Most Wanted Sprinters: MHR Speed Beta

die max is me er één:D

Verder leuk project.. jammer van de tegenvallende scoren.. (nieuwe rage bij Mws?:p Just kiddin')

Komt vast allemaal goed:)
 
Ik wil gewoon duidelijk zeggen dat ik niet de schuld aan Stefan geef voor het blok!

Hij zei in het begin dat het zijn eerste keer was met tunen enzo dus niet zijn schuld.

aerokoen1 - thanks, gaat wel een hoop werk in zitten maarja, komt helemaal goed. Trouwens is hetzelfde met Jordy zn beta gebeurd en zitten wij allebei opnieuw blok bouwen.

Tom | #19 - Ik bedoelde "max getuned" hoogste stage van tuning.

Shane - bedankt, is ook altijd teleurstellend maar gebeurt soms! Geen rage zeker, het is Stefan z'n schuld niet.
 
en dan weer beun ( laten ) tunen 8P

:* :*

het blijft kut als je een bep. score verwacht en die er niet uitkomt!

wens je succes met je nieuwe carters!!!
 
ziet er netjes uit luka, ik hoorde van jordy dat je hier bij mij achter ergens woont :p geef eens een gil waar dan, dan blaasch ik ff langs :D
 
mensen zet je banden op 2 bar, als die telaag zijn kan dat namelijk veel vermogen schelen, heb ik vandaag wel gemerkt op de bank. op straat merkte ik er ook niks aan en hij klonk wel alsof hij echt wou.

kijk het eens na zou ik zeggen.
 
Joostpuch - Spoelers zijn veel te groot gemaakt idd, ik heb geen foto's ervan maar ik post ze wel als ik het blok terug krijg. 18pk was eruitgehaald en toen hebben zij niet verder geprobeerd. Misschien kon er iets meer uitgehaald worden maar het is het niet waard.

Furious Beta - Komt helemaal goed Jordy! Wij gaan ff die blokkies bouwen en komt allemaal goed!

Plantje - hehe ja zeker weer laten tunen. Ik hoop dat het de laatste keer is! Ik had niet hoge verwachtingen maar wel iets hoger als ervoor.

berre - Carters zijn het 100%

Speedboer - haha bedankt! Ja ik woon heel dichtbij...ik woon tegenover de BMW en Honda dealership op Hondsruglaan naast Diamantring. Ik pm je wel.

VIPER POWER - Ja ik weet niet wat er gebeurt, Jordy en ik hebben gewoon veel geld in de blokjes gestoken maar hadden wij niet veel succes mee.

Petrik. - Weet niet wat er mis is gegaan, ik kijk wel verder als ik het blok heb.

Dennis MHaRea - haha bedankt jongen!

Custom SR - Banden waren netjes gepompt omdat die op het bank ging maar ik kijk wel na.

iedereen bedankt voor de reacties en steun!
 
Luka je zit nu iig weer boven de 20.5 sae.

Nu nog some fine tuning en je bent klaar voor meppel.
Laat het wel weten.

@ plantje. als ik zo "beun" waar komen die scores van mij dan vandaan.

Dikke kus de parkinson tuner
 
20.5 SAE met deze carters? wat was het probleem dan?

Er zitten andere carters onder nu. Getuned op een 7t, zodat die in de toekomst een 06 kan kopen, en dat het carter al goed is.

Verder scoorde zijn blokje met die nieuwe carters ook gewoon 18.5, die 2 pk erbij nu zat em in de afstelling.

Lekker belangerijk
 
kusje aan sander, niet aan jouw bedoeld, je hebt pm :)!

@ ts: lkkr dat je weer een beetje vermogen hebt :)! ben benieuwd naar de eindscore!

succes!
 
Back
Top