hehehe..
zit echt te twijfele..
gewoon blokje nu na XSH brenge dat ie tege SBO wel klaar is..
of gewoon al me spulle gelijk koope..
ben ik daar zoiezo wel klaarmee..
houw ik mee geld over voor uiterlijk..
kom binnekort weer langs in die rommelschuur vanje wuahahha..
Bjorn
Vergelijk hem wel een keer met me andere Beta Frame, maar die gaat dit weekend uit elkaar en dan deze opbouwen. Voor de rest weet ik geen kg's...
Stefan
Haha ja rico, niet ik. Hij is gestoord .
Ben vandaag even wezen kloten met die bedrading van NX op zip en het knopje uit het m-stuur gehaald :+, dat was nog kutter dan erin te stoppen . Alleen ik heb vandaag niet echt veel gedaan . Zaterdag weer man, pffffff.
beetje rare oplossing IMO, je boort wel in het belangrijkste gedeelte van het frame en laat wel veel spul eraan zitten en last er ook een ijzeren rad ophanging aan....
had dan je balhoofd doorboord, maar niet de buis die naar achteren loopt. ben benieuwt of dit het een siezoen gaat volhouden
Dat frame gaat het niet lang volhouden, dat kan ik je nu al op een briefje geven. 1x banken en je hebt een krom frame. Of je zou er verstevigingsbuizen op moeten maken, maar dan heb je weer geen winst uit je geboorde gaten.
Ik wil je niet kraken ofzo, maar die frame is echt zonde van jou/maatje zijn tijd.
haha boorslet, ik denk dat het toch nog wel ff houd, we zullen zien! Ricardo verbaast me wel erg in iedergeval. En aan de andere kant boeiend als het frame krom slaat er is nog een tweede frame, zo doe ik het ook met mijn NRG, en alles over bouwen is een dag werk.
Gaat hard ricardo, hoop dat het ook lukt met inschrijven. Doe Kim ook de groetjes! Ik heb trouwens mijn alu voorvorkje binnen, weegt geen drol
gelukkig is er nog zoiets als een keuring ik zou niet graag naast je rijden als het frame knakt..
maargoed, ik zou het frame gewoon goed in de gaten houden op krom trekken en scheurtjes en dan moet er wel ff mee te rijden zijn
edit: die carterkap die hieronder op de foto staat, als dat gaatjes afgetekend zijn zou ik een beete kijken naar de hoeveelheid en tussenruimte, mijn carterkap is dit seizoen ook gescheurt..