Fitness / Bodybuilding Facts!

Status
Not open for further replies.
Ja, fietsen en kickboxen. Dus veel massa is ook niet mijn doel, zal ik btw ook niet gemakkelijk bereiken met mijn bouw/spijsvertering.

Ik merk wel redelijk verschil met voor en na, nu ongeveer een maandje of 3 echt goed bezig. Heb wel een poos niet kunnen fietsen ivm blessure, maar gisteren ging het eindelijk weer eens goed.

Het is voor mij alleen erg moeilijk om echt aan te komen qua gewicht, ik zie wel dat mijn bouw iets anders word, maar ik kom niks aan qua kg.

//edit; van de week die BFFM maar eens doorlezen. :)
 
tenbrey said:
Jo kerel, lang geleje :L
Leuke voorruitgang!!!!!! +ralf+
Ik kan eindelijk weer beetje aan het trainen ik zal over een maandje of 2 weers een update doen!
Gaatie met jou trainen trouwens?

Yo kerel, gaat goed. Ik zit inmiddels alweer op 38,5 cm bicep @ 91 a 92 kilo bij 1,87. Had gezien dat je n weekje was gebanned @ dbb voor een meningverschil met centaur oid... :rolleyes:

grtz Julien -:-
 
Vassago said:
Mijn voorlopige doel qua fysiek.

Pete (Charlie Hunnam) uit Green Street Hooligans heeft trouwens ook een mooie bouw vind ik.

Klinkt misschien gay voor sommige maar eerlijk is eerlijk.

Iedereen heeft zo z'n eigen doelen hoor :)
Zolang je maar alles in verhouding hebt, vind ik niet dat je afgekraakt moet worden op je doel.
 
Ohh en mijn borst is niet symmetrisch. Mag ik dan afgekraakt worden op m'n doel? :p Kan het niet helpen word het gewerkt... Mijn armen zijn ook niet symmetrisch. :'(
 
Vassago said:
Pete (Charlie Hunnam) uit Green Street Hooligans heeft trouwens ook een mooie bouw vind ik.

Klinkt misschien gay voor sommige maar eerlijk is eerlijk.

Vind er trouwens niks gays aan, op het strand ofzo kijk ik ook naar lichamen van jongens/mannen die er echt mee bezig zijn. Ben geen gay trouwens, kijk ook liever naar meiden ;)
 
Banana said:
Vind er trouwens niks gays aan, op het strand ofzo kijk ik ook naar lichamen van jongens/mannen die er echt mee bezig zijn. Ben geen gay trouwens, kijk ook liever naar meiden ;)

Vergelijkend warenonderzoek ;)
 
miichel said:
nog even over de rugspieren.. ik heb wel eens last van me rug , en kan me rug zelf kraken.. is dit wel ok ? of heeft dit ook een beetje te maken met slappe of zwakke rugspieren?

iemand?:)
 
area_51_member said:
Ohh en mijn borst is niet symmetrisch. Mag ik dan afgekraakt worden op m'n doel? :p Kan het niet helpen word het gewerkt... Mijn armen zijn ook niet symmetrisch. :'(

mijn blokjes zijn niet symmetrisch :| :r echt klote is dat, train buik nu 3x per week })
 
miichel said:
nog even over de rugspieren.. ik heb wel eens last van me rug , en kan me rug zelf kraken.. is dit wel ok ? of heeft dit ook een beetje te maken met slappe of zwakke rugspieren?
Het kraken van je gewrichten is geen probleem zolang het geen klachten geeft. Maar op ieder moment van de dag je rug of nek kraken is niet echt gezond.

Het kan aan het volgende liggen;
De bandjes die de wervels 'op z'n plaats houden' zijn wat opgerekt en daardoor zijn de wervels wat instabiel.
Maar er kan ook op een bepaald niveau een blokkade zitten die er voor zorgt dat die nekwervels elke keer verschuiven, maar omdat je ze zelf manipuleert zijn deze waarschijnlijk instabiel geworden.

