Most Wanted Sprinters : NX Beta Ark #2

nu ik zelf bezig ben met polyester snap ik watvoor kunstwerk die achterkap is, dan heb je echt puik gedaan man!

proficiat, je scooter staat in mijn top 5 :p
 
Plantje & J-tuning
Bedankt boys :).

STR8ROX
Cilinder was btw genaaid :p, puntje van bougie was in de cilinder geslagen.
Maar zuigerveer los gehaald cilinder opgeschuurd en boeken maar weer :).

Sandor
Bedankt :), als je vragen of hulp / tips nodig hebt met poly kun je het me altijd vragen.

Wesley
Dit is toch een oude foto man,
dit is begin van het seizoen nadat die voor het eerst compleet met deze kleuren in elkaar zat.

Gr,

Jordy
 
Nee daar heb ik me niet in verdiept, wel een paar andere soorten harsen en polyester soorten. Had er een tijd geleden een boek over, waar ik wel het één en ander van het opgenomen.

Btw 1tje speciaal voor Wesley met EPC stuur.

betalaag01.jpg
 
Ik zelf vind het standpunt van het blok niet goed.
Ik wil het blok iets naar achteren en omhoog zetten, zodat de ruimte tussen achterkap en blok korter word en dat die langer word...

Misschien gaat dat ook wel gebeuren met me andere Beta frame.
 
idd doe dat maar zo ist niet egt een gezicht voorkant is vet maar lijkt erop alsof je fournales elk moment uit elkaar kan springen..

Maar hij blijft vet verder nog plannen ermee

of heb ik daar overheen gelezen:p
 
Zoals ik al zei, heb nog een andere Beta in onderdelen liggen.

Me zwager heeft vandaag dat frame kaal gemaakt en klaar om verlast te worden zoals ik al zei in me vorige post. Meer naar achteren en meer naar het frame toe. Of dat frame volgend jaar SBO gaat met deze kappen is nog niet zeker, in iedergeval komt deze voorvork niet daarin omdat hij lichter wilt. Dus heel simpel gezegt geen duo remschijf voor.

Maar er komt waarschijnlijk nog een 2e blok / 2e rijder, dus dat komt allemaal goed.
En voor de rest kwa plannen, verzin jij maar iets wat ik na 3 jaar nog kan / moet doen.

Gr,

Jordy
 
Back
Top