaal ook op 2500Kcal komen.
 
Raceroxie said:
Hangt af van je gewicht, vetpercentage en het soort werk dat je doet.
Als hij heel licht is en geen flikker uitvoerd dan kan het met gemak kloppen. Ook zegt ie dat ie wilt afvallen dus dan haalt het schema er 20% vanaf dus zou je op rustdagen normaal ook op 2500Kcal komen.


2500kcal is het gemiddelde wat een man moet eten.
lees goed: gemiddelde
 
@ Daniel, eetschema is goed te volgen.
Het enige wat me nog steeds tegen blijft vallen is het ontbijt.

Ik eet nu 500gr kwark, heb geen idee of dat genoeg is:X
Meestal drink ik daar kop koffie bij ( wat een combinatie he:p)

Voor de rest klopt alles:)

Drink nu ook met gemak 1.5 liter water per dag en daarnaast ander drinken.
Vind dat ik van mezelf mag zeggen dat het vooruit gaat:)

Mjah, we zijn er nog niet 8)

Vorige week toetsen op school gehad, fitnessen zat er dus ffies niet in:(
Vandaag weer begonnen, toch merk je het als je een week overslaat:X
 
Mooi zo goed te horen dat het goed gaat;)
Maar je hebt nu als ontbijt alleen kwark?? waar zijn je carbs en vetten:?
Beter doe je een goed ontbijt, zoals ik had gezegd:p

Rustweekje af en toe is ook goed voor je he.
 
Erg weinig voor ontbijt marcie, alhoewel het toch 325 kcal zijn, maar variatie mag er zeker inzitten. Neem anders een stuk fruit erbij, een groot glas melk, wat vitamine supps, en 2 eitjes. Of add wat brinta voor de carbs. Een weekje rust kan je vaker ook goed doen.

Waar ik de laatste tijd last van heb ik erge misselijkheid tijdens een beentraining, ik krijg het nooit goed afgerond en erna ben ik goed misselijk voor een half uur a 3 kwartier. Echt klote.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top