Most Wanted Sprinters : NX Beta Ark #2

wij hebben vandaag zo geracht met blok eronder na er is niks met het frame .....:D
vanavond zullen er wel foto's gepost worden ..
hij knalt wel lkr
 
Naja mooi tog hopelijk blijft het zo
Het is maar 150 meter
Maar banken moet je er echt niet mee doen want dan verneuk je hem zeker
gewoon alleen op de 150 meter houde suc6 ermee ben benieuwd of er nog aan versteveging gedacht ik?
 
Was wel vet vandaag we hebben een band opgeburnd en op kiezelweg vol gas gereden en dan nog eens een half uur op een asfaltweg liggen knallen.... Dus ik denk dat het vandaag wel de ultieme test was voor het frame we hebben er dingen mee gedaan die je normaal echt niet doet:D:D
Je ziet er helemaal niks in geen scheurtjes niet krom helemaal niks...
 
Update

Na gezeik en gezeur, frame is perfect!
We hebben eral uitvoerig mee getest en ermee gereden.

Ingekort Beta Frame gewicht: 13,5kg
Dit aangepaste Beta Frame gewicht: 7,7kg

Er zit dus degelijk wel verschil in!
Er zijn uiteindelijk nog 2 stripjes erop gelast. 1 op de plek van waar de buddy moet leunen vooraan.
En 1 onderop waar de middenbuis zat op het einde bij de bocht naar boven nog een strip.

We hebben al uitvoerig gereden met het frame, alles even overgezet op dit frame en gewoon letterlijk wezen knallen.
Op een normale asvalt weg en op een hobbilige kut weg.

Zoals mensen zien bij sprintframes, of lichtere scooters gaat het vaak zwabberen op ze hebben stuurdempers nodig.
Het frame is nog zo stug als het maar kan en zwabbert totaal niet.
Hij ligt goed strak op de weg en je kan lekker voluit weg knallen!

Heb niet al te veel foto's maar wel een paar met de kappen erop.

betaarkframe01.jpg


betaarkframe02.jpg


betaarkframe03.jpg


Let niet op hoe sommige kappen vast zitten, alles zat er even los op om te kijken hoe het eruit kwam te zien.

Oi,

Jordy


* Update staat ook in eerste post
 
kappen zijn stiekem toch best mooi gespoten :p

ziet er wederom heeeeel vet uit :)

alleen misschien een andere onderkuip? en die dichtmaken? want je kan er nu zo direct in kijken :)
 
Frank
Ouwe zeikslet, ja eindelijk pakt Kees het goed aan :*.
Wanneer gaat die snol is updaten dan...

Bjorn
EPC stuur zit er niet op omdat ik verder ben gegaan met me Zip dus ouwe stuur er even opgezet.

Wesley
Je hebt te veel D.J's topic gelezen, jij met je versies :+.
Zoals ik al zei over het stuur tegen Bjorn, EPC zat op de Zip en EPC stuur voor deze moet nog besteld worden.

Maik
Je hebt gelijk man :), nu alleen die flesjes nog :*.
Ik ga niks meer kwa kappen doen, ben al 2 a 3 jaar bezig om dit te krijgen en vind het goed zo. Je kijkt er nu toevallig zo in omdat die nooit zo gestaan heeft. Hij staat normaal op ze zeistandaard naar de andere kant toe en foto is lager gemaakt dus valt eerder op.
BTW zit het ook zo origineel bij een Aerox...

Gr,

Jordy
 
Echt goed hard die beta, nu nog 10 inch gefreesde en gedraaide velgen en een zip duo voorvork en we hebben weer een paar kg's erbij ;)

Ben erg benieuwd wat het gaat scoren straks, heb er wel vertrouwen in! En we moeten begin januarie weer eens afspreken, dat jullie naar mij komen of frank en ik naar jullie!

Oi :*
 
Kees
Thnx man.

Kees
Whaha dat zal niet gebeuren, deze voorvork blijft er ook gewoon inzitten.
Idd we moeten gauw weer een weekendje doen. Neem jij de kachel maar mee ouwe zeikslet :*.

Justin
Dan zelfde verhaal :), dat gaat al helemaal niet dicht. Nu hangt de radiateur daar.
Op de laatste foto kun je het wel een beetje zien hoe die loopt met de kappen.
Tussen het rad en band zit ongeveer 0.5cm ruimte.

Gr,

Jordy
 
Hmm nee dat het niet dicht gaat snap ik, maar tis nu helemaal zo`n groot gat :p Beter gwn een stukje ter grote van het radje uitgefreest oid :)

Maarja boeiend, vlammen met dat ding 8)
 
Back
Top