Tinne
Ins GhöN tshene Thön..
PetriK said:een kap van 1 meter bij 50 cm met deze vormen bekleden met carbon, doe jij het hem beter dan?
Dus je weet dat het niet perfect kán.
En daarom vinden mensen het dus mss niet mooi.
PetriK said:een kap van 1 meter bij 50 cm met deze vormen bekleden met carbon, doe jij het hem beter dan?
wat een hoop gezeur om mijn mening maarja gewoon er zaten zwarten vlekjes op en wat vage strepen, misvormingen heb ik het dan nog niet eens over dat hou je altijd en met echt carbon ook.Maarja snap niet waarom er zo moeilijk over gedaan moet worden niet iedereen hoeft het toch mooi te vinden ?De rest van de scooter is gewoon gruwlijk en daar heb ik ook grote bewondering vooral de voorremmerij en de achterkap vormgevingTinne said:Ik weet ook dat het een moeilijk proces is etc.
Ik weet ook dat het bij bepaalde vormen altijd zal vervormen. En dat het imo dan nergens op lijkt.
Maar ik weet niet waaraan de starter van dit onderwerp zich aan heeft geirriteert. (speed-michiel dus)
Daar doelde ik ook op met mijn vorige post over "nog mooier" en de afwerking kan nog een stuk beter.
Ik ga me deze winter dan ook daar op verdiepen, en de kap gaat overnieuw gedaan worden totdat het goed is!
Tinne said:Ik weet ook dat het een moeilijk proces is etc.
Ik weet ook dat het bij bepaalde vormen altijd zal vervormen. En dat het imo dan nergens op lijkt.
Maar ik weet niet waaraan de starter van dit onderwerp zich aan heeft geirriteert. (speed-michiel dus)
Spasta said:Sorry als ik eroverheen gelezen heb maar is het nou een echt stuk carbon wat erover getrokken is of is het meer een 'plastic' laag zegmaar. of in een bad gedaan of iets dergelijks.
de carbon ed vind ik opzich wel vet uitzien en goed opzitten maar de blanke lak die erover zit laat op sommige plaatsen te wensen over (zoals je al zegt)
Ik weet niet bij wat voor bedrijf het gedaan wordt maar het is mss een idee om je kap binnen te doen bij een echt spuitbedrijf (als die carbonner zich enkel met poly en carbon en kevlar enzo bezighoud) binnen te doen.
JJ Motorsport said:ik moet eerlijk zeggen dat het toch wel netjes gedaan is, maja heb het achterkant niet in het echt gezien.
Heb zelf ook met dat carbon folie gewerkt en geloof me, tis geen pretje Maar ziet er verder goed uit, vind het idee met de dubbele schijfrem wel origineel, denk dat meerdere mensen daaraan ged8 hebben maar niet de kennis of geld erin hebben gestoken. Dus ik vind wel dat je toch wel goed je best hebt gedaan daarmee en de ballen hebt gehad om het te riskeren dat het lukte of niet, succes met het betatje nog. PS: nog plannen voor cilinder aanpassing?