Most Wanted Sprinters: MHR Area

Status
Not open for further replies.
In een swift 8P haha, hij zag er wel vet uit vond ik met dat setje, niet te apart maar wel orgineel.. :) Succes nog
 
zo zie je maar weer hoe mooi een scooter met originele kappen kan zijn:love: nu wil ik ook een area:D
 
lekker hor, maar die kappen mogen wel een spuitbeurtje krijgen, net als mijne trouwens:p

mar goed, spreek je van de week wel

zaterdag testbankie!!

mzl stephan
 
Waarom zou je deze kappen gaan spuiten :) Dennis, het was gezellig. je area is gewoon de shit, helemaal dat gebléhr van die malossi pijp :#
 
Ik denk dat Stephan eerder het witte gedeelte bedoeld...
Maar Dennis had ook een kapot verse Thema in ze hoofd :~.
 
@Jordy: Bedankt voor de foto's!:) Ik ga idd nooit vergeten hoe mijn Area in jouw suzuki Swift zat! *Ligt nog dubbel van het lachen* ,.dat het paste, leek wel het 8ste wereldwonder!:W

@Willy: Thnx, idd een beetje een Wolf in Schaapskleren!

@Mark S.: Waar wacht je nog op, kopen die Hap!

@Stephan: Komt goed jonge! :D

@Petrik.:Hahaha, ja dat geluid is inmiddels wel legendarisch mooi:W

@Stefan: We hebben het er wel over!
 
Zag je een lelijk wijf ofzo :p, Damn wat een kop :D.
dennis2.jpg

Ik dacht: Jezus! :O die marco heeft wel een dikke Pooierbus! haha:p:D
 
Zo, weer even een klein dingetje tussendoor..

Afgelopen maandag naar de SBO demosprint geweest! Het was echt een superdag en heb ruim 25 sprints gedaan:)

Ik ga morgen waarschijnlijk even me subframe eraf halen en kijke waarom er zoveel speling in zit, naar mij weten zit alles precies zoals het hoort, mocht dit ook zo het geval zijn, maar blijft de speling..dan ga ik waarschijnlijk een andere oplossing zoeken ervoor..

Verder is er nog ReeszGaas achter me koplampen geplaatst omdat ik de holle opening niet netjes vond:p

Als er foto's zijn van Heerle zal ik ze in deze post updaten:D

Tot in Driewegen! :W
 
Was gezellig den, lekker veel geknald. Haal is effe gauw een ander pijp :p. Helpt een hoop :*.

Wesley ik denk trouwens niet dat de area veel meer weegt als mijn beta nu met de voorvork en NX.
 
Je Area51 knalde wel @ Meppel :D
Alleen is een Area niet echt tezwaar voor een sprint scooter?

Ja, dat het een zware scooter is, kan je niet omheen, er zijn natuurlijk dingen veranderd, waardoor ik al zo'n 15-18kg lichter ben...net wat jordy zegt, zijn beta met NX en HGS voorvork is ook zwaar te noemen...daarbij komend loopt me scooter op zich goed, maar nog niet zoals het te wensen is..op heerle miste ik wat toeren bovenin..en viel me carb af en toe een beetje weg..:( Maar heb toch een lekker dagje gehad:W
 
Waarom zou een sprint scooter niet zwaar kunnen zijn, ik vind dat het er gewoon gaat om een vette scooter neer te zetten, en met zon scooter iets te behalen :# Als we het om gewicht deden reed iedereen met framepjes en zipjes, :D Verder echt een te vet ding ;) Succes ermee dit seizoen
 
idd als het allemaal om gewicht gaat reed iedereen met carbonne frames en op een sonja bakker dieet!

het gaat er juist om om een zware scooter ook snel te maken;)
 
idd als het allemaal om gewicht gaat reed iedereen met carbonne frames en op een sonja bakker dieet!

het gaat er juist om om een zware scooter ook snel te maken;)


Jeah right... het gaat om het winnen en een leuke dag maar uiteindelijk toch om het winnen....
 
