Most Wanted Sprinters: Speed Slidah

Ja duh. Maar een formule 1 wagen zorgt niet landelijk voor een hoop overlast, door 16 jarige "jochies" die regelmatig ILLEGALE meetings houden en dan vervolgens als dol dwazen door een stad/drop heen jagen. ;)

Wel een verschil ;)

Maar juridisch gezien zou de politie daar geen verschil in mogen zien / maken. Daarnaast sluit ik me er wel bij aan dat ik denk dat ze weinig zullen doen.. maar aangifte doen is niet stom, zelfde geld houden ze de dief aan op de slider/beta/zip omdat hij roekeloos aan het rijden is en ze weten dat deze scooters vermist worden..
 
Ja duh. Maar een formule 1 wagen zorgt niet landelijk voor een hoop overlast.
En niet te vergeten dat een formule 1 wagen niet gebruikt word door 16 jarige "jochies" die regelmatig ILLEGALE meetings houden en dan vervolgens als dol dwazen door een stad/drop heen jagen. ;)

Wel een verschil ;)

bottum-line sprint scooters zijn nou eenmaal niet populair bij de politie. En ze zien ze liever gaan dan komen ;)
Bewijs maar eens dat de MWS crew dit doet, oordelen op vooroordelen mag niet<] Zou een mooie boel woorden volgens hoe jij het zegt8P
 
John heeft gewoon een beetje een andere kijk op de wereld:+

Ik denk dat scooters juist populaire zijn bij de politie, ze moeten immers allemaal een x aantal boetes uitschrijven per jaar. Laat het nu net zijn dat er aardig wat naar scooters gaan.

Echter zal een scooter niet anders behandeld worden dan een gejatte auto. Een formule1 auto is natuurlijk een heel ander verhaal, maar dat begrijpt iedereen ook wel.
 
John heeft gewoon een beetje een andere kijk op de wereld:+

Ik denk dat scooters juist populaire zijn bij de politie, ze moeten immers allemaal een x aantal boetes uitschrijven per jaar. Laat het nu net zijn dat er aardig wat naar scooters gaan.

Echter zal een scooter niet anders behandeld worden dan een gejatte auto. Een formule1 auto is natuurlijk een heel ander verhaal, maar dat begrijpt iedereen ook wel.

Bewijs maar eens dat de MWS crew dit doet, oordelen op vooroordelen mag niet<] Zou een mooie boel woorden volgens hoe jij het zegt8P

Ik verwacht dat het zo gaat. Ik zeg niet dat het zo is...

Het gaat niet om MWS. De politie krijgt een melding met:

3 Race/Sprint scooters gejat. Wat zal het eerst zijn wat ze dan denken???

Te hard rijden mag ook niet....

Maar goed ik hou er overop want dit gaat weer helemaal de verkeerde kant op.
 
Ja, ze zullen het vast wel denken, maar juridisch maakt het niet uit of het nou een race/sprint scooter is of een snorscooter die netjes 25km/h loopt want er is geen eens spraken van dat er mee zou zijn gereden op straat.
 
Ja, ze zullen het vast wel denken, maar juridisch maakt het niet uit of het nou een race/sprint scooter is of een snorscooter die netjes 25km/h loopt want er is geen eens spraken van dat er mee zou zijn gereden op straat.


Laten we maar ervan uitgaan dat de politie de zaak gewoon serieus neemt...
 
Hou nou toch is op over dat de politie niks doet met race/sprint scooters..

Ten eerste zijn het allemaal volwassen mensen vanwie de scooters zijn gestolen. Geen 16 jarige pubers die over straat crossen
Dus dan komt er al een andere kijk op.
Ten 2de als je duidelijk aangeeft dat je hem gebruikt voor SBO kijken ze erook al anders tegen op..

En John jij zou er ook alles voor doen om het terug te krijgen als dat ding van je gejat zou worden..
Zeg nou niet dat het niet gebeurt.. je weet maar nooit


@Rico.. uhm.. oke het zijn dus mensen geweest die van de loods wisten hoe het werkt in de loods.. Vermoed steeds meer dat het goede bekenden zijn :X

en @ de rest.. loods is nu leeg hoor :+
 
Allejezus wat kan jij happen op niks zeg! :p

John zegt toch niet dat hij het een slecht plan vind?

Het is gewoon vrij algemeen bekend dat de politie met zo'n zaak als dit er niet bovenop zal zitten.
 
Erg klote maar over het niks/niet sirreus nemen van je melding heeft te maken met onverzekede scooters meer helemaal niet.
Ik hoop dat de verzekering niet lullig zal doen maja:X is gewoon erg kut allemaal:X
 
Het is erg spijtig dat de scooter gestolen is ed.
Als je het terug kon draaien hadden jullie het vast anders gedaan..
Maar vind een eigen topic etc een beetje overdreven. Als ik een topic zou openen ( niemand kent me ), dat m'n scooter met alles EMHAER gestolen was, dan zou die binnen no-time geclosed worden.

Maar ja, succes met het vinden! Helaas geef ik jullie weinig kans:(.
 
Allejezus wat kan jij happen op niks zeg! :p

John zegt toch niet dat hij het een slecht plan vind?

Het is gewoon vrij algemeen bekend dat de politie met zo'n zaak als dit er niet bovenop zal zitten.

Dankjewel Don.

Jij snapt me.
 
Helaas weten wij nu beter en zit er goede vooruit gang in de zaak :)

Politie laat alleen nog weinig kwijt dus we wachten af 8)
 
Back
Top