Most Wanted Sprinters: Evo Beta Ark

Ik had 2 optie's met de voorvork... 1 op een aangepast kroonstuk met de super lichte poten van malossi scheelt veel gewicht, 2 of een aluminium vork. Ik heb voor het eerste gekozen zoals je ziet het moet er wel netjes uit blijven zien, en zo een malossi vork is toch wel weer dat kleine beetje klasse...;)
 
Mischien heb ik er overheen gelezen, maar ga je met dit frame banken?

Benbenieuwd of het dan heel blijft.

Suc6 iig ;)

@ Maik: zo was je weer toegelaten :*
 
to Pikeheat: We zien je idd wel bij marco 1 en 2 Maart he;) zal mij benieuwen wat dan hok van me ervan bakt:p

to #Maik: Is idd mooi stukje tuning ook netjes pas op de v-force:d

to John: We gaan idd banken met dit frame zoals hij nu op de foto staat... ik verwacht wel dat hij het gewoon goed houd... maar is dat niet zo weten we dat ook meteen en pakken we het andere beta frame:)
 
Maar goed, hoe ga je het controleren met banken? Als er iets gebeurt, gaat het meteen snel en dat kan levensgevaarlijk zijn. Als het achterwiel ineens grip krijgt omdat er voor iets breekt of scheurt dan maak je echt een vreemde klap. Ben benieuwd of XSH het toe laat op de bank. Ik zou het persoonlijk niet aandurven, een standaard frame buigt al goed in en uit als je gas geeft.
 
Maar goed, hoe ga je het controleren met banken? Als er iets gebeurt, gaat het meteen snel en dat kan levensgevaarlijk zijn. Als het achterwiel ineens grip krijgt omdat er voor iets breekt of scheurt dan maak je echt een vreemde klap. Ben benieuwd of XSH het toe laat op de bank. Ik zou het persoonlijk niet aandurven, een standaard frame buigt al goed in en uit als je gas geeft.

Vas, wat wil je precies bereiken met je commentaar iedere keer? Niet bedoeld om je boos te maken, maar ik denk dat het Ricardo heel duidelijk is dat o.a. jij en veel andere niet eens zijn met zijn werkwijze i.v.m. gewichts reductie. Derhalve vind ik het ook een beetje onzin dat veel mensen (zoals jij) toch blijven reageren hierop. Wat wil je dat hij doet? Zegt "Ja je hebt gelijk ik pak een nieuw frame" ? Iedereen doet zijn eigen zin, neemt zijn eigen keuzes en verantwoordingen, Ricardo is geen 14 jaar.

En Ricardo ik hoop dat je een beetje lief bent voor mijn voorvork ;) Malossi poten zijn niet zo zwaar, 3.5 KG dacht ik ongeveer, zolang je het malossi kroonstuk maar achterwege laat. Ziet er goed uit, maar een andere klamp is een vereiste :X veel succes iedereen met het afbouwen, en in elkaar zetten van mijn hok :p super bedankt daarvoor alvast :*
 
Vas, wat wil je precies bereiken met je commentaar iedere keer? Niet bedoeld om je boos te maken, maar ik denk dat het Ricardo heel duidelijk is dat o.a. jij en veel andere niet eens zijn met zijn werkwijze i.v.m. gewichts reductie. Derhalve vind ik het ook een beetje onzin dat veel mensen (zoals jij) toch blijven reageren hierop. Wat wil je dat hij doet? Zegt "Ja je hebt gelijk ik pak een nieuw frame" ? Iedereen doet zijn eigen zin, neemt zijn eigen keuzes en verantwoordingen, Ricardo is geen 14 jaar.

Ik probeer hem alleen te 'waarschuwen' dat het met banken erg gevaarlijk kan aflopen. Weet niet hoeveel ervaring die met banken heeft. Dit heeft verder niks te maken of dat ik het er niet of wel mee eens ben hoe het frame is verlicht.
 
*denkt aan het frame van Rolf zijn jog die tig uren op de bank heeft gestaan en waar het ook goed bij gaat*

Niets mis met dat framepie hoor , beetje gatekaas maar gebeurd niets mee..

Bovendien gaat er iets niet gelijk breken of scheuren... Het zal eerder gaan kromtrekken voordat het gaat scheuren. Gewoon goed controleren na/tijdens het gebruiken van het frame of alles heel blijft.

Sommige mensen hier hebben een te grote mond en weten alles beter.. ( ik praat nu over meerdere mensen dus voel je niet aangespoken vas omdat ik hierboven op jouw post reageer) Bewust kijk ik vaak gewoon mee en reageer ik niet. Ik erger me aan de manier waarop mensen reacties plaatsen. WEES LIEF voor elkaar. Sja.. Ook ik kan het een keer niet laten om te doen.

O ja, Aangezien half nederland ineens een bank heeft zal het vast niet moeilijk zijn om een plekkie te vinden om te banken als bepaalde personen zijn gatekaas apparaat niet op de bank laten.


Om ook maar even op het project te reageren:

Succes met je ReeZzer Rico. Leuk ding met vette ''acessoires''.
 
Ik vind ook dat iedereen zich niet zo druk moet maken om een ander...
Elke gewichtsbesparing is mooi genomen, klein of groot..

Iig zeer nice waar je mee bezig bent, en ik blijf 'm zeker volgen! :)
Alleen wou ik zelf die middenbuis erook tussen uit slijpen, alleen vroeg ik me af of dit nog wel stevig zou zijn, maar daar zal ik snel genoeg wel achter komen :p
 
Bedankt allemaal.. Ik ga idd met dit frame banken en Marco vind dat geen probleem:D verder heb ik epc stuurtje met clamp besteld;) er komt nog een bank update na het weekend van 1,2 maart
 
Back
Top