Most Wanted Sprinters: Speed Slidah

gvd man.. echt triest dat het zo moet.. k snap niet waarom er mensen zijn die niet van een ander ze spullen af kunnen blijven..

nja iig succes, en ik hoop dat je hem terugvind, en die kerel een dikke klap op ze kop krijgt..
 
Dat zijn dus ook vragen waar ik mee zit,,kan er geen eind aan knopen...

misschien zijn het geen mensen die van de scooters weten via internet maar zijn het egt mensen van daar uit de omgeving die jullie daar eerder hebben heen zien gaan ofzo toen je terug kwam van banken.. zijn ze gwn op het uiterlijk afgegaan, mooiste meegepakt en zo snel mogelijk weer weggegaan.. maarja ze kunnen niet ver komen met de scooters, iedereen weet wel ong. wat er in zit en ze zijn zowieso al helemaal opvallend dus..

alleen maar hopen dat ze niet in onderdelen worden verkocht! :(
 
Dat zijn dus ook vragen waar ik mee zit,,kan er geen eind aan knopen...

Misschien stonden deze 3 scooters het dichtste bij de uitgang?
Wss zijn het maar 3 personen geweest dan.

Maar dat doet er niet toe, ik krijg echt de @%^$^)@$@ van dit soort lui.:( :mad:
Hopen voor je dat jullie iets terug vinden oid.

Bahbahbah

Succes iig!

Edit: 3 scooters dus --> 3 personen
 
Last edited:
misschien zijn het geen mensen die van de scooters weten via internet maar zijn het egt mensen van daar uit de omgeving die jullie daar eerder hebben heen zien gaan ofzo toen je terug kwam van banken.. zijn ze gwn op het uiterlijk afgegaan, mooiste meegepakt en zo snel mogelijk weer weggegaan.. maarja ze kunnen niet ver komen met de scooters, iedereen weet wel ong. wat er in zit en ze zijn zowieso al helemaal opvallend dus..

alleen maar hopen dat ze niet in onderdelen worden verkocht! :(

onderdelen zijn ook special, wij herkennen die onderdelen gewoon meteen als dat word aangeboden, wat warschijnlijk niet gebeurd want dieven zijn wel slimmer dan vandaag

mijn zip is te herkennen aan een wit zadel met groen pia logo erop RS24 vering en een compleet TWINS tuned MHR blok eronder
 
Misschien stonden deze 2 scooter het dichtste bij de uitgang?
Wss zijn het maar 2 personen geweest dan.

Maar dat doet er niet toe, ik krijg echt de @%^$^)@$@ van dit soort lui.:( :mad:
Hopen voor je dat jullie iets terug vinden oid.

Bahbahbah

Succes iig!


3man dus, zijn 3 scooter gestolen, ricardo dennis en mijn scooter(zp SP200 met 98 velgen
 
onderdelen zijn ook special, wij herkennen die onderdelen gewoon meteen als dat word aangeboden, wat warschijnlijk niet gebeurd want dieven zijn wel slimmer dan vandaag

mijn zip is te herkennen aan een wit zadel met groen pia logo erop RS24 vering en een compleet TWINS tuned MHR blok eronder

okee.. je weet dus de onderdelen die erin zitte..
maar ik bdoel de ene 2fast4race cilinder ziet er tog etzelfde uit als de andere lijkt mij ?? of zeg k dat verkeerd.. als het blok gwn uiit elkaar word gehaald en je ziet binnekort een losse 2fast4race cilinder op marktplaats bijvoorbeeld kan je tiog nooit weten of ie van jou is geweest..? ja tis twins tuned... maar er zijn meer onderdelen twins tuned tog
 
Er zijn 3 scooters mee genomen uit de loods he wallie !!

Maar ik denk waarom ze de zippa's hebben laten staan omdat het erg donker is in de loods en je moet weten waar de schakelaar zit voor het licht..
1 zip stond op de hefbank zonder cilinder en als ik meen de ander helemaal in de hoek.

Jor en Steef ik zou wel de zippa's nu eruit halen !

Herken punten moeten denk maar ff een lijsje van maken..
Het beta frame kent iedereen wel.. Het Gaten kaas ding.
Slider een wit gecoat frame en verlast.
Zip heeft een witte buddy met groen pia logo.
 
Jeetje dit is echt balen zeg... vind het echt klote voor jullie na alle tijd en werk die jullie erin hebben gestoken... Ik hoop echt dat ze terug gevonden worden!!!!
 
GVD

Stelletje apen ook, als je ze vind bel me op krijgen ze van mij nog een paar schoppen na.

Het zag er zo mooi uit na het weekend....

Sterkte
 
@ TAH TUNING let ff op war er gezegd word :S LEZEN???/

Ik vind het KUT dennis :( Wie gaat nu de sliders representen op de SBO ??
Ook nog een herkenningskunt aan de slider, Het gelaste subframe is niet van ronde buis maar een vierkante koker,

Spreek je snel,
 
Dit is zwaar klote zeg! Zal ook me ogen openhouden in deze hoek van het land.

Het is misschien wel een idee om wat fotos te posten in dit topic zodat iedereen weet hoe ze er uit zagen.
 
echt genaait.....
Maar wel dom van die mensen die het hebbe gejat! aangezien iedereen de scooters kent! dus als er wat aangeboden wordt op een of andere site kom je het toch te weten. dat kan niet anders en als ze er mee gaan sprinten zie je het ook(veel al van jullie spullen zijn toch gemerkt?)
Ik hoop dat alles weer terug komt bij de eigenaren!
 
Inderdaad Orrie.

Dingen zijn onverkoopbaar, want iedereen kent ze. Hopelijk worden ze terug gevonden (heb die mazzel zelf wel al een x gehad met m'n street).

Succes!
 
Nou niet "iedereen" kent zo hoor. Mensen die op het forum komen kennen ze en weten dat ze gejat zijn. Maar er zijn zat mensen die niet op forum's komen en wel een beetje met scooters bezig zijn...
 
Nou niet "iedereen" kent zo hoor. Mensen die op het forum komen kennen ze en weten dat ze gejat zijn. Maar er zijn zat mensen die niet op forum's komen en wel een beetje met scooters bezig zijn...


Nouja, ik neem aan dat je m'n punt begrijpt :p
 
Last edited:
zeer kut dat die dingen gejat zijn ja..

ik hoop nu van harte dat ze gaan rijden op die beta en een beetje hard op straat en dat het hele frame et begeeft!!! en dat die kerel nooit meer opstaat..

maar goed ja het is maar de vraag of jullie ze terug vinden! ik hoop het van harte voor jullie! waren zeer speciale dingen en echt TE zonde gewoon dat ze zo tot een einde zouden moeten komen.!

Veel sterkte en ik zal mijn oogjes open houden in Dordrecht en omstreken :)
 
Back
Top