Most Wanted Sprinters: MHR Speed Beta

hopen dat je de set van Huib heel houd.

opzich was het ook wel een idioot iets daar bij gelredome.
kun je op w88 met zn 4ren naast elkaar sprinten terwijl er idioten rond rijden met std scooters.

mja hopen datje je nu meer bezig houd met legale sprints.

begin ziet er in ieder geval goed uit

hopen dat je de set van Huib heel houd.

opzich was het ook wel een idioot iets daar bij gelredome.
kun je op w88 met zn 4ren naast elkaar sprinten terwijl er idioten rond rijden met std scooters.

mja hopen datje je nu meer bezig houd met legale sprints.

begin ziet er in ieder geval goed uit

Gelredome was gewoon een domme actie!! Ik ga alleen legale sprints rijden want zo'n domme meeting is het niet waard. bedankt voor de reacties allemaal, ik heb de Beta een beetje in elkaar gezet dus ga ik paar foto's posten:)

gr.

zoals ik eerder heb geschreven heb ik de scoot beetje in elkaar gezet om te kijken hoe het staat, ik moet alles beetje schoonmaken dus let niet op die kleine plekken.

Foto=SBHJJ3OT

Foto=7Q8ELYVF

Foto=RPTWKBH7

Foto=3BDFAD4Z

Foto=R3FF3XQH

foei mooi staaltje cnc/frees werk die adaptor...

en die velgen die staan hem goed denks...

kortom mooi beta al :) kappen setje komt me bekent voor :P

Het is geen HGS Beta, ex kappenset :rolleyes:

nofi, maar enige wat er tot nu toe staat @ topic is:

oude frame en kappenset van huib, en de speciale velgen (adapter ervan, en afstandbusjes voor) komen ook van HGS..

enige eigen inbreng is het blok..

niet dat ik het erg vind :W kappenset van huib klaarde vet hard, evenals NRG velgen onder een beta 8)

veel dingen zijn wel van HGS maar dat heb ik gekozen omdat ik weet dat ze wonderen doen!!! adapter en velgen heb ik gekozen omdat ik net een nieuwe SD blok kocht en wilde ik iets aparts doen! dus DD NRG Piaggio velgen onder Minarelli SD Blok gelegd.

Als iemand C21 heeft liggen please pm'en!! ik ben ook op zoek naar een stuur clamp, ik heb die vooruitstaand clamp nu maar het voorkap past niet omdat het clamp te laag staat.
gr.

Yo Luka, focking vers homie :*.

dit word de vetste beta die er tot nu toe is!
jammer dat ik de mijnes niet meer heb, anders konden we een mooie fotoshoot houden.

spreek je :),

Oi

Back