Most Wanted Sprinters: MHR Speed Beta

hehe bedankt voor de reacties jongens!

Jordy, komt wel goed jongen, ik post wel foto's vandaag van het underseat en wat meer spulletjes!

gr Luka
 
weer eens een update, ik heb foto's genomen van het underseat en van het remmerij(neos remhendel) om jullie te laten zien wat er is gebeurd!

Ook heb ik een afspraak gemaakt om het beta op de bank te zetten en afstellen dus volgende zaterdag kunnen jullie grafiekjes verwachten!

Ik ga ook een nieuwe buddydekje maken maar ik zit te denken wat voor ontwerp te maken.

suggesties zijn altijd welkom!

hier de foto's;
Foto=MU4QVINH


Op de underseat is het rechter knipperlicht afgebroken, vanavond heb ik deze gefixt dus dat is ook mooi en ben ik er klaar mee.
Foto=RUUCQFPA


Hier is het stuur gedeelte te zien en waarschijnlijk haal ik een aim im het af te maken, maar we zullen zien.
Foto=RDGQW7UD


iedereen bedankt voor het volgen van mijn project en wil ik een paar mensen noemen die ik heb te danken voor hun steun door het project heen.

MWS Members
Sander RsB
Huib en Wim HGS
 
ik vind het stuur zo naar voren echt niet mooi staan:(
voor de rest ben ik blij dat de beta goed behandeld word:)

we spreken elkaar

huib...
 
mooi project man ! Alleen vind ik het een beetje zonde dat je je originele beta velgjes hebt vervangen door deze NRG velgjes :)

Mooi zijn ze zeker ! Maar die andere hadden toch ook uniek geweest !

Nog veel succes er mee dude :) Ik zie je wel eens verschijnen op een meeting ;)

Greetz FeleMele :7
 
@ Stefan - deze meetings worden zeker hard! Verse MWS scoots en een nieuwe seizoen!!

@ Huib - Soms kijk ik naar de stuur en vind ik hem lelijk omdat er een grote gat in het midden is tussen de buddy en stuur maar soms vind ik hem zo mooi staan... Wat voor clamp zou ik kunnen zetten dan?

@ Jordy - zoals ik eerder heb gezegd ga ik experimenteren met deze dingen, het sprint positie is nog niet zeker en daarom wil ik alles uitproberen voordat het vast is. M-stuur is altijd mooi, dus zal ik zeker proberen!

@ Hollow - Ja wat kan ik zeggen, iedereen heeft zijn eigen mening, ik vind het juist speciaal dat ik DD Piaggio velgen heb gekozen voor een SD Minarelli scoot en blok. Huib zn oude velgen waren gouden beta velgen dus als ik die had eropgezet was het een copie geweest.
Wij zien elkaar at the meetings en iedereen bedankt voor de reacties!
 
hey mensen, mijn toekomst plannen heb ik eergisteren geschreven. Hij moet verlaagd worden en dat ga ik zeker doen. Ik moet een alternatief vinden omdat het radiateur heel laag komt en de slang tegen het voorvork glijdt. Dus als ik het voorvork verlaag komen de poten tegen de slang aan. verder bedankt voor de reacties!
gr Luka
 
@ DRD Rieju - Ja, beta is idd geil als die verlaagd is. bedankt, hij wordt voor verlaagd!

@ ThaZippa - Het is idd geen optie, maar ik wil nog vering hebben dus als ik het afzaag is het er klaar mee.

@ Dennis MHaRea - Dat ga ik inderdaad doen, maar dan zit ik met het probleem met olie. Weet iemand hoeveel ik erin moet zetten?

gr Luka
 
Hey allemaal! Weer een update verder...

Ik heb vandaag met Sander (RsB) afgesproken om te banken maar helaas was er een misverstand dus heb ik naar Arnhem gereden (80km one way) Toen heb ik hem gebeld en zei die dat vandaag niet mogelijk was.

De scooter heb ik bij hem gelaten dus hij gaat volgende week banken. Hij gaat proberen om een mooie score te halen dus zal die ook veel afstellen.

Helaas kan ik er niet bij zijn omdat dit een van de weekends was dat ik kon reizen maarja wij zien wel wat er gebeurt!

gr. Luka
 
Hey iedereen,

niet een foto update maarja!

ik heb een beetje slecht nieuws over de beta...de beta is getest op de testbank en het blijkt dat er 2pk minder eruit komt! Er is gewoon niks aan te doen! Blijkt dat er een probleem met de carter is, verkeerde tuning enzo dus ga ik de hele blok opnieuw bouwen en tunen.

Het gaat een verse blok worden, carter laten tunen, (cilinder is al max getuned) en hele inlaat laten tunen.

Ik vind het echt teleurstellen dat ik zoveel geld in de blok heb gestoken en 2pk minder uitkomt. Ik probeer de graphiekjes te halen en volgende keer zal ik hopelijk goed nieuws hebben!

mvg, Luka
 
Back
Top