Kenzie Super9Racer 24 August 2007 #102 VIPER POWER said: je mag wel wat langer gas geven. :# Nette NRG! Gr, Don. Click to expand... durf hij niet vanwege koelingprobleem?
VIPER POWER said: je mag wel wat langer gas geven. :# Nette NRG! Gr, Don. Click to expand... durf hij niet vanwege koelingprobleem?
kees 38.8KG 22.2HP 6.83s 24 August 2007 #103 Haha, ja en omdat de weg niet zo lang is.. maar ook de koeling idd, maar het is nu opgelost ! Ik ga morgen waarschijnlijk samen met Danny oefenen/branden Heb trouwens mijn begin post aangepast met mijn toekomstplannen
Haha, ja en omdat de weg niet zo lang is.. maar ook de koeling idd, maar het is nu opgelost ! Ik ga morgen waarschijnlijk samen met Danny oefenen/branden Heb trouwens mijn begin post aangepast met mijn toekomstplannen
Jordy. MWS 24 August 2007 #105 Kees had je Steef nog gesproken, want je wou morgen het startsysteeem oppikken?
Frank "Because racecar" 26 August 2007 #106 Ziet er goed uit kees !! We moeten weer een keertje afspreken voor een leuke beundag/nacht :W