@piaggio bwz: Gaat me echt om de gezelligheid:)

@Willy: Thnx:D:p

Ik heb nog wat foto's gevonden op het forum:

runner_area.JPG


ik_vs_bjorn.JPG


jordy_ik.JPG


zip_me.JPG


Oi Denna:W
 
Jeah right... het gaat om het winnen en een leuke dag maar uiteindelijk toch om het winnen....

waarom rijd niet iedereen op een zip of een sprintframe dan,

maar goed meningen zijn verdeeld, de een doet mee om te winnen (en wint alsnog niet:p)en de ander voor de lol

en denk toch de meeste voor de lol
 
waarom rijd niet iedereen op een zip of een sprintframe dan,

maar goed meningen zijn verdeeld, de een doet mee om te winnen (en wint alsnog niet:p)en de ander voor de lol

en denk toch de meeste voor de lol

Stephan..niet om het 1 of ander..maar stuur hem een PM, dat verneuqt me projectpage niet zo..:)
 
Update 20/05/2007

Ik heb besloten om niet verder te gaan met mijn Area51..:(
Dit heeft te maken met het feit dat het subframe van een Area51 erg slecht is..waardoor veel blokspeling ontstaat..ondanks alles te hebben vernieuwd in eind 2006, zit er toch nog dusdanig veel speling in, dat ik voor me eigen veiligheid heb gekozen met iets anders verder te gaan!:)

Zo stond ie er ongeveer bij:

areabetanrg2.jpg


Maar ja...hoe moet het nu verder dan:p?

Oke de kogel is door de kerk,

Hij is vandaag verkocht:(

Gelukkig krijgt die weer een goeie eigenaar die er ook goed mee om zal gaan!:)

Zoals Titus afgelopen week al zei, zijn Slider is verkocht...Aan Mij:W
Vorige week zaterdag afgereist naar Downtown Fryslân om hem op te halen!
(Met dank aan MWS Stefan voor het rijden erheen:))

Eenmaal in de MWS werkplaats, maar eens begonnen met poetsen! Alles was nogal vies..

Afbeelding_001_klein.JPG


Daarna heb ik samen met stefan alle bekabelingen(waterpomp, temperatuurmeter, toerenteller, Eprom en Bobine, kvs slangen) aangelegd en ondertussen ook alle kappen even opgepoetst en deels erop gezet:p

Afbeelding_005_klein.JPG


De BCD Voorkap nog even voor het laatst bewaard:

Afbeelding_003_klein.JPG


Aangezien MWS Stefan tijdelijk met een C30 rijdt, mag ik op Stein met zijn C21 rijden, en die dus gemonteerd:

Afbeelding_006_klein.JPG


Afbeelding_007_klein.JPG


Teller en Killswitch ook gemonteerd op het ReesZstuuur!:W

Afbeelding_008_klein.JPG


Uiteindelijk de velgen gepoetst..

Afbeelding%20_013_klein.JPG


En nu staat het er zo bij:

Afbeelding_010_klein.JPG


Voor de mensen die goed opletten..op de foto's is te zien dat er nog bepaalde dingen moesten gebeuren m.b.t. SBO Stein, inmiddels zijn de volgende dingen gedaan:

- Alles Geborgd
- Nieuwe verse Bridgstone ML50
- Linker Handvat zit erop
- Verse Accu erin
- Overloop-opvang-flesje gemonteerd

Wat kan je de komende tijd nog verwachten?
Er worden nog wel de nodige spullen aangeschaft, namelijk:

- Yasuni Carrera21
- HGS Flens
- XSH wig 2.0
- AIM Teller
- 'Echte Keihin' carburateur
- Fournales Pomp
- En nog veel meer...

Vandaag ook op SBO Stein geweest, foto’s daarvan volgen nog, ga eerst me rust pakken en me examens maken:*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top