This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Fitness / Bodybuilding Facts! #16

Status
Not open for further replies.
12-10: 76,2 kg. en 18%, taile 83.
24-11: 69,8 kg. en 14,3%, taile 76.

Alle broeken zakken van me reet af. Wel heerlijk, merk het ook aan me loopsnelheid .
 
12-10: 76,2 kg. en 18%, taile 83.
24-11: 69,8 kg. en 14,3%, taile 76.

Alle broeken zakken van me reet af. Wel heerlijk, merk het ook aan me loopsnelheid .

wow dat is ziek zeg, 7 kg in 6 weken! Je voedingsschema is me enigszins bekend, maar hoe vaak sport je? 5x per week hardlopen oid? En hoeveel km?

Dat van die broeken heb ik dus ook, al me riemen al 2x bijgeprikt, en een aantal van mijn 'favo' broeken kan ik niet eens meer aan. Die kan ik letterlijk aan- en uittrekken zonder de knopen los te maken Wordt wel een duur geintje trouwens strax...mijn overhemden en pakken zitten ook niet echt mooi meer.
 
Ik kan mezelf soms ook wel voor mijn kop slaan dat ik mijn vet% dan weer zo heb laten schieten. Heb atm broeken in 4 maten in de kast liggen, truien met kaartjes er nog aan die me veel te groot zijn
 


denk dat het streepjes gedoe erg afhankelijk is van hoe lang je armen zijn e.d.
 
ik ben sinds 2 weken ook weer begonnen met sporten, maar ik kan het altijd weer zo lekker overdrijven sta nu elke dag op om 7 uur om half 8 op de sportschool te zijn. en dan ook nog bijna elke avond, baanwielrennen of bmxen. Ben nu al 3,5 kilo kwijt in 2 weken. Ik heb het gevoel dat dit sneller loopt dan me eerste cut.
 
@Thomass

Motivatie :+ (en dat ik erg gevoelig ben voor slecht voedsel, hou ook super snel veel vocht vast etc. etc..).. Maargoed, atm rond 20% en ik ben weer goed bezig om het te laten zakken
 
Is het atm ook, kom ook weer van 30+ % af, daarvoor ook van 35 naar 15 gegaan, maar weer laten schieten na een zuipvakantie en daarna de draad niet weer opgepakt.. Dan gaat het bij mij heel hard en op een of andere manier zie ik het zelf dan niet gebeuren (dat keiharde besef dat ik er echt iets aan moet doen), pas als het veel te laat is..
 

Ik sport 5 keer in de week, waarvan 4 keer hardlopen. Gemiddeld 45 kilometer in de week. Waarvan zaterdag een duurloop van 18-20 kilometer.

Wel mooi om dat te zien van die broeken, en een fijn idee. Alleen inderdaad je hele kast opnieuw vullen wordt een duur grapje .
 
Bij mij is sporten gewoon een dagelijkse routine, hoef er niet echt veel motivatie voor op te brengen.

het zit er bij mij ook eindelijk in , heeft wat tijd gekost...


maar elke dag vroeg op, om 45/60 min op de hometrainer te zitten... en sluit de dag met fb workout... en 3x in de week 45 a 60min lopen/joggen..


vooral dat lopen in de nacht heerlijk :W muziek op en gaan 8)
 
Mijn broertjes zijn er allebei ook helemaal lyrisch over. Ik wil rond februari ook beginnen met het verbeteren van mijn algehele conditie (niet dat die dramatisch is, cardio altijd wel etc, maar is toch lage hartslag) en dan maar een hardloopschema beginnen ofzo
 

Siroj, klinkt mij ook zo bekend in de oren!! Altijd vroeger een beetje dikkertje geweest. Rond de 70 kilo+- @1.75m. Toen ben ik bij defensie gegaan, en heeft mijn lichaam echt een metamorfose gedaan. Van 70kg naar 77kg gegaan, maar me hele lichaam heeft toen een andere structuur gekregen.

Daarna weg bij defensie gegaan, en toen heb ik het weer laten gaan, na een tijdje zat ik op 82 kg en zag ik dat ik het weer belachelijk heb verwaarloosd. Toen hard getraind waarbij ik topsport ben gaan doen. Toen ben ik van 82 +- 22% naar 80 +- 15% gegaan. Met vorig jaar het toppunt van 78 +- 9,8%. tot juni hard getraind en woog daar bijna 90kg met 17%.

