Most Wanted Sprinters: NX Beta Ark

Status
Not open for further replies.
Het lijkt me juist dat ie er voor de helft was uit gedraait? Dus er maar voor de helft in zat;)

Edit; 1001e post:D
 
Last edited:
Het lijkt me juist dat ie er voor de helft was uit gedraait? Dus er maar voor de helft in zat;)

Edit; 1001e post:D

Dat zeg ik tog juist!? :?
Wat heeft dat dan met je bougiedop te maken?

Ontopic:

Vind het oranje nog steeds wel mooi :#
Ga je hem wel nog afstellen?
Want 19 PK met deze setup is ook niet alles natuurlijk.
 
Jordy!

Hoe zit dat nou met dat bod wat je gehad hebt? Geen serieuze koper? Zoniet, erg jammer... Zoja, verkopen dat kreng! :W

Desalniettemin, een verschrikkelijk mooi ding... :~
 
19 nog wat is idd wat minder, hij moet minstens over de 20...
maar hij trok ook valse lucht etc bij de wig vanwege de kopertap die kapot was en waardoor het niet echt een spectaculaire inspuiting geeft.

Ik heb namelijk een andere fogger dan de meeste met NX kitjes, maar bij de Nitrous was de tap helemaal weg (koper) maar me moeders vriend heeft het gelukkig weer hersteld :).
Maar omdat er wel een aantal bar achterkomt te staan schiet die hem uit zijn hulsel waar die in zit. Waardoor die nog meer valse lucht trekt dan dat het alleen los zit.

En die bougie, zou het echt niet weten. Vorige keer met testen met NX etc zat alles nog goed. En als het goed zit haal ik het niet los. Dus ik snap ook niet waarom die los zat.
Maar hij draaid nog wat aan de lage kant toertjes, dus even iets lichtere rollentjes erin en boeken maar weer :).
Ow en moet nog ergens voetpakkingen vandaan trekken :+.

En afstellen, mjah hij rijd toch goed? Ik ga ook niet kleiner in sproeier etc wat heus wel kan, maar hou het lekker ruim zodat het goed heel blijft.
En dat werkt ook nog :), stond verbaasd hoe de cilinder / zuiger eruit zag na de NX runs...

En Bojt dat bod is serieus, hij wilt hem erg graag hebben maar hij had het geld niet meteen liggen. Wat ik wel kan begrijpen, maar ik hou dagelijks contact met hem :).
 
HOpelijk kun je hem voor de verkoop nog met NX testen, ben wel benieuwd wat de uitslag daarvan gaat worden dan. ;)
 
of gewoon vastdraaien, die ring erronder zit er niet voor de grap,
tevens pakking en tegen trillingen.
een bougie komt niet zomaar los. :p
 
Anders stoppen jullie even over de bougie 8P.
De scooter rijdt allang weer.
de voetpakkingen waren gescheurd en naar binnen geklapt dat was alles.

En ook weer gereden met NX en toen moest ik weer nieuwe zuiger, maar dat gaat er dit weekend weer in :).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top