Most Wanted Sprinters: Evo Beta Ark

6 uur gaatjes boren! van 13,5 kilo naar 7,7 kilo
idea.gif

Jij hebt echt geen 5.8 kilo uitgeboort hoor. Vind het er wel vet uit zien alleen dan moet je er dus geen kappen op gaan gooien. Dan kun je net zo goed geen gaten boren want voor het gewicht hoef je het dan ook niet te doen.

Veel succes er mee verder :W
 
Ben benieuwd volgend jaar. Alleen als je voor de helft gaat verlichten, waarom doe je het dan vraag ik me af. Zonde van je tijd lijkt me.
 
Jij hebt echt geen 5.8 kilo uitgeboort hoor. Vind het er wel vet uit zien alleen dan moet je er dus geen kappen op gaan gooien. Dan kun je net zo goed geen gaten boren want voor het gewicht hoef je het dan ook niet te doen.
Veel succes er mee verder :W

De feiten zijn er we hebben het gewicht gemeten met 4 man eromheen dus ik weet dat er wel degelijk 5,8 kilo geboort/geslepen is.O-)
Verder heb ik al vaker gezegt elk kilotje is er eentje en de kappen van jordy zijn al +- 2 kilo minder zwaar dan orginele kappen...
Zal wel lukken dat succes:p
 
Daarom, laten we gewoon oordelen in April! Dan kun je tenminste volmondig zeggen of iemand het verprutst heeft of niet ;-)

Ik mis alleen je toekomst plannen in je project! Staat in de reacties enzo wel tussendoor maar bijvoorbeeld dingen zoals:

Wat ben je van plan met:
- Kappen
- Velgen
- Voorvork
- Remmerij
- Blok / vermogen / banken etc
- sprints / evenementen die je afgaat
- doel gewicht / doel vermogen / doel tijd

Wat lul ik eigenlijk? Ben nog te lui om mijn eigen project bij te houden :p
 
echt wat voor jouw ook he..
om die gaten dr in te booren hhahaaha..:p

alles goed pikk..
heb je bmwtje nog:p hehehe..

ik zei tog ik kom snell..
ben alleen nooitmeer @ waterwijk:p

ej succes he.. zie je @ SBO:D
 
je kan ook het frame zo orgineel laten en niks aan doen + kappen "zwaare velgen" enz.

maar als nou alle kleine beetjes helpen?


Succes met de Ark!


Edit:

Ben benieuwd hoeveel de tijden verschillen tussen jou en de vrouwelijke coureur ;)
 
hey man vet frame zo

ben je niet bang dat het gaat buigen ofzo?

en vraag je over het subje

die U vorm aan het einde hoe dik zijn die pootje? waar je je bouten door heen doet

ziet er wel dun uit?

vet project:)
 
Update 16-02-08:

We zijn weer een aardig eind opgeschoten met de Beta! Hij is nu bijna klaar voor het seizoen nog een paar kleine dingetjes zoals, een EPC stuur en bandjes erom. En dan het weekend van 1 Maart Banken met heel MWS bij XSH resultaten zal ik nog updaten!

Verder zijn er een paar leuke wijzigingen aangebracht zoals: De Malossi voorvork, en de Twins inlaatset. Ik zal niet te veel lullen foto's zeggen toch meer dan woorden...

s5030003cx6.jpg

De Beta Zoals hij er nu bijstaat!

s5030004aq6.jpg

En een mooie close up van het blokje met de nieuwe twins inlaatset!

s5030005ke4.jpg

En toen haden we nog de mooie Malossi voorvork en de hand gefreesde
SR voorvelg. Velgen worden nog metalic zilver gespoten!

s5030010jv2.jpg

En daar zitten we dan Ik op mijn Beta en Jordy op zijn Zippa!! MWS rulez...

s5030015go8.jpg

Ik in een gekke bui met me verse voorvelg en me verse voorvork:D:D

s5030007ui1.jpg

En dan alweer de laatste voor vandaag... een close up van me verse Twins inlaat, hopen dat ie net zo goed presteert als dat ie mooi is:D


Dat was het dan weer voor deze keer ik houd jullie op de hoogte van de verdere vorderingen;) en natuurlijk de bank resultaten...

16-02-07
Update staat ook in eerste post!!
 
Back
Top