This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Zomervakantie.. waar gaat u heen?

[Aangezien we veel gezeik hadden met boeken enzo, waren we te laat (kutwijven) en was Portugal al helemaal sold out, tenminste reisgidsen, webpages, etc. dus wordt het nu marmaris turkije. All in hotel dus gewoon zoveel zuipen dat het op protugal oid lijkt ] posted bij Sjoerd

Wanneer ga je naar dat land dat veel weg heeft van Rotterdam ? Ik ga 16 tot 31 Juli. Moe wel gek worden. Wel ga ik in een appartement in Marmaris .

Ik heb me reis naar Torremolinos(Zuid-Spanje) afgezegd; ipv hiervan neem ik deel aan de Malossi-cup in Francorchamps.

uuuhm zuid frankrijk met vriendin
weekendje zweden (word betaald)
weekendje duitsland (word betaald)
weekendje engeland (word betaald)
weekendje leleystad
en nog wat plekken waar ik zo zal uitkomen

Originally posted by Miks
TENERIFE en zweden, met de mooie dames op een gr00t jacht chillen 8)

zweden roeleerd
60% van de bevolking is vrouw
10% van de manelijke bevoling is homo (meer vrouwvolk voor de mannen
56% van de vrouwtjes gaat al naar de eerste date met de partner naar bed
40% van de vrouwen heeft wel eens anale sex gehad
90% van de vrouwen tussen de 16 en 25 is bloedmooi

vakantieland bij uitstek dus 8P

iemand ervaring met renesse? is het echt zo tof als ze zeggen?

te vergelijken met terschelling?

wij zitten er namelijk ook over te denken om daar heen te gaan...
of naar ommen....

sorry voor het oprakelen, maarjah, nieuw topic is niet nodig (vind ik)

Ik zit anderhalve week @ lanzarote, en daarna twee en een halve week in zuit kroatie met vrienden (Istrie)

ik ga een week naar texel (ken ook leuk zijn hoor) met de scooter neem alleen me standaard cilinder mee voor de zekerheid en een buddy vol gereedschap want je weet maar nooiten daarna ga ik een week met me vriendin naar centreparks en dan moet ik alweer werken kutzooi !

Ik wil niet meer naar spanje! IK WIL NAAR ZWEDEN!!!!!!!