Most Wanted Sprinters: MHR Speed Beta

@ Furious Beta - thankx en hehe die haal ik eraf don't worry!

@ BT - Precies, ik moet een Neos achterremhevel hebben zodat ik geen cockpit op me stuur heb!

Als iemand een Neos achterremhevel heeft PM me graag.

ziet er allemaal mooi uit :) ik heb dat stuur ook zo gemaakt voor me beta, met me zip heb ik ook nog een tijdje rondgereden met die clamp, werkte goed maar vond hem uiteindelijk toch iets te hoog succes verder ;)

ziet er allemaal mooi uit :) ik heb dat stuur ook zo gemaakt voor me beta, met me zip heb ik ook nog een tijdje rondgereden met die clamp, werkte goed maar vond hem uiteindelijk toch iets te hoog succes verder ;)

bedankt:) ik heb hem zo ingekort zodat het precies boven het voorkap komt te staan. ik post wel foto's als ik me voorvork terug heb...dan kunnen jullie precies zien hoe het staat.

Update 7 4/02/2007

Hey mensen! ik denk dat jullie wel kunnen raden wat deze update over gaat...

Gisteren avond zijn Huib en Wim langsgekomen om me spullen te brengen.(voorvork, adapter, voorwiel, schijf en carburateur met kelk). Let niet op het vies remklauw, komt in orde.

ik heb een paar foto's genomen... kijk en geniet!

Foto=6BD4JLAP

Foto=TPUE6BZP

Er zit 1mm tussen het remklauw en het velgrand.

Foto=UCSGOR64

Foto van het adapter die Huib heeft gemaakt.

Foto=YL6O3MDE

En natuurlijk de langverwachte Keihin 28mm met 70mm Kelk.

Foto=LZSTGRJF

Paar minutjes later zat alles in elkaar onder de Beta.

Foto=6JBHUEIO

Foto=VGZJP86R

Ik moet alles nog in elkaar zetten en nieuwe koelslangen halen dus updates komen snel.

gr.

Last edited:
Hey, was wel ff gezellig ;)

uuhm ik heb btw mijn oude stuurpen ook nog.
Die is ook erg kort, kijk maar in me oude topic..

(Stuurpen bedoel ik he :D niet de clamp..)

Last edited:
Eeey jongen ziet er netjes uit ik ben ook benieuwt hoe mij velgjes straks
Onder mij beta komen !
Deze ziet er goed uit man hoop dat je de beta van huib netjes houd!:P
Succes verder

Mvg Patje_apeldoorn

@ Melvin: bedankt, die kelk zag er zo groot uit toen ik het carb voor het eerste zag!

@ Wim: ja was wel gezellig. ja ik wil iets veranderen rond het stuur gedeelte, zo een stuurpen zou perfect zijn...maar ik wil het scoot eerst starten en dan kan ik die laatste dingetjes doen....

@ Furious Beta: Alles komt goed Jordy, wil gewoon die ding starten en dan kan ik die kleine dingen afmaken en het hele ding in elkaar zetten.

@ patje_apeldoorn: hehe bedankt! no worries, die scoot blijft netjes.

@ de rest, iedereen bedankt voor de reacties en ik hoop dat jullie hem blijven volgen!

gr luka

Last edited:
Update 8 08/03/2007

Was wel eens tijd voor een update!

Ik heb veel op de beta gedaan en in elkaar gezet. De kappen zijn erop en het hok rijdt ook!

Huib is bezig met iets nieuws...maar jullie zullen zien als het af is, ook heb ik Huib z'n oude underseat gekocht voor de beta dus kwa kappen is die bijna af!

Ik heb ook een Neos achterremhendel gekocht omdat die grote dash beta hendel gaar was en helemaal niet bij de rest van het scooter paste.

Verder wil ik zeggen dat het allemaal goed komt met Jordy z'n Beta want hij heeft het hele MWS crew om hem te helpen en de Easyriders en Marco dus het komt allemaal goed en geniet van de foto en laat een reactie achter!

gr. Luka

Foto=QNXPOZIH

Foto=U3M3U7IK

Hier het Bitubo Veer te zien die ik heb gekocht. Let niet op de stickers op het frame, in tussentijds heb ik ze eraf gehaald.
Foto=CGIDYKJZ

Een van me meest favoriete foto's van de Beta!
Foto=CXVGVLZ4

Foto=8KHJ3K7M

Foto=RLN64QVJ

Foto=KFGLEL6A

Foto=IWRKQCLS

Verder zijn mijn toekomstige plannen,

* Binnenkort banken om te zien wat ik uit het blok kan halen, ik heb 20.3 pk gehaald met standaard carter en verrote uitlaat dus ik hoop op iets beters nu het carter getuned is en een verse C21 onder ligt!

* Voorvork verlagen

*TP Carterkap kopen en door Jordy laten polijsten

Ziet er netjes uit :D Denk ook wel dat je hoger gaat score nu je die andere parts hebt. Maar een YSS veer zou het mooier maken dan die je nu hebt ;)

haha, jordy word weer eens aan het werk gezet 8P

Succes.

Back