Most Wanted Sprinters : Carbonized Beta

Status
Not open for further replies.
ronnyracingteam said:
dus je kunt ze gewoon omdraaien en langs 2 kanten aansluiten??

Aan de ene kant zit en ontluchting en de andere kant de remleiding..

En die leiding kan je ook aan de onluchtings aansluiting monteren..
En anderom natuurlijk ook..

Zodat je inderdaad aan de bovenkant de leidingen hebt..
Ook heb ik er symetrische remklauwen (Zip SP) voor gebruikt zodat de ook identieke remklauw adapters hebt en dat de klauwen mooi symetrisch tegenover elkaar staan..

:D
 
Het einde

Zo eindelijk is het dan zo ver.
De Beta is af. dus er is een eind!

Dat houd in, hij is verkocht aan een duitser.
Compleet alles in 1 keer weg.

Bij deze het topic nog even open voor de mensen die een laatste reactie willen plaatsen of kwijt willen.
Of misschien nog foto's / filmpjes hebben wat ik zelf niet heb.
Altijd leuk materiaal ;). Voor een compleet verslag van alle updates, dat is te zien in de eerste post van dit topic.

Ik heb een leuke tijd gehad, met de scooter en hier.
Wil iedereen bedanken voor de steun, en commentaar hier in het topic en op meetings. Dat heeft hem gedeeltelijk zo gebracht.

Oi,

Jordy​
 
Respect jordy :)
de beta was af, de beta was echt Super!
jammer dat je hem wegdoet, maar aan alles komt een eind! ik hoop wel dat ik je nog terug zie met een leuk nieuw speeltje! zodat we nog een samen kunnen sprinten! zoniet, zie ik je vast nog wel op meetings :)!

Ciaow
 
Last edited:
Vet ding hoor, toch 1 van de mooiste beta's geworden die op het moment rond rijd. Ook wel bter dat ie in 1 keer weg is gegaan, Misschien dat we hem dan nog een keer indezelfde staat zien rondrijden :)

Greets.
 
deze beta sprak mij het meeste aan van hier op het forum
echt klasse wat je gedaan hebt
originaliteit ontbrak er niet aan je
echt jammer dat hij weg is
hoop dat je nog verder gaat en meer van deze brommers bouwt
veel sterkte :p
 
Ik kriebel wel een beetje bij je... ;)

Hoop dat je het bedrag gekregen hebt waar wij het toen over hadden. érg netjes iig. Jammer dat het aan een duitser is. Denk niet dat we je beta nog op sprints zullen zien in nederland, ofwel?
 
jordy hij is egt super geworden :W weinig scooters hier zo mooi ''klaar'' gezien !

hoop dat je nog wel eens naar de meetings komt om ff gezzelig te babbelen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top