Most Wanted Sprinters: MHR Speed Beta

Doet ie alleen om dwars te doen :) Kappenset blijft gewoon super, maar dat spreekt voor zich uiteraard...

neej hoor :) veel is van hgs, dus dat is gewoon netjes, dat bedoel ik ermee petrik, als je niet zeker weet hou dan gewoon je mondje dicht , beter weter.

Maare beta word zeker wel vet! die velgen zijn echt super op een beta :)

Yo Luka, focking vers homie :*.

dit word de vetste beta die er tot nu toe is!
jammer dat ik de mijnes niet meer heb, anders konden we een mooie fotoshoot houden.

spreek je :),

Oi

Dit is me helemaal ontgaan, ik zag dat je topic weg was, maar wat is er met de Carbonized gebeurd dan?

ja ja Beta van Jordy is verkocht! maargoed mijn doel was alles vers in elkaar te zetten en gewoon rondom een clean scoot bouwen ik heb net het volledig setup opgezet dus kunnen jullie impressie krijgen. Speed 02 gaat binnenkort uit de deur voor iets nieuws!

zou ik je niet kunnen vertellen hij zegt genoeg moet je m maar pm'n

nu weer ontopic is een verse beta luka maar dat weet je:winner:

ik moet wel ff zeggen Stefan was inspiratie om scoot vers op te bouwen, dat was ik zowiezo van plan maar toen ik het blok zag die hij voor mij in elkaar heeft gezet wou ik alles vers!

ik moet wel ff zeggen Stefan was inspiratie om scoot vers op te bouwen, dat was ik zowiezo van plan maar toen ik het blok zag die hij voor mij in elkaar heeft gezet wou ik alles vers!

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: wo ik ben blij dat je dat zegt had ik niet verwacht dat ik inspiratie had op mensen8)

komt allemaal goed

Update 3 25/10/06

Nou mensen ik heb de banden op de velgen gezet en scoot beetje opgebouwd...enige probleem is het stuur clamp, op de eerste updates kon ik de voorkap niet monteren want ik had die vooruitstaand clamp erop, nu heb ik TNT clamp erop gezet met het voorkap en het steekt echt ver uit:P ik ga iets voor dit regelen want het sprint positie is echt niet mooi en het ziet er een beetje dom uit:emo:

gr.

Foto=UONFY7T3

Foto=MZOOIWU7

Foto=7ZXZNJZW

Foto=86FMKEPG

Foto=B7HRANIJ

Op deze onderstaande foto kunnen jullie zien hoe het adapter met het blok mooi in lijn loopt:D

Foto=838VBSGI

@ GROSSIE, thanx! ik moet ook wel ff zeggen hehe, adapter in mijn mening maakt die achterkant klaar. maar ik wou zeggen, ik wou zo een stuurclamo net zoals die van jou maken... iedereen bedankt voor reacties:)

Back