Most Wanted Sprinters: NX Beta Ark

Status
Not open for further replies.
ik heb gelezen op sf dat het hoogste bod 4300 euro is.

Op scooter-freaks? Dan zou ik er maar niet al te veel waarde aan hechten. :) Stelletje wankopers en dromers daar. (uiteraard zijn er wel een paar uitzonderingen. :+)
 
K wilde net zeggen, same as marktplaats, hoeveel mailtjes je wel niet moet doorspitten voordat er een echte koper tussenzit:rolleyes:


Nja iig, hoop voor je dat het een echte koper is, want dan heb je het niet verkeerd gedaan natuurlijk!:)
 
ja, alsof dit zomaar een scooter als een andere is :p

tja dat niet misschien maarja post overal veel foto's en als je veel aandacht hebt dan word ie wel bekend terwijl en ook genoeg andere mooie scoots zijn, en niet erg bekend zijn.Maar als dit ding eens niet goed wilt lopen bied het halce scooter forum aan om te helpen, dat soort dingen vond ik vrij kansloos aan dit project. verder vond ik hem wel nice om te zien hoor;)
 
tja dat niet misschien maarja post overal veel foto's en als je veel aandacht hebt dan word ie wel bekend terwijl en ook genoeg andere mooie scoots zijn, en niet erg bekend zijn.Maar als dit ding eens niet goed wilt lopen bied het halce scooter forum aan om te helpen, dat soort dingen vond ik vrij kansloos aan dit project. verder vond ik hem wel nice om te zien hoor;)

Jurjen doe maar rustig..je hebt idd wel gelijk dat veel mensen altijd met Jordy meeleven, maar dat zal dan wel ze redenen zo hebben..snap trouwens niet wat je daar kansloos aan vind..uiteindelijk heeft Jordy het gewoon zelf opgelost met dat slecht lopen van ze scooter..ik vind deze scooter alleen gewoon een special reportage waardig in de scootin' en dat geldt ook voor jouw Aerox! :) dus voordat Jordy um wegdoet, zou ik het een mooie afsluiter vinden om hem in de scootin' te zien:*
 
hej yord, zonde man, maar ik vind het wel een beetje bla bla met dit gezeik van iedereen, ik vind gewoon je verkoopt hem of je gaat door.... dit topic is nu toch al verneukt om het zo te zeggen.. met al dat zogenaamde "verkopen".
 
Ik vind jullie allemaal een beetje triest doen als je het mij vraagt :X.

Ik heb nooit aangegeven in dit topic over de verkoop, iemand kickte me topic.
Dat jullie zelf dingen gaan verzinnen over "zal wel weer een grapje zijn" ik heb niks gezegt.

En hij is er nog steeds, dus vind het ook maar een beetje triest over "Topic close" in Use en Abuse...
En op de rest maar niet in te gaan, daarom ben ik klaar met scooters.
 
precies jor :p :p
morgen die klotte slider van mij ook de deur uit...... dan even blokkie weg en klaar.

spreek je gap
 
als je em toch van plan bent te verkope? gooi gewoon het topic dicht? of hou je van aandacht? :rolleyes:

Vind dit nergens op slaan weetje. Ik bedoel jordy heeft erg zijn best gedaan om zijn Beta tot dit temaken, dus aandacht had hij al zoiezo genoeg... Waarom nou ook weer gelijk close, laat mensen even reageren op dit.. damn.

Maar nogmaals, erg zonde.
Maarja aan alles komt een einde :)
 
Wat een fokkin gelul zeg, echt super veel gekraak om niets, idd zonde dat hij weg gaat, maar we zullen hem vast nog op de baan zien.

Hoe heb je het opgelost met die regen etc, na duitsland? Was er nog iets gaan roesten ofzo jorra..:p
 
Last edited:
Tot de verkoop kan hij nog wel open blijven, maar dat gediscussieer om dat verkopen heen mag inderdaad wel wat minder. (Jordy je closed je topic zelf?)

Gr, wieger
 
Als de scooter echt weg is doe ik hem zelf idd meteen dicht MHR :).

Maar mensen lezen ook gewoon niet, heb duidelijk gezegt als die nog niet weg is blijf ik nog gewoon naar SBO meetings gaan.

En willy, geen probleem. Alles weer in de wax gezet en alles opgepoest met commandant :).
Dus alles blingt weer en de remschijven had ik opgeschuurd.
 
hey jordy

veel beterschap hoorde dat je ziek bent


mzl stephan




jordy ziek??? aaaaaaaaaaaaah zielig???

hehe omg :p gaat hier toch om ze ze scoot ;)


wel jammer dat hij weg gaat jor! je paint is nu te ziek :p haha!
maarja er zijn toch al na apers op komst, dusja word voor jou ook saai als je hem dan nog zelf hebt :)
spreek je nog wel keer, als je weer keer wat wil laten painte :p
 
Update 15

Yow peeps,
Een updatzors...

Ten eerste nieuw gereedschap gekocht :),

1. Heftafel
2. Stoeltjes
3. Luchthaspel (15m 8P)

loods3.jpg


Dan SBO Meeting zoetermeer, in de ochtend lekker gereden...
Hij had weinig compressie en ging moeilijk aan...

In de middag maar op de bank met de motto "Alles kapoet"

0807testbank1.jpg


en ik met me grafbek :W

0807testbank2.jpg


En toen ging die kapot :D, hier filmpje ervan:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=_mTNuA-JBRc]Zoetermeer testbank run[/ame]

Had niet echt zin om te sleutelen, maar alleen even gauw gekeken.
Uitlaat eraf, veel water en benzine...

Eenmaal weer thuis scooter op de tafel en dan zeg je "Steef wat gaan we hier aan doen"
Nou alles kapoet en kunnen we meteen de tafel gebruiken :D.
Mafkees ook 8P, kijk hem is lachen dan :p.

0807loods.jpg


en de rest...

0807loods4.jpg


0807loods3.jpg


0807loods2.jpg


En het blijft mooi :)

0807voor.jpg


Wat is er nu dus precies allemaal aan het handje?

1. voetpakking naar binnen geklapt.
2. bougie zat er voor de helft in. (vandaar dat ik weinig compressie had)
3. benzine van NX blijft doorstromen.
4. trekt valse lucht bij de NX fogger, omdat de tap weg is van de injectie NX.

Even fixen en dan op Sittard nog maar een keer proberen...
Of ook niet :) vanwege de verkoop deal.

Oi,

Jordy
 
Eerst even zeggen dat ik je loods echt UBER vind :W
Echt een geweldige werkplek, je hebt er alles en zit lekker warm en droog.

Maar je beta zag er goed uit maat ;) Jammer dat je weet alles kapot moest maken haha :D
 
Die kan vast wel weer kapot gebrand worden @ sittard :W

Ben benieuwd wat hij zal gaan scoren ZONDER storingen @ testbank..

Spreek je ! :+

PS Met die getjoende bak van Dennis had je wel een mooie geluid.. Hahaha
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top