Most Wanted Sprinters: MHR Area

Status
Not open for further replies.
haha sorry verwar je denkik met een ander :P die had exact zelfde kleuren combo (std dus) en reed met evo:P d8 ff dat jij dat was :D ik kijk namelijk niet elke keer weer in de 1e post :)

dan idd ff c21 aanschaffen :P
 
Geen idee, zie jij miss iets wat ik, jordy, lucas en rolf niet zien, het is toch een nette lijn:) ?

Het feit dat je pas bij 60 km/h de 20pk aantikt. Zitten wat schommelingen in de lijn. Heb je geen grafiek van de toeren?

/edit

Zag deze pagina met reacties net nog niet :7
 
Het feit dat je pas bij 60 km/h de 20pk aantikt. Zitten wat schommelingen in de lijn. Heb je geen grafiek van de toeren?

/edit

Zag deze pagina met reacties net nog niet :7

Die onderste lijn die je ziet, is de toerenverloop, ook daar zie je een inzakking in het begin, ik zal eens even kijke of ik een filmpje erop kan krijgen, dan zul je zien dat je niks merkt van die schommelingen in die lijn :)
 
Die onderste lijn die je ziet, is de toerenverloop, ook daar zie je een inzakking in het begin, ik zal eens even kijke of ik een filmpje erop kan krijgen, dan zul je zien dat je niks merkt van die schommelingen in die lijn :)

dat merk je mischien ook niet, maar als je dat verhelpt en geen dip hebt onderin dan zal dat een hoop schelen als ik strax naast je op de sprint baan sta ;)
 
HoOoOo chaos :p

ff toelichting;

Op die grafiek is je bovenste lijn vermogen en je ondersten lijn je koppel weergave. Bij die ene run heeft de toerenteller van de testbank aan het begin een fractie van een seconde een storing gehad waardoor hij een te laag toerental heeft gemeten op dat moment. Door die storing krijg je die kleine terugval in je vermogens en koppel lijn.

Het koppel van 12,1 SAE klopt ook niet omdat hij dat heeft berekend bij je vermogen op dat moment maar bij een lager toerental dan je blokje daadwerkelijk draaide. Als je naar de rest van de koppel lijn kijkt zie je dat je ongeveer 11 Nm SAE hebt. Maar je blokje heeft gewoon een strakke vermogensopbouw alleen wordt het misleidend weergegeven door die kleine storing.
 
HoOoOo chaos :p

ff toelichting;

Op die grafiek is je bovenste lijn vermogen en je ondersten lijn je koppel weergave. Bij die ene run heeft de toerenteller van de testbank aan het begin een fractie van een seconde een storing gehad waardoor hij een te laag toerental heeft gemeten op dat moment. Door die storing krijg je die kleine terugval in je vermogens en koppel lijn.

Het koppel van 12,1 SAE klopt ook niet omdat hij dat heeft berekend bij je vermogen op dat moment maar bij een lager toerental dan je blokje daadwerkelijk draaide. Als je naar de rest van de koppel lijn kijkt zie je dat je ongeveer 11 Nm SAE hebt. Maar je blokje heeft gewoon een strakke vermogensopbouw alleen wordt het misleidend weergegeven door die kleine storing.


Dat verklaart alles:W
 
Update 10

Met Meppel achter de rug, vind ik het wel weer tijd voor een update! :)
Ik heb zeker niet stilgezeten en er is de laatste tijd veel gebeurd met me Area:P

2 weken voor Meppel de hele Area uit elkaar gehaald om hem vervolgens volledig te veranderen, en ervoor te zorgen dat de nodige kilootjes eraf zijn..Na het strippen de nieuwe onderdelen erop gezet:

- SR Voorvork
- NRG Velgen
- HGS Adapter en vulbussen
- Galfer 4 Zuiger Remklauw en 220mm Zwevende Schijf

Foto's:

area2.jpg


en met kappen:

area1.jpg


Zoals je ziet is de Koplamp verwijderd, deze weegt veels te veel en het was essentieel voor het verlagen van de Voorvork..Achter de gaten van de koplamp komt nog racegaas..

Even een Close-up van de Voorvelgen (ook van Jordy's Beta en Kees' NRG)

areabetanrg1.jpg


areabetanrg2.jpg


Dit alles is mede mogelijk gemaakt door -HGS- Huib ..en.. de Most Wanted Sprinters Crew Jordy en Stefan!

mwsbeunhazen.jpg


PS als iemand nog foto's heeft van me Area op Meppel, PM die dan aub

mvg Dennis:W
 
Was een gezellig maar super druk weekie zeg, pffff :P.
Maar alles gelukkig op het laatste moment gelukt.
Was wel super chill maar ook druk in de loods trouwens, damn :P.

Heb trouwens hier en daar nog wat foto's gevonden ;).

Dat petje ook op je hoofd :P
dennis1.jpg


Zag je een lelijk wijf ofzo :P, Damn wat een kop :D.
dennis2.jpg


Aan de start
dennis3.jpg


Ik vergeet trouwens nooit meer hoe we die Area mee gekregen hadden van jouw huis naar de loods :P.
Hele Area in me auto (Swift 1.0) Sjeesus man :P, dat was nog is proppen. Maar het paste wel.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top