This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Fitness / Bodybuilding Facts! #16

Status
Not open for further replies.
Haha term van engels forum af, <10% daar komt het op neer

Ik ga niet richting de 20 haha zo ver laat ik het niet komen Ik schommel tussen de 14-15% in, laatsgewogen 97.7kg s'ochtends op een nuchtere maag.

Ziet er goed uit Mini! :W

Sinds vanochtend verkouden en traanogen etc. eetlust was vanavond niet echt aanwezig. Zo richting de gym. Kijken of er een nieuw PR komt met BP

En weer terug.

BP PR gezet, 3x5x55 en daarna nog 1x60 gedrukt :#

Deadlift ging niet best, had vandaag al beetje gevoelige rug en kreeg 105 kg niet omhoog. Voelde niet goed dus ben ook niet maximaal gegaan. Dus maar bij de opwarm setjes gehouden tot 90 kg.

Squat 3x5x85 wel gehaald. Was wel zwaar ook ivm m'n rug. 2x8 chin ups erachter aan gedaan en daarna nog 3 setjes incline dumbbell press.

Ben kapot. Hopelijk voelt m'n rug morgen beter aan. Wil echt geen blessure aan m'n rug hebben..

Last edited:
Leuk hoor zo'n weekendje. Was vrijdag nog blij dat ik de 66kilo aantikte. Stap ik net op de weegschaal met 63kg:x

Kzou sochtends op lege maag wegen om goed te kunnen vergelijken met een eerder tijdstip. Wel wegen na t schijten en pissen hè :+

Ik ga morgenochtend ook weer de weegschaal op

@Mini.. ooo dat valt wel mee.. Zag het al anders voor me, dan zou je het er nog aardig lastig mee krijgen .. Zo is het wel te doen.. Wat prop je naar binnen op een dag dan?

Ben ik eigelijk ook eens benieuwt naar,. waar jij je bouwstoffen uit halen,. moet namelijk zelf nog beetje bij bouwe in mijn schema

Vanochtend weer 72 kg. Vorige week dinsdag iets van 71,5 (was toen iets achteruit gegaan)

Voel m'n rug nog redelijk, hopelijk is het morgen over

Morgenavond bij een klasgenoot van mij trainen.

Bij Atilla's Gym in Wierden. Lopen veel bb'ers rond.(lees: bijna alleen maar)

Eigenaar is Neset Icli (IFBB bb'er en mr. universe '06)

Wel beetje eng om als kleine kut ecto daar naar binnen te lopen :+

M'n klasgenoot zegt dat ze me veel kunnen leren qua techniek etc.

Klasgenoot traint er sinds kort. Techniek iets verandert en flink lager in gewichten. Deadlift is een benen oefening ipv een rug oefening vertelden ze hem. (voor mij ook nieuw). Dus denk dat ik er wel flink wat zal leren :W

Ah okey,. heeft hij toch nog veel geluk gehad!
had net dat topic ook gelezen/gevonden,.

maar dat lijkt me overigens wel een dikke gym

bij mij op de gym loopt een kerel rond, die heeft in thailand met profs getraint, en die weet ook wel leuke oefeningen en dingen waar je iets aan hebt

@Mini.. ooo dat valt wel mee.. Zag het al anders voor me, dan zou je het er nog aardig lastig mee krijgen .. Zo is het wel te doen.. Wat prop je naar binnen op een dag dan?

Probeer meestal ~4000kcal naar binnen te krijgen, heb ff geen excel hier om me schema te openen maar kwam volgens mij neer op 500g koolhydraten / 250-300g eiwit / ~100g vet waarvan het meeste uiteraard zit in ontbijt/voor trainen/na trainen.

In de ochtend neem ik bijvoorbeeld vaak 150g havermout + 350ml melk + 30g whey + banaan in de blender. Voor het trainen vaak 100g complexe koolhydraten en wat eiwit. Na het trainen 200g complexe koolhydraten etc etc.

Hou jij je nog wel aan een schema of hou je het ook vol zonder op elke gram te letten? Zou wel lekker zijn

Is 150 gr havermout met 350ml meld niet fucking dik?

Als ik 300 ml melk met 60gr brinta neem is het al aardig dik.

Of is brinta sowieso dikker van structuur dan havermout?

Status
Not open for further replies.