Maar ben sinds 2 weken weer begonnen met trainen. Ben begonnen met 87 +- 23.7%. en zit nu al op de 84,5 kilo vet percentage weet ik niet. Maar ik wil weer heel graag naar rond de 78 a 80 kilo. Mijn gewicht schommelt erger dan het jojo gewicht van vrouwen.

Maar als ik over de laatste 6 jaar kijk. Is mijn spiermassa wel met +- 15 kg gestegen. Hoewel ik nooit heb geweten wat mijn vetpercentage vroeger was, maar ik denk wel boven de 25%.

Tegenwoordig train ik alleen met wat IK leuk vind om te doen. Verder geef ik ook veel trainingen aan andere sporters wat ik ook erg leuk vind. Alleen vind ik mijzelf nu niet heel erg representatief(slecht fysiek en slechte conditie). Ik maak voor een sporter in Papendal een trainingsschema en geef 2 bmx'ers krachttraining. Erg tof om te zien als ze progressie maken!. Verder help ik familie en vrienden wel is met tips om aftevallen en hoe te beginnen met sporten.
 
Nu gaan we doorzetten Joris :W! December ff vasthouden en vanaf Januari knallen!

ps. t lijkt weer alsof de foto weer iets uit verband is, of ben ik de enige doe het ziet?

edit: @ erik: Erg knap, want je hebt alles compleet om moeten gooien om dit te halen, t gaat niet zo maar!!
 
Goed bezig JohnnyP !

Thanks Plant. Ik heb inderdaad behoorlijk wat in mijn eetpatroon moet veranderen. Ik merk gewoon dat ik er de hele dag mee bezig ben, maar dat is heerlijk .

Mijn eerste marathon komt langzaam dichterbij, die eerst maar is uitlopen, en dan vooral aan me snelheid werken. Eerst nog de halve van Egmond 8 januari.

Boston is voor mij het ultieme doel.

Edit; ander groot nadeel, ik heb het de hele dag steenkoud :X.
 
Goed bezig mannen

Joris ff op gang komen, als je eenmaal in het ritme zit gaat het gewoon routinematig zoals Thomas zegt. Als ik geen zin heb om te trainen kijk ik in de spiegel en weet ik weer waarom ik naar de sportschool ga.

Deadlift en BOR etc. doe ik ook altijd +/- 15 cm voor de spiegel. Mezelf goed in de ogen kijken en dan losgaan!

Zo richting de gym, voelde me vandaag niet helemaal lekker dus ben benieuwd of ik de doelstellingen gaan halen...

@ Erik

Ik heb 't juist andersom. Zweet nu echt best wel snel, als ik 15 min op de fiets zit 's ochtend naar het station zweet ik soms echt al flink als ik de trein in stap. Super vervelend is dat...

Gebruik nu Gilette en Nivea deo. Werken iig stukken beter dan die kut AXE !

Iemand hier ervaring met de deo van Dove (men + care?)
 
Enige deo waar ik een beetje over te spreken ben is Nivea. Van de rest lijkt het wel alsof je daar juist van gaat zweten8P
Sowieso zweet ik echt abnormaal veel en snel, super irritant:x

Ik ga trouwens elke dag dat ik 2 uurtjes niks te doen heb naar de fitness, vorige week 4 dagen achter elkaar en deze week ook weer, en merk na 3 weken al echt vooruitgang. (heb eerst 4 jaar aan lopen kloten en ben nu 'serieuzer' begonnen)

Gewichten gaan zowat elke week omhoog waar ik dus eerst echt 2 jaar op bleef steken. En in de spiegel merk ik ook dat ik gewoon breder word8)

Helaas vandaag niet geweest omdat het gisteravond iets te gezellig was en dus aardig laat uit bed kwamx|
 
Last edited:
Snap uberhaupt niet dat mensen nog axe kopen als deo.. Kut deo.

@loek: Ben je dan ook 2 uur int krachthonk te vinden of ben je dat kwijt met er heen gaan, omkleden enz enz?
 
Status
Not open for further replies.