Dennis.
Retired
probeer eens hr4 wilt ook nog welles hoger scoren op evo als c21
Euhmm...ik rijd met een 7T 8P ?!
probeer eens hr4 wilt ook nog welles hoger scoren op evo als c21
Geen idee, zie jij miss iets wat ik, jordy, lucas en rolf niet zien, het is toch een nette lijn ?
Hij bedoeld bij het begin, vergelijk je lijn maar is met die van kees op het begin.
Geen idee, zie jij miss iets wat ik, jordy, lucas en rolf niet zien, het is toch een nette lijn ?
Het feit dat je pas bij 60 km/h de 20pk aantikt. Zitten wat schommelingen in de lijn. Heb je geen grafiek van de toeren?
/edit
Zag deze pagina met reacties net nog niet :7
Die onderste lijn die je ziet, is de toerenverloop, ook daar zie je een inzakking in het begin, ik zal eens even kijke of ik een filmpje erop kan krijgen, dan zul je zien dat je niks merkt van die schommelingen in die lijn
dat merk je mischien ook niet, maar als je dat verhelpt en geen dip hebt onderin dan zal dat een hoop schelen als ik strax naast je op de sprint baan sta
HoOoOo chaos
ff toelichting;
Op die grafiek is je bovenste lijn vermogen en je ondersten lijn je koppel weergave. Bij die ene run heeft de toerenteller van de testbank aan het begin een fractie van een seconde een storing gehad waardoor hij een te laag toerental heeft gemeten op dat moment. Door die storing krijg je die kleine terugval in je vermogens en koppel lijn.
Het koppel van 12,1 SAE klopt ook niet omdat hij dat heeft berekend bij je vermogen op dat moment maar bij een lager toerental dan je blokje daadwerkelijk draaide. Als je naar de rest van de koppel lijn kijkt zie je dat je ongeveer 11 Nm SAE hebt. Maar je blokje heeft gewoon een strakke vermogensopbouw alleen wordt het misleidend weergegeven door die kleine storing.
nou wil ik nog weten wat die op straat doet
Komt goed jonge
binnekort mini-meeting @ dennis
Doe maar bij de MWS Loods :*, hebben we teminste startsysteem :W.