Most Wanted Sprinters : NX Beta Ark #2

Over het gewicht gesproken 1 ding weet ik wel je heb veel gewonnen
Maar hier is idd zoals vasco niet overna gedacht zoiet zo zal ik er niet mee gaan banken
In rechte stukken had je geen problemen gehad (balhoofdbuis) meer de gaten uit elkaar maar ik geef je 2 runs,ik zou er niet op durfen te rijden
Denk aan eigen gewicht+vermogen
waar hij gaat breken (denk ik ) in de bocht bij je `buddy`ophaning
 
Ik vind de reacties wel grappig, lekker geblaat allemaal.
Ik en Stefan en de rest bij ons hebben Ricardo allang als gek en mongool op de dodenmans rit verklaard.

Dus wat intresseert het nou dat die buigt, breekt, scheurt of what ever.
Jullie praten allemaal teveel, hij vraagt ook aan mij "wat denk jij met het frame".
Ik weet het niet, blok eronder en testen! Al gaat die op ze bek ofzo, mjah lastig. Weet je wel wat de grens was van het frame, btw is het frame nog niet klaar en worden er nog stripjes / buisjes tussen gelast bij het frame.

Reden gaatjes? Hij is gek en wil het testen, dus heb het frame aan hem gegeven en hij is lekker bezig geweest.

Werkt dit frame niet, word gewoon het andere frame aangepast met wielbasis.

Gr,

Jordy
 
er is idd op nogal stomme plekken geboord :p die voetsteuntjes hebben jullie gewoon helemaal met rust gelaten. terwijl ik juist doe steuntjes helemaal kapot zou boren.

Het ziet er wel vet uit :D
 
Welnee man.. dit frame gaat het wel houden hoor!!

ding buigt eerder naar binnen dan dat het afbreekt, lijkt me stug dat het afbreekt..

Huib..... je had ze misschien wel kleiner mogen boren:)
 
Ik weet nu wel dat de meesten het dom vinden maar die hebben het nog nooit getest en weten het dus ook niet cker.... dus broodje aap verhalen klopt wel....
Verder heb ik de buis van het balhooft naar beneden voor de helft geboort. en komen er hier en daar nog wat stripjes bij. En dan zien we op de bank wel wat het gaat doen....
 
Ik weet nu wel dat de meesten het dom vinden maar die hebben het nog nooit getest en weten het dus ook niet cker.... dus broodje aap verhalen klopt wel....
Verder heb ik de buis van het balhooft naar beneden voor de helft geboort. en komen er hier en daar nog wat stripjes bij. En dan zien we op de bank wel wat het gaat doen....

Als je mijn verhaal ook daadwerkelijk gelezen had dan had je kunnen lezen dat ik er wel mee getest hebt. Het waren dan wel iets minder gaten op een andere manier, maar wel redelijk op de zelfde plaatsen en ook op sommige plekken rondom. En ik kreeg op dat balhoofd speling, en ik weet niet of jij het ook hebt. Maar bij mij had je op sommige plekken dat de boor een beetje ging zoeken, en bij die plekken kwam je verkeerd uit en daarvan dan ging het scheuren/buigen. Zet het maar eens tegen een muur en zet er dan een beetje kracht op.
 
Ik vind de reacties wel grappig, lekker geblaat allemaal.
Ik en Stefan en de rest bij ons hebben Ricardo allang als gek en mongool op de dodenmans rit verklaard.

Dus wat intresseert het nou dat die buigt, breekt, scheurt of what ever.
Jullie praten allemaal teveel, hij vraagt ook aan mij "wat denk jij met het frame".
Ik weet het niet, blok eronder en testen! Al gaat die op ze bek ofzo, mjah lastig. Weet je wel wat de grens was van het frame, btw is het frame nog niet klaar en worden er nog stripjes / buisjes tussen gelast bij het frame.

Reden gaatjes? Hij is gek en wil het testen, dus heb het frame aan hem gegeven en hij is lekker bezig geweest.

Werkt dit frame niet, word gewoon het andere frame aangepast met wielbasis.

Gr,

Jordy



ik vind het allemaal prima wat jullie doen, zolang het ding maar niet breekt/scheurt/of crasht, als ik er langs rijd op SBO :) ;)
 
Als je mijn verhaal ook daadwerkelijk gelezen had dan had je kunnen lezen dat ik er wel mee getest hebt. Het waren dan wel iets minder gaten op een andere manier, maar wel redelijk op de zelfde plaatsen en ook op sommige plekken rondom. En ik kreeg op dat balhoofd speling, en ik weet niet of jij het ook hebt. Maar bij mij had je op sommige plekken dat de boor een beetje ging zoeken, en bij die plekken kwam je verkeerd uit en daarvan dan ging het scheuren/buigen. Zet het maar eens tegen een muur en zet er dan een beetje kracht op.

Ik heb de gaten 1 voor 1 met een dremel voorgeslagen en uitgemeten, en met een klein boortje voorgeboord dus de boor is niet weggeschoten ofzo geen 1 keer....
Verder heb ik vandaag gereden met het nieuwe frame en er zit geen mm speling of beweging in. Dus dat is goed, maar misschien komt dat nog.....
 
ik vind het echt knap als iemand daar de eerste keer vol mee weg durft te roppen :)
ben echt benieuwd
opbouwen en knallen met dat frame! -:-
Hij valt toch niet ineens uit elkaar :p
 
Wat zit iedereen nou te zeure, ik weet zeker dat dit frame wel wat kan hebben!

Hoewel ik toch een zip frame had gekozen, dat weegt met minimaal slijpwerk 8,5 kilo, laat staan wat het weegt wanneer je er in gaat boren.
 
Ik vind het wel nice het frame. maar wat gebeurt er bij een wheelie? als die neer komt?

ook zal ik hem eerst op de bankt zetter voor ik er mee ging sprinten... al je ziet wat er dan al met je gewone frame gebeurt kwa buigen... dan lijkt me dat de ultieme test voor dit frame...

Maar wat is trouwens het nut van de gaatjes al je het frame toch weer zwaarder gaat maken met strips enz?

Maar goed genoeg zeikt over het frame denks...
 
het is juist voor het gewicht.... ik ga echt niet voor me lol 8 uur lang gaatjes boren, als je ziet wat er allemaal vanaf is gekomen dan denk je van jah.... ik zal zaterdag een orgineel beta frame wegen en dan die van mij dus zaterdag avond weten we een gewicht:D mzzl


gaatjesframe01.jpg


Als je het stuk achter je subframe nou weghaald, en je achterveer op je linker blokophanging maakt ?

dan ben je met 5min. klaar en heb je zeker meer gewicht gewonnen dan wat je nu hebt gedaan, plus dat je de achterkant waar je blok op hangt naar onder echt een groot stuk zwakker is geworden.

succes ermee.
 
Back
Top