Most Wanted Sprinters : NX Beta Ark #2

haha :P

ik vind het verlagen juist uber :P
houd wel van zo extreem..

stuurtje staat hem ook goed :)
en mooi dat hij volgend jaar nog een x langs de camera komt :)

groet jeroen ;)

John G
Gewicht is niet zo boeiend op de Beta, het is altijd al meer een optische scooter geweest en dat zal zo ook wel blijven. Want dan kan ik net zo goed me originele voorvork pakken.

J-Tuning
Zoals al gezegd was, beter lezen idd :P.
Maar ik rijd zelf in 08' op de zip, misschien af en toe zelf op de Beta maar niet een heel seizoen. En het is eigenlijk niet 3 jaar, in 06' ben ik alleen op Eindhoven op SBO geweest. Maar ben er wel al zowat 3 a 4 jaar mee bezig.

Zip GL Paints
Ik denk dat je "Heerle" bedoeld ivm "Heerlen".
SBO meeting Heerle was op koninginnedag dit jaar, daar was ik idd aanwezig.

STR8ROX
Stof hem elke dag af man :X, krijg je met al die kappen van klanten.
Maar kappen liggen nu netjes op de vliering, Rico mag van mij de kappen er nog niet op zetten, laat hem maar eerst oefenen.

De rest
Thnx voor jullie reacties...

Gr,

Jordy

Klopt me eigen blok is verkocht, heb daar alleen nog de krukas (Malossi RHQ P12) en de XSH / MWS Evo carters van liggen.

Dit is een compleet ander blok, maar voor mijn gevoel zit hier wel een stuk meer potentie in dan me eigen. Dus dat zit wel snor :).

heej
ziet er echt vet uit met die stuur en zo verlaagd.

dat blokje dat ernu onderzit op dat plaatje is van je zwager?

ziet er mooi uit zo

kben benieuwd naar bank resultaten van zijn blok :D

veel suc6

Ja dat blok is van hem, zitten wel een paar dingen van mij onder:
- Keihin 28mm (Gaat straks wel terug op de Zip)
- Delta Clutch
- 13/44
- Yasuni C30

En voor de rest zit Stefan's oude overrange etc erin (van de Slider).
En er zit nu een p10 krukas in, maar knalt wel lekker moet ik zeggen. Geen last van wheelies alleen elke keer dikke wheelspin. En carbje pruttelt nog een beetje, maar dat komt omdat die regel recht van mijn blok af komt en die was op de NX afgesteld.

Ik zou hem echt nog 2 cm omhoog doen als het kan;) Ziet er niet echt mooi uit zo:)

mischien met andere foto's, vanauit andere stand punten is ie wel mooi:W

eendpower
Meningen blijven verschillen :).

J-tuning
Thhnx.

Sonic Tuning
Dat weet ik, ik had het hem ook al verteld. Dus zijn eigen keus, we zullen zien of het houdt. Zo niet lastig voor hem :P. Heb nog wel me oude EVO blok, moet die alleen andere zuiger halen.

Gr,

Jordy

Naald lager? dat licht niet aan je as dan maar een het naald lager wat je gebruikt...

Of bedoel je het bigend?

dat ligt natuurlijk aan het bigend. probleem met p10 zit hem in het naaldlager daar komt veelste veel kracht op. bij veel vermogen.tevens een p10 piston pen wil ook wel eens breken.

p12 is gewoon veel degelijker.de naaldlagers van p12 zijn ook veel beter ontwikkeld.kwa hoeveelheid naaldjes en kooi.

snap ook uberhaub niet dat polini ze in pen10 leverd.:X

heey jordy klopt het was dit jaar koniningendag was met beta rob en nog een groep aanwezig was wel vet om mee te maken voor de eerste keer bij een scootersprint
gr didier

CruzarN/SWE
Thnx man :)

Martijn
Deze Zaterdag gaat echt niet lukken man, ben er nog niet eens mee begonnen! Beetje druk op het moment. Maar klopt, nu koppeling beter en carb ook beter, sproeier was veels te groot. De carb etc komen regelrecht van me eigen oude blok af...

Back