Wat trouwens belangrijk is, is dat je naast je rechte buikspieren ook je schuine buikspieren aanpakt bij je work-out. Deze voorkomen namelijk extra belasting op de onderrug.
 
dat wou ik dus nog vragen.. zwaar klote dan
zeg maar aan mijn linkerkant zie je gewoon 3 blokjes en aan de rechterkant 2 omdat er zeg maar 2 aan elkaar vast zitten :henko: :|
 
SebastianE said:
dat wou ik dus nog vragen.. zwaar klote dan
zeg maar aan mijn linkerkant zie je gewoon 3 blokjes en aan de rechterkant 2 omdat er zeg maar 2 aan elkaar vast zitten :henko: :|

Ik vind het wel mooi als je abs niet recht tegen over mekaar zitten, maar de ene kant iets hoger ligt, dus dat de lijnen ertussen in zo'n kronkel hebben zeg maar. Hoe het bij mij is kan ik je nog niet zeggen, want mn bf is te hoog.
 
Banana said:
Ik vind het wel mooi als je abs niet recht tegen over mekaar zitten, maar de ene kant iets hoger ligt, dus dat de lijnen ertussen in zo'n kronkel hebben zeg maar. Hoe het bij mij is kan ik je nog niet zeggen, want mn bf is te hoog.

ja zo ongeveer heb ik eht dus iets
 
Na een tijdje van een stuk minder fanatiek trainen heb ik besloten toch weer te beginnen en beter dan wat ik eerst deed.
ik ga weer 3 dagen trainen; maar nu ga ik ook echt alles trainen..
dus nu ook benen (wat ik eerst niet deed; schaam schaam) en de zijkant van de buikspieren.
verder wil ik voor m'n 18e (wat ongeveer 8 maanden is) ongeveer 8 kilo aan massa winnen (liefst spiermassa; maar ik weet niet in hoeverre dat haalbaar is).
ik ben op het moment niet bepaald zwaarlijvig (gewicht schommelt tussen de 66-67kg @ 1.80. met een vet% van minder dan 10%) dus ik zit er aan te denken evt een weightgainer te gaan gebruiken..
streven is dus 75 kilo tegen de zomervakantie
verder wil ik ook een eetschema gaan (proberen:p) te volgen en evt whey gebruiken.
iemand die tips voor mij heeft?
denken jullie dat mijn doel reëel is?
 
Jules said:
Na een tijdje van een stuk minder fanatiek trainen heb ik besloten toch weer te beginnen en beter dan wat ik eerst deed.
ik ga weer 3 dagen trainen; maar nu ga ik ook echt alles trainen..
dus nu ook benen (wat ik eerst niet deed; schaam schaam) en de zijkant van de buikspieren.
verder wil ik voor m'n 18e (wat ongeveer 8 maanden is) ongeveer 8 kilo aan massa winnen (liefst spiermassa; maar ik weet niet in hoeverre dat haalbaar is).
ik ben op het moment niet bepaald zwaarlijvig (gewicht schommelt tussen de 66-67kg @ 1.80. met een vet% van minder dan 10%) dus ik zit er aan te denken evt een weightgainer te gaan gebruiken..
streven is dus 75 kilo tegen de zomervakantie
verder wil ik ook een eetschema gaan (proberen:p) te volgen en evt whey gebruiken.
iemand die tips voor mij heeft?
denken jullie dat mijn doel reëel is?
Ja, is een kilo per maand, dat moet wel haalbaar zijn, maar weet niet of het allemaal spiermassa is, dat lijkt me iets te reëel. Maar je moet je dan wel aan je eetschema houden en echt veel eten, anders wordt het niks:)
 
Het lijkt me alleen sonde om meteen te beginnen met weightgainer.

Eerst voeding op orde 8)

Waar ik overigens ook hard mee bezig ben:X
 
Banana said:
Ik vind het wel mooi als je abs niet recht tegen over mekaar zitten, maar de ene kant iets hoger ligt, dus dat de lijnen ertussen in zo'n kronkel hebben zeg maar. Hoe het bij mij is kan ik je nog niet zeggen, want mn bf is te hoog.

Ik vind het net mooier als je abs precies symmetrisch zitten. Dit heb ik helaas niet... Heb sowieso een te hoog bf%

SebastianE said:
mijn blokjes zijn niet symmetrisch echt klote is dat, train buik nu 3x per week

Hier is niks aan te doen, dit is genetisch bepaald hoe je abs staan